Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نشست شورای تربیت بدنی و ورزش استان اصفهان با تأکید بر رفع مشکلات ورزش استان اصفهان با رویکرد مسئله‌محور عصر امروز برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان ، مسعود مهدویان‌فر، سرپرست اداره کل اجتماعی و فرهنگی استانداری اصفهان در نشست شورای تربیت بدنی و ورزش استان اصفهان اظهار داشت: امروز ما در استان اصفهان میراث‌دار مشکلاتی هستیم که در گذشته شکل گرفته و اکنون باید با اولویت‌بندی و اقضائات موجود با آنان برخورد کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: شورای تربیت بدنی استان باید ظرفیتی باشد که دستگاه‌های مختلف در راستای هم افزایی و حل مشکلات بهم کمک کنند. ما در جلساتی که برگزار می‌کنیم غالباً نکات کلی بیان می‌کنیم و به مصوباتی می‌رسیم اما بعضاً مشکلی حل نمی‌شود به همین دلیل باید با نگاه مسئله محور عمل کنیم.

سرپرست اداره کل اجتماعی و فرهنگی استانداری اصفهان گفت: 145 ورزشکار شاخص شانس کسب مدال در استان اصفهان فعالیت می‌کنند که به لحاظ موضوعات قانونی باید مورد حمایت قرار گیرند اما شاخص‌های سنجش آنان باید بررسی شود پس ما آمادگی یاری در این موضوع را اعلام می‌کنیم.

تشکیل ستاد استانی بازی‌های پاراآسیایی و پاراالمپیک در اصفهان

سیدمحمد طباطبایی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان نیز در این جلسه اظهار داشت: یکی از موارد مهمی که در دستور کار اداره‌کل ورزش و جوانان استا قرار دارد درخصوص ورزش قهرمانی و نقش استان‌ها در عزت و اقتدار ملی است که در میادین جهانی واقع می‌شود که این موضوع از اهداف ما نیز هست.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه کشور ما سال آینده در مسابقات پاراآسیایی شرکت خواهد کرد، امیدوار هستیم که اصفهان نیز نقش خود را ایفا کند و به مدال برسد. در این راستا ستاد استانی بازی‌های پارالمپیک نیز به ریاست استاندار اصفهان تشکیل شده تا از حداکثر نیروهایی که می‌توان در مسابقات شرکت کنند، استفاده کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان افزود: در سال گذشته بزرگ‌ترین رویداد جهانی ورزش تحت عنوان المپیک و پارالمپیک را پشت سر گذاشتیم که رهاورد آن چندین مدال شد که دربین آنان مدال نقره مسابقات پرتاب وزنه پارالمپیک توسط علیرضا مختاری نصیب اصفهان به همین جهت مسابقات بعدی پیش روی ما بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هست که برای اصفهان مهم است.

‌نیمی از بودجه ورزش شهروندی همدان محقق نشد بایدنگاهی ویژه به ورزش کارگری داشته باشیم سجادی: فدراسیون انجمن‌های ورزشی یک سازمان تربیت بدنی است

طباطبایی تصریح کرد: اداره‌کل ورزش و جوانان اصفهان ستاد بازی‌های آسیایی را تشکیل داد تا سیاست‌های کلان در آنجا بیان شود چراکه امروزه مدال یک قهرمان در مسابقات برون مرزی نشان از صلابت یک ملت است و ورزشکار مدال‌آور می‌تواند به عنوان یک الگو، نقش بی بدیلی را در عزت کشور ایفا کند.

وی خاطرنشان کرد: ورزشکاران استان اصفهان در کمترین بضاعت و سخت‌ترین شرایط اقتصادی توانستند در رقابت‌های جهانی و آسیایی خوش بدرخشند و بیش از 76 قهرمان به جهان تزریق کنند که خداراشکر جوانان استان از حداقل ترین‌ها به گونه‌ای افتخارآفرینی کسب می‌کنند که شاید قهرمانان دیگر در کشورهای مختلف با بهترین امکانات نمی‌توانند در این حد قدرت نمایی کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان عنوان کرد: تنها نکته‌ای که حس کردیم به عنوان حلقه مفقوده در ورزش استان وجود داشت عدم وجود نقشه راه، چشم انداز و نبود برنامه‌ای برای استفاده بهتر از ظرفیت‌های ورزشکاران بود که در دستور کار قرار گرفت اما باتوجه به تحلیلی که از ورزش اصفهان موجود بود باید به تک مدال‌هایی که بدون برنامه به دست آمده بالید درحالیکه اصفهان ظرفیت‌های بیشتری دارد.

وی افزود: بالغ بر 80 پروژه در اختیار جامعه ورزش قرار گرفت درحالیکه گذشته میلیاردها تومان بدهی این اداره بوده اما ترسیم وضعیت مطلوب را انجام دادیم و اصفهان را به عنوان الگوی توسعه و پیشرفت ورزش کشور قلمداد کردیم و نیروی انسانی، منابع مالی و محیط زیست نیز ورزش استان را به توسعه یافتگی می‌کشاند.

رویکردها باید به سمت سلامت‌محوری بانوان متمرکز شود

نرگس قدوسی، معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان نیز اظهار داشت: بانوان در جامعه کنونی حداقل محور خانواده‌ها محسوب می‌شوند اما مشکلات عدیده‌ای در حوزه قهرمانی و سلامت روح و روان خانواده‌ها وجود دارد که اگر نتوانیم به سلامت آنان کمک کنیم دچار مشکل خواهیم شد.

وی بیان کرد: زمانیکه یک قهرمان بر سکو می‌رود و همه‌ ملل را مجبور می‌کند که به پرچم کشور این ورزشکار احترام بگذارند و این موضوع بسیار بارزش است. اما وقتی که یک خانم در این موقعیت قرار بگیرد همین ارزش چندین برابر می‌شود علی الخصوص که بانوان کشور ما و ارتباط آن با ورزش سوژه جوامع قرار گرفته است.

معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: باتوجه به پروتکل‌های فرهنگی که در سطح جامعه و اصفهان وجود دارد نیاز داریم که حداقل از امکانات و زیرساخت‌های حداقلی از ارگان‌های مختلف و هم‌افزایی میان آنان برخوردار شویم تا شاهد افتخار آفرینی بیشتری در میادین بین المللی باشیم.

انتهای پیام/ 174/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کل ورزش و جوانان استان اصفهان اداره کل ورزش و جوانان ورزش استان اصفهان تربیت بدنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۶۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سانحه رانندگی برای معاون اداره کل ورزش هرمزگان

به گزارش «تابناک»، یاسر مرادی بامداد پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ساعاتی پیش و با اعلام وقوع سانحه رانندگی در جاده لافت به قشم، بلافاصله سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: سرنشینان یک دستگاه خودرو سمند که یکی از آنان روزبه زابلی معاون ورزش و جوانان استان هرمزگان بود به همراه سه سرنشین دیگر دچار حادثه شده بودند که بلافاصله وی به همراه همسر و فرزندش توسط گروه اعزامی به بیمارستان پیامبر اعظم(ص) شهر قشم انتقال یافتند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم توضیح داد: یک نفر در این تصادف (برادر همسر زابلی) جان باخته است.

به گفته مرادی، شدت حادثه بیشتر برای معاون ورزش و جوانان هرمزگان است که ضربه به سر، مهره های گردن و درد از ناحیه قفسه سینه گزارش شده و حال ۲ مجروح دیگر (همسرش) شکستگی بازو، زخم روی صورت و ضربه به بینی و (فرزندش) بدون هیچ گونه ضربه پس از سانحه با شرایط مساعد توصیف شده است.

وی اضافه کرد: بنابر درخواست معاون ورزش و جوانان هرمزگان، وی به همراه همسر و فرزندش دقایقی قبل از مسیر دریایی با آمبولانس اورژانس دریایی ۱۱۵ به بیمارستان شهید محمدی در بندرعباس منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • شهر اسلامی را با درآمد حلال اداره می‌کنیم/ مسئله اصفهان‌ستیزی باید در سطوح عالی دنبال شود
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • هاشمی: با اصلاح قانون جدید ورزشکاران بیشتری شامل معافیت و قانون استخدامی می شوند/ تخصیص ۵٠٠ میلیارد برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها
  • هاشمی: نیم همت برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها درنظر گرفتیم
  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد
  • سانحه رانندگی برای معاون اداره کل ورزش هرمزگان
  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چه بود؟
  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چیست؟
  • مهدوی سرپرست ورزش وجوانان نکا شد