Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین کاظم زنگنه شنبه شب در آیین اختتامیه جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم در اهواز اظهار داشت: سازمان فرهنگی خانواده سپاه، برنامه های خود را در پنج ساله ششم پشت سر گذاشته و اکنون پنج ساله هفتم را با شعار تشکیل، تحکیم و تعالی خانواده در دستور کار قرار گرفته است.

مسئول سازمان فرهنگی خانواده سپاه پاسداران ادامه داد: در بحث تعالی خانواده، تعالی روحی و فکری، جسمی مورد نظر است که تعالی جسمی همان ورزش است که خود به تنهایی یک ارزش به شمار می رود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه آمادگی پذیرفتن ایمان و معنویت در ورزش می تواند ارزش های آن را دوچندان کند گفت: نشاط و شادمانی دختران و همسران پاسداران از اهمیت بالایی برخوردار بوده و در این راستا جشنواره های فرهنگی ورزشی برای آنها برگزار می شود.

حجت الاسلام والمسلمین کاظم زنگنه گفت: برخی در جامعه القا می کنند که زنان با حجاب دچار افسردگی هستند در حالی که نشاط و شادابی را می‌توان بین زنان و دختران شرکت کننده در جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم به وضوح مشاهده کرد.

جانشین فرماندهی سپاه ولیعصر(عج) خوزستان نیز گفت: در این جشنواره ثابت شد حجاب نه تنها مانعی برای پیشرفت زنان و دختران نیست بلکه وسیله ای برای ارتقای زنان در جامعه اسلامی است.

سرتیپ دوم پاسدار نعمت الله باقری افزود: یکی از اقدامات ویژه در این جشنواره تقدیر ویژه از حافظان قرآن بود که در بخش فرهنگی جشنواره مورد توجه قرار گرفت.

جانشین فرماندهی سپاه خوزستان گفت: یکی دیگر از برنامه هایی که در این جشنواره در دستور کار قرار گرفت حضور همسران و دختران کارکنان سپاه پاسداران در یادمان شهدای خوزستان است که اقدامی در راستای بازگویی مجاهدت و ایثارگری رزمندگان در دوران دفاع مقدس است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان نیز گفت: یکی از بهترین، موفق‌ترین و تاثیرگذارترین برنامه ها در طول سال در حوزه بانوان و دختران حوزه ورزش است.

سرتیپ پاسدار عبدالرضا حاجتی افزود: امید است بتوانیم این جشنواره ها را توسعه دهیم و به جهان ثابت کنیم زنان و دختران ایرانی با حفظ حجاب و عفاف می‌توانند در ورزش حرفه‌ای حضور داشته باشند و روی سکوی قهرمانی بروند .

جشنواره سراسری فرهنگی ورزشی شمیم ویژه دختران و همسران کارکنان سپاه پاسداران از ۴۶ رده سپاه کشور که از یکم تا سوم بهمن به میزبانی سپاه ولیعصر(عج) خوزستان در اهواز برگزار شد با معرفی نفرات برتر در ۶ رشته ورزشی به پایان رسید.

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جشنواره خوزستان اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جشنواره خوزستان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جشنواره خوزستان اهواز سپاه پاسداران فرهنگی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۶۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علم وایمان دو شاخصه وجودی شهید مطهری است

حجت الاسلام سید محمد رضا موسوی اصل مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در جمع رابطین شعب نمایندگی ولی فقیه حوزه‌های بسیج این ناحیه مقاومت سخن می‌گفت، افزود: علم همراه با ایمان باعث رشد، ترقی و پیشرفت و آبادانی کشور‌ها می‌باشد اگر این علم در اختیار اخلاق باشد دنیا آباد می‌شود.
 
این مقام روحانی در سپاه ادامه داد: شهید مطهری از پرتو علم و ایمان شخصیتی عالم بود و برای رشد بشریت قدم‌های بزرگی برداشت که همگان مدیون عالمی همچون استاد مطهری هستیم. 

او با اشاره به اینکه شکل گیری عصر رسانس در اروپا باهدف علم بدون ایمان بود که امروز همان تفکر و ایده در قالب لیبرال دموکراسی و سرمایه داری بدنبال سلایق و افکار خودشان هستند گفت: در دنیایی امروز هم همین ایدئولوژی فکری بی‌رحمانه مردم مظلوم و بیگناه کشتار می‌کنند و دم از حقوق بشر و شهروندی می‌زنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) تصریح کرد: هفته عقیدتی سیاسی در سپاه از ۸ الی ۱۲ اردیبهشت ماه نامگذاری شده است به همین مناسبت همایش بزرگداشت هفته عقیدتی صبح چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری باهدف تجلیل از مربیان، هادیان سیاسی ومعلمان بسیجی توسط سپاه ناحیه محمد رسول (ص) در شمال غرب شیراز برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی، ورزشی بومی -محلی در دانشگاه آزاد بجنورد
  • کاهش زمان فعالیت معلمان مدارس غیردولتی به ۳۰ ساعت
  • کارکنان عقیدتی سیاسی مسئول تقویت هدایت و معنویت هستند
  • فعالیت‌های فرهنگی با پیوست هنری تاثیرگذاری بیشتری بر جامعه دارد
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوثر منتشر شد
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوثر منتشر شد
  • سریال «ماه شرف خانم» در سیمای مرکز کردستان تولید می‌شود
  • انتشار فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • نماز خواندن مرد غزه‌ ای زیر آوار ساختمان
  • علم وایمان دو شاخصه وجودی شهید مطهری است