Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@16:45:26 GMT

صعود شاگردان ایراندوست تنها با گل باران چین تایپه

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۱۶۷۷۸

صعود شاگردان ایراندوست تنها با گل باران چین تایپه

کنفدراسیون فوتبال آسیا میزبان مسابقات را از مرحله گروهی حذف کرد تا تنها امتیاز ارزشمند ایران در رقابت های جام ملت ها پرپر شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، پس از لغو بازی مهم هند و چین تایپه در چارچوب رقابت‌های فوتبال زنان جام ملت‌های آسیا در هند، طبق ماده ۴.۱ «قوانین ویژه قابل اعمال در مسابقات AFC در طول همه‌گیری کووید -۱۹» تیم میزبان از مسابقات کنار گذاشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس قوانینی که پیش از برگزاری مسابقات نیز مشخص شده بودند، تیم ملی زنان هند به دلیل ناتوانی در جمع آوری سیزده بازیکن برای حضور در مسابقه برابر چین تایپه به دنبال ابتلای بسیاری از اعضای این تیم به ویروس کرونا، از مسابقات کنار گذاشته شد و همه مسابقات این تیم نیز باطل محسوب می‌شود.

همانطور که در قوانین ذکر شده، امتیازات و نتایج کسب شده توسط هند و بازی‌های قبلی و آتی این تیم همگی حذف خواهند شد و به این ترتیب تنها امتیاز ایران در مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا که برابر تیم میزبان کسب شده بود نیز حذف شد.

با این تفاسیر، سه تیم چین، چین تایپه و ایران در گروه A این مسابقات حضور خواهند داشت و زنان ایران می‌توانند با کسب پیروزی پرگل برابر چین تایپه به مرحله بعدی رقابت‌ها صعود کنند. در واقع بازی نهایی ایران در مرحله گروهی که برابر چین تایپه برگزار خواهد شد، حکم یک فینال زودهنگام را برای شاگردان مریم ایراندوست دارد.

از آنجا که دو تیم اول هر سه گروه به اضافه دو تیم از سه تیم برتر رده سومی نیز به مرحله بعدی صعود می‌کنند، برای رعایت مساوات و عدالت، کنفدراسیون فوتبال آسیا نتایج بازی‌های تیم‌های رده سوم و چهارم در گروه‌های دوم و سوم را محاسبه نمی‌کند.

با توجه به تصمیماتی که اتخاذ شده، جدول گروه آ مسابقات که تیم ملی کشورمان نیز در آن حضور دارد به شکل زیر است:

کد خبر 550887

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال تیم ملی فوتبال بانوان تیم ملی فوتبال زنان جام ملت های آسیا جام ملت های آسیا جام ملت های آسیا بانوان ۲۰۲۲ هند جام ملت های زنان آسیا جام ملت های آسیا ۲۰۲۲ هند جام ملتهای بانوان آسیا جام ملت های فوتبال بانوان هند چین چین تایپه شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق چین تایپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۶۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود جنجالی الهلال ۱۰نفره به فینال جام حذفی عربستان

در مرحله نیمه نهایی جام حذفی عربستان دو تیم فوتبال الاتحاد و الهلال از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه سه‌شنبه شب به مصاف یکدیگر رفتند.

الهلالی‌ها با حذف الحازم و التعاون به این مرحله رسیدند و التحاد نیز با کنار زدن الفحیا و الفیصلی جواز حضور در این مرحله را کسب کرد.

الهلال که از همان دقایق ابتدایی بازی را هجومی آغاز کرد در نهایت دقیقه ٢۵ بازی توسط میشل موفق شد گل نخست بازی را وارد دروازه حریف سنتی خود کند. در نهایت نیمه نخست این بازی با برتری شاگردان ژرژ ژسوس پایان یافت.

سرانجام بعد از حملات فراوان الاتحاد برای جبران گل خورده عیدالرزاق حمدالله موفق شد گل تساوی را در دقیقه ۶٧ وارد دروازه الهلال کند.

١۴ دقیقه بعد از این گل سعود عبدالحمید روی پاس مالکوم موفق شد گل دوم الهلال را وارد دروازه التحاد کند.

اگر چه با اخراج ساویچ الهلال ده نفره ادامه بازی را دنبال کرد اما در پایان این شاگردان ژسوس بودند که با برتری ٢ بر یک راهی فینال شدند و در این دیدار باید به مصاف برنده دیدار الخلیج و النصر بروند.

دیگر خبرها

  • جام حذفی ایران؛ از درخشش کرمانی‌ها تا شکست‌ناپذیری مس رفسنجان
  • صعود پردردسر الهلال به فینال جام حذفی عربستان
  • صعود جنجالی الهلال ۱۰نفره به فینال جام حذفی عربستان
  • طلوع کیان:مهمتر از صعود بازیابی چهره معتبر تیم ملی والیبال در عرصه بین المللی است/ بازیکنان غایب اردو عذر موجه ارائه کردند
  • صعود یک پله‌ای ایران در هاکی روی یخ جوانان آسیا و اقیانوسیه
  • شمس آذر ۲ - ۱ پیکان/ شاگردان دقیقی به رده هفتم صعود کردند
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • فقط 3 قهرمان به مبارزه در جام حذفی ایران ادامه می‌دهند
  • جدال شاگردان مؤمنی مقدم با ترکمنستان در گام نخست
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم