Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کرمان گفت: محدودیتی در انتصاب خانم‌ها نمی‌بینم و دولت هم در این خصوص نظر مثبت و باور دارد که خانم‌های توانمند در پست‌های مدیریتی حضور داشته باشند.

به گزارش برنا؛ علی زینی‌وند به مناسبت بزرگداشت مقام زن در جمع بانوان شاغل استانداری کرمان عنوان کرد: برای اجرای کارها باید انگیزه‌ها را تقویت کنیم تا مسائل معیشتی بر آنها تاثیر نگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ابراز داشت: محدودیتی در انتصاب و بکارگیری زنان در پست‌های مدیریتی وجود ندارد، اما بعضا خانم‌ها خودشان در پذیرش مسئولیت‌ها هراس دارند.

زینی‌وند با تاکید بر اینکه باور و نظر دولت نیز بر حضور خانم‌های توانمند در پست‌های مدیریتی است گفت: حضور خانم‌ها در حوزه معاونت را از استانداری و مدیران کل و فرمانداری‌ها باید شروع و زمینه سازی کرد.   

مقام عالی دولت در استان کرمان گفت: تغییراتی مدیریتی در دولت‌ها امری طبیعی است و خانم‌ها باید در این تغییرات جایگاه شایسته خودشان را بگیرند.

به گزارش برنا؛ حمیده واعظی معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان نیز در این جلسه گفت: نظام جمهوری اسلامی عرصه نوینی را برای حضور زنان ایجاد کرد و همه ظرفیت‌های موجود برای بانوان در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و کارآفرینی فراهم ساخته است.

وی از بانوان شاغل و خدوم کشور به ویژه عرصه بهداشت و درمان قدردانی کرد و اظهار داشت: امیدوارم با تاسی به راه و روش حضرت زهرا (س) پرورش دهنده فرزندان صالح و سالم باشیم.

واعظی گفت: بانوان شاغل ما صادقانه با پذیرش مسئولیت‌های مختلف به بهترین نحو انجام وظیفه می‌کنند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: زنان دولت استان کرمان معاون نظام جمهوری اسلامی بهداشت و درمان حضرت زهرا استاندار کرمان بزرگداشت مقام زن استانداری کرمان علی زینی وند علی زینی وند استاندار کرمان خانم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۶۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از ۲۶ بازیکن به اردوی تیم ملی زنان

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از به سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال بانوان از 20 تا 24 اردیبهشت ماه در مرکز ملی فوتبال برگزار می شود. به همین منظور مریم آزمون، سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان اسامی بازیکنان دعوت شده به این اردو را به شرح زیر اعلام کرد:

کیمیا کافی، سارا دیدار (خراسان رضوی)
مریم ایزدپناه ، فهیمه ارزانی (کهکیلویه و بویراحمد)
فاطمه رضایی، سمیه آوج، نرگس خانی (البرز)
غزل مرشدی، نگین نقدی (کرمانشاه)
الهه جاویدان (بوشهر)
مینا ایری (گلستان)
زینب اسماعیلی (مازندران)
راحیل جعفری (فارس)
کیمیا نوری (تهران)
فاطمه شبان، مرضیه فیضی (اصفهان)
سمیرا محمدی، سوینچ سلیمانی (آذربایجان شرقی)
رقیه جلال نسب (خوزستان)
مرضیه نیکخواه، آتنا توفیق (همدان)
کوثر عنبری، روژین تمریان، فاطمه یوسفی، مریم نامی (ایلام)
مائده بیرنگ (گیلان)

دیگر خبرها

  • واکنش روابط عمومی دانشکده علوم خانواده به برخی حاشیه‌سازی‌ها
  • ۲۱ درصد بیمه‌شدگان تامین اجتماعی، بانوان هستند/ حضور فعال زنان در بازار کار
  • پاسخ به حاشیه‌سازی‌ها پیرامون انتصابات در دانشکده علوم خانواده
  • دستگیری سارق طلا از بانوان کهنسال در فلاورجان
  • بیشترین اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها در این دولت حضور دارند 
  • نقش حماسی بانوان در دفاع مطهر بی بدیل است
  • دین اسلام مدافع اصلی حقوق زنان است
  • رویکرد مجموعه مدیریتی قم حمایت تولیدکنندگان و تسهیل سرمایه گذاری
  • دعوت از ۲۶ بازیکن به اردوی تیم ملی زنان
  • زنان در چه سنی دیگر توانایی باروری نخواهند داشت؟