Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی نیروهای مسلح یمن در سخنانی به جزئیات حملات بامداد امروز دوشنبه نیروهای ارتش یمن به عمق خاک عربستان و امارات  اشاره کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن با انتشار پیامی در توییتر درباره جزئیات حمله بامداد امروز به عمق عربستان و امارات نوشت: در پاسخ به تشدید تجاوزات آمریکایی - سعودی - اماراتی و تداوم جنایات آنها علیه ملت یمن، یگان موشکی و پهپادی یمن عملیات نظامی گسترده "طوفان یمن۲" را انجام و عمق عربستان و امارات را هدف قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی نوشت؛ جزئیات این عملیات به شرح زیر است:

ـ حمله به پایگاه هوایی "الظفره" و اهداف حساس دیگر در ابوظبی با تعداد موشک بالستیک از نوع "ذوالفقار".

ـ هدف قرار گرفتن مواضع حیاتی و مهم در دبی با استفاده از پهپادهای "صماد۳".

- تعدادی از پایگاه های نظامی در عمق عربستان در منطقه "شروره" و مناطق دیگر با تعداد زیادی پهپاد "صماد ۱" و "قاصف کی۲" منهدم شدند.

ـ مواضع حیاتی و حساس در جیزان و عسیر با شمار قابل توجهی از موشک های بالستیک هدف قرار گرفته شدند.

یحیی سریع همچنین خاطرنشان کرد که این حملات با دقت بالایی انجام شد و اهداف مورد نظر به صورت دقیق هدف قرار گرفته شدند.

وی همچنین تاکید کرد: نیروهای مسلح یمن بر آمادگی خود برای توسعه عملیات های نظامی در دوره آتی و مقابله با تشدید تنش با تنش متقابل تاکید می کند و به شرکت‌ها و سرمایه‌گذاران خارجی در امارات توصیه می کند که این کشور را ترک کنند چراکه به یک کشور ناامن تبدیل شده و تا زمانی که تجاوز به یمن ادامه یابد این کشور هدف حملات مداوم خواهد بود.

دوشنبه گذشته هم انصارالله یمن عملیات طوفان یک را علیه اهدافی در ابوظبی اجرا کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حمله انصارالله به امارات عربستان و امارات هدف قرار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۶۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات باندهای مسلح و داعش در نیجریه/ ۲۵ نفر کشته شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، در حمله شاخه غرب آفریقای گروهک تروریستی داعش (ISWAP) و باندهای مسلح به ایالت‌ های بورنو و سوکوتو واقع در نیجریه علیه نیروهای وظیفه مشترک غیرنظامی (CJTF)، ۲۵ نفر جان باختند.

به گزارش رسانه‌ های محلی نیجریه، مین کارگذاشته شده توسط شاخه غرب آفریقای گروهک تروریستی داعش در جاده منطقه گامبورو نگالا در ایالت بورنو (واقع در شمال غرب نیجریه) حین عبور خودروی نیروهای وظیفه مشترک غیرنظامی منفجر شد.

تیجانیما عمر، رئیس نیروهای وظیفه مشترک غیرنظامی اعلام کرد که در نتیجه این انفجار ۱۱ نفر از اعضای نیروهای وظیفه مشترک غیرنظامی جان خود را از دست داده و ۲ تن دیگر زخمی شده‌ اند.

اسماعیل هارونا، از کارکنان نیروهای وظیفه مشترک غیرنظامی نیجریه در ایالت سوکوتو نیز اعلام کرد که در حمله‌ ای که توسط اعضای باندهای مسلح در منطقه ایسا در ایالت سوکوتو انجام شد، ۱۴ نفر از اعضای نیروهای وظیفه مشترک غیرنظامی جان خود را از دست دادند.

منابع رسانه ای در این خصوص اضافه کردند که تعداد زخمی های این حادثه تا کنون به صورت دقیقی مشخص نشده است؛ اما بیم آن می رود که تعداد کشته شدگان به دلیل شدت برخی جراحات وارده، افزایش یابد.

گفتنی است، نیروهای وظیفه مشترک غیرنظامی در نیجریه برای کمک به ارتش در مبارزه با باندهای مسلح و همچنین گروه‌ های تروریستی بوکوحرام و داعش در مناطق مختلف این کشور ایجاد شده است.

کد خبر 6092356

دیگر خبرها

  • انصارالله: در کنار ایران با اسرائیل خواهیم جنگید
  • انصارالله: در کنار ایران به اسرائیل خواهیم جنگید
  • با آتش بازی نکنید؛ هشدار مقام انصارالله به متجاوزان | بسیار بسیار بیشتر از آن‌چه فکر می‌کنید...
  • تشدید اختلاف میان انگلیس و امارات بر سر سودان
  • نبرد دیپلماتیک میان سودان و امارات
  • شاهکاری دیگر از انصارالله در دریای سرخ و اقیانوس هند/ سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن: ۲ ناوشکن آمریکایی و ۲ کشتی اسرائیلی را با تعدادی پهپاد هدف قرار دادیم
  • روز ۲۰۷ طوفان‌الاقصی|تداوم حملات هوایی اسرائیل به غزه
  • حملات باندهای مسلح و داعش در نیجریه/ ۲۵ نفر کشته شدند
  • یمن آماده ورود به اراضی اشغالی و نبرد طوفان الاقصی می‌شود+ فیلم
  • حملات حزب‌الله به چند پایگاه صهیونیستی