Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - جمعی از قهرمانان و مربیان تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی در یک برنامه فرهنگی و در راستای ارج نهادن به مقام شامخ جانبازان دفاع مقدس که قهرمانان بزرگ و واقعی ایران عزیز هستند در آسایشگاه ثارالله تهران که مرکز توانبخشی و نگهداری جانبازان قطع نخاع از ناحیه گردن و کمر هشت سال دفاع مقدس است حضور یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در این دیدار گفت: حضور ما در اینجا محبتی بود که علیرضا دبیر برای ما داشتند تا برای زیارت از این عزیزان بیاییم و طبیعتاً ما در این سال‌ها خیلی از عزیزانمان را به عنوان شهید از دست داده ایم و خیلی از عزیزانمان را به عنوان جانباز در کنارمان داریم. این موهبت خداوند است که آن‌ها درکنار ما هستند و بدنشان چشم ما را باز کرده است که بدانیم چه عزیزانی را در کنارمان داریم. وقتی پرچم کشورمان برافراشته می‌شود به لحظه لحظه خوشحالی این عزیزان فکر می‌کنم.

حسن یزدانی دارنده ۷ مدال رنگارنگ جهان و المپیک گفت: فدراسیون برنامه‌ی خوبی را تدارک دید تا همه اعضای تیم ملی خدمت قهرمانان واقعی کشورمان برسیم. عزیزانی که در آسایشگاه ثارالله حضور داشتند، از جان و سلامتی خود گذشتن برای خاک و ناموس کشورمان و به دلیل از خودگذشتگی که کردند ما هم وظیفه داشتیم خدمتشان برویم و خسته نباشید و عرض ادب نسبت به این عزیزان داشته باشیم.

امیر حسین زارع قهرمان کشتی آزاد جهان و نفر سوم المپیک عنوان کرد: اتفاق بسیار بسیار قشنگی افتاد. واقعاً من به شخصه پی بردم که پهلوانان و قهرمانان واقعی این مرز و بوم شهدا و این جانبازان هستند که با عشق و اشتیاقی که در وجودشان بود با جانشان که مهمترین چیز است برای این مرز و بوم تلاش کردند و امیدواریم که روح شهدا شاد باشد و تن این عزیزان سلامت، ان شاء اله که با دعای خیر این عزیزان و عنایت خداوند متعال ما هم بتوانیم در مسیر این عزیزان دل مردم را شاد کنیم و پرچم جمهوری اسلامی ایران را بالا نگه داریم.

عرفان الهی قهرمان جوانان جهان با بیان اینکه وظیفه ما بود که خدمت جانبازان عزیز بیائیم، اظهار داشت: ان شاء اله که این عزیزان برای ما دعا کنند تا در مسابقات جهانی و المپیک، پرچم کشورمان را بالا ببریم و دل مردم را شاد کنیم. واقعاً فکر می‌کنم که هرکسی این کار را نمی‌کند که سلامتی و جوانیش را برای کشور بگذارند، خیلی سخت است، من صحنه‌هایی دیدم که ناراحت شدم. واقعاً از آن‌ها بسیار ممنون هستم و امیدوارم با دعای آن‌ها موفق باشیم و توفیق داشته باشیم که بیشتر در خدمت این عزیزان باشیم.

مجتبی گلیج دارنده مدال برنز رقابت‌های جهانی کشتی آزاد گفت: سعادت این را داشتیم که در خدمت جانبازان ۸ سال دفاع مقدس باشیم. خیلی خوشحالم که خدمت این عزیزان رسیدیم و با یک شاخه گل که چیز ناچیزی در قبال آن‌ها است تقدیری از زحماتشان داشته باشیم. ان شاء اله با دعای آن‌ها در مسابقات آتی پرچم مقدس کشورمان را به اهتزاز در بیاوریم. خود این عزیزان ورزشکار بوده اند و اکثر آن‌ها ورزش باستانی را انجام داده اند و کشتی در بینشان محبوب است و خوشحال شدیم که قهرمانا ن ملی را می‌شناختند و ما قوت قلب گرفتیم از این دیدار تا مسیر را بهتر طی کنیم.

مصطفی میرعمادیان مربی تیم ملی کشتی با بیان اینکه خدمت جانبازانی آمدیم که جوانیشان و جانشان را در خدمت و حراست از این مرز و بوم گذاشتند گفت: وقتی چهره هایشان را نگاه می‌کنیم یاد این موضوع می‌افتیم که این عزیزان با جان و دل آمدند و نگذاشتند ذره‌ای از خاک این وطن به دست دشمن بیفتد. باید از آن‌ها سپاسگذار باشیم. برای من جالب بود که هم بچه‌ها را به اسم می‌شناختند و کشتی‌ها را دنبال می‌کردند و حتی فنونی که اجرا می‌کردند را تک به تک به بچه‌ها می‌گفتند. حتی یکی از این جانبازان به حسن یزدانی گفت که با حریف آمریکایی خود باید این فن را اجرا می‌کردی. این دید وسیع این عزیزان برای من جالب بود.

کامران قاسم پور قهرمانی رقابت‌های جهانی کشتی آزاد نیز گفت: آمدن به عیادت جانبازان آسایشگاه ثارالله اتفاق بسیار خوبی بود. از نزدیک این عزیزان را دیدیم و جویای حالشان شدیم. قهرمانان واقعی این عزیزان هستند که آنقدر جرأت داشتند که توانستند در جنگ جلوی دشمن بایستند برای اینکه ما بتوانیم با آسایش زندگی کنیم که این موضوع باعث افتخار است.

بیشتر بخوانید

حمایت تمام قد قهرمان کشتی فرنگی جهان از قاسم رضایی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی کشتی آزاد دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۶۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفحص پیکر پاک هفت شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه دهلران

رضا علیجانی با اشاره به تفحص پیکر پاک هفت شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه دهلران اظهار کرد: پیکر مطهر این شهدا طی روزهای گذشته در منطقه عملیاتی فکه در جغرافیای شهرستان دهلران پیدا شده است.

وی افزود: این شهدا سال ۱۳۶۲ در عملیات والفجر یک به شهادت رسیده اند.

علیجانی ادامه داد: این شهدای تازه تفحص شده همگی دارای پلاک هویتی هستند.

وی یادآور شد: پیکر مطهر این شهدا به معراج شهدای تهران برای تشخیص هویت، آزمایشات تخصصی دی.ان.ای و استان محل اعزام فرستاده می شود.

 ۹۲ شهید گمنام در ۴۲ یادمان استان ایلام مدفون هستند.

استان ایلام دارای بیش از سه هزار شهید، ۱۱ هزار جانباز و ۳۰۰ آزاده است که در مقایسه با کل جمعیت استان در دهه ۶۰ (۲۵۰ هزار نفر) بیشترین تعداد ایثارگر کشور متعلق به ایلام است.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • رنگرز: توقع کسب یک مدال طلا از کشتی گیران در المپیک را داشته باشیم
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • واکنش جالب آنچلوتی به ماندنی شدن ژاوی در بارسا
  • تفحص پیکر پاک هفت شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه دهلران
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد