Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان همدان- در نشست اعضای هیات امنای باشگاه پاس همچنین«صادق چیت سازیان» نیز به عنوان رییس هیات مدیره باشگاه پاس همدان انتخاب و معرفی شد.

چیت سازیان پیش از این سرپرست مدیرعاملی باشگاه پاس بود.

براساس این گزارش، قرار است اعضای هیات مدیره باشگاه پاس نیز به زودی معرفی شوند.

تیم فوتبال پاس همدان هم اکنون در رده یازدهم جدول ۱۴ تیمی گروه ب لیگ دسته دوم فوتبال کشور حضور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این «امیر عظیمی» مدیرعامل پاس همدان بود.

انتهای پیام/غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان پاس همدان باشگاه پاس پاس همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۶۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته گرافیک افتتاح شد/ دفاع تمام قد کلهرنیا از سیاست جدید انجمن

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم افتتاحیه هفته گرافیک ایران ۱۴۰۳، عصر جمعه هفتم اردیبشهت در تالار شهناز خانه هنرمندان با حضور پیشکسوتان و فعالان حوزه طراحی گرافیک ایران برگزار شد.

دفاع تمام قد رییس هیات‌مدیره از سیاست‌های جدید انجمن

بهرام کلهرنیا رییس هیات‌مدیره انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران در ابتدای مراسم گفت: امروز گفت‌وگو کردن سخت است اما برای اینکه بتوانیم زندگی فرهنگی و صنفی خودمان را ساماندهی کنیم، امروز یکی از فرصت‌های ما برای تحقق این منظور است و ما سنگربان این معنا شدیم. دوستان جوانم من را پشتیبانی کردند تا بتوانیم برای نوع دیگری از زیست، کاری انجام دهیم. این هفته حاصل تلاش جمع زیادی از جوانان گرافیست است تا به پیروزی کاری که انجام داده‌ایم، احترام بگذاریم.

وی درباره ناخرسندی‌ها، سنگ‌اندازی‌ها و موانع موجود بیان کرد: شما سفره‌دار امروز هستید و ما کارگزار؛ کاری که انجام شده است، با معنای انجمنی سازگاری داشت؛ من خطاهای زیادی دارم اما دیدن خطاها شاید جوانمردانه نباشد برای مردم سرزمینی که جای پای جوانمردی را محکم می‌کنند. انجمن صنفی طراحان گرافیک به دلیل ندانستن و بد دانی تا لبه سقوط رفت. با احترام به همه انجمن‌های هنری، انجمن طراحان گرافیک بنیانی‌ترین انجمن صنفی هنری است و یک میراث ارزشمند برای این روزگار است نه برای اینکه آرزوهای صنفی ما را پوشش دهد.

کلهرنیا تاکید کرد: هفته گرافیک ۱۴۰۳، اولین تلاش هیات‌مدیره جدید است و می‌دانم به آن انتقاد وارد است اما صدها امتیاز دارد؛ بنابراین من پای خطایش می‌ایستم اما همه امتیازهایش متعلق به دوستانم است. بگذارید انجمن باقی بماند و نفس بکشد.

وی به برنامه بزرگداشت کامران کاتوزیان اشاره کرد و گفت: من و دوستان جوانم زیر سایه کامران کاتوزیان ایستاده‌یم. این جمله معنای بسیار بزرگی دارد؛ چراکه روزی که سرو چندهزار ساله را ببینید سایه آن را درک می‌کنید و متوجه می‌شوید که چه معنایی دارد. ما زیر سایه سرو وجود استاد کاتوزیان قرار گرفته‌ایم و به همین بهانه، ویژه‌نامه‌ای تهیه شده که اولین شماره آن به نام استاد کاتوزیان مهر خورده است اما امیدواریم شماره‌های دیگر ویژه‌نامه را نیز نشر بدهیم.

خودی و غیرخودی نداریم!

رییس هیات‌مدیره انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران در ادامه با اشاره به نسل جوان طراح گرافیک جویای کار، اظهار کرد: معدل سنی جمعیت انجمن ما رو به پیرسالی است، گرچه هنرمندان طراح بسیاری از دانشگاه‌ها فارغ التحصیل می‌شوند. نظام آموزشی و اداری ایران بسیار پیر و بیمار است و دانشجویان زورمند هنر با مفاهیم فرسوده بیمار می‌شوند. ما در جست‌وجوی معنای دیگری هستیم و حالا که جمعیت بسیار بزرگی از فارغ التحصیلان گرافیک بیرون آمده‌اند باید جمعیتی از آنها جذب شوند. از بخشی از این نیروی جوان خواسته شد تا در نمایشگاه «در جست‌وجوی نسل نو» اثر بدهند و بخشی از آثار پذیرفته شد و بخشی دیگر معترض بودند و به اعتقاد من باید اعتراض خود را مطرح کنند و این روند، درست است.

وی تصریح کرد: این هیات‌مدیره آمادگی دارد تمام توان دوستان جوان را به کار بگیرد و می‌خواهیم فرصت‌سازی کنیم و می خواهیم آنها نوجویی کنند. شما هویت پروژه امروز را ببینید که جوانان آن را ساختند. خودی و غیر خودی امروز دیگر جایی ندارد و این واژه‌ها شایسته کسی نیست.

کلهرنیا در پایان گفت: انجمن ما تا لبه نابودی رفت و حفاظت از آن کار بسیار سختی بود؛ هنوز خیلی از موارد مالی و اداری انجمن در دست هیات‌مدیره نیست. باور دارم با حضور شما، با چشم‌های شما که در طلب معنای امروز جمع شده‌اید، به مقصود می‌رسیم.

دخالت جوانان در فعالیت‌های جدی انجمن طراحان گرافیک

محمدرضا خاکساری دبیر هفته گرافیک ۱۴۰۳ نیز در ادامه مراسم شرح کوتاهی از این هفته ارایه کرد و گفت: مراسم گشایش هفته گرافیک با بزرگداشت استاد کامران کاتوزیان طراح برجسته و پیشرو در عرصه طراحی گرافیک در ایران ادامه پیدا می‌کند. از سایر برنامه‌های این هفته می‌توان به نمایشگاهی از آثار استاد کامران کاتوزیان و نمایشگاه «در جستجوی نسل نو» اشاره کرد که الان به صورت همزمان در نگارخانه‌های خانه هنرمندان ایران افتتاح می‌شود. همچنین، ۲ نشست با عنوان «رو در رو» به دبیری ابوذر محمدی و با ۲ موضوع «بسته‌بندی» و «دیزاین» در نظر گرفته شده است که روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت در سالن شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار خواهد شد.

وی تاکید کرد: اتفاقی که شاهد آن هستیم، نوعی تصمیم در کمیته‌ها به ویژه کمیته رویدادهای انجمن بود که تحقق پیدا کرد و این حرکت به سمتی سوق داده شد که شاهد هستیم. هیات‌مدیره و ساختار انجمن نیز در کنار آنها قرار گرفت تا محقق شود. هر چند مشکلات بسیاری وجود داشت اما حاصل آن برنامه‌های امروز است.

خاکساری گفت: هدف ما دخالت اعضای انجمن به ویژه اعضای جوان در فعالیت‌های جدی انجمن است و تصمیم داریم از جوانان حمایت و دامنه فعالیت را گسترده‌تر کنیم. اما نکته آخر اینکه باید از یکی از بزرگان انجمن که همیشه بر حسب توانایی‌شان به ما کمک کردند، تشکر کنیم و من از طرف خودم و هیات‌مدیره از استاد امراله فرهادی تشکر می‌کنم.

دبیر هفته گرافیک در ادامه از اعضایی که در برگزاری این هفته کمک حال بودند و شب و روز نداشتند، با دعوت روی صحنه و تشویق حاضران تشکر کرد.

در ادامه مراسم، فیلمی با عنوان «در ستایش ۷۰ سالگی کامران کاتوزیان» پخش شد که کاتوزریان به دوران زندگی حرفه‌ای خود و شکل‌گیری دفتر تبلیغاتی و طراحی گرافیک «آوانگارد» اشاره کرد و تنی چند از هنرمندان نیز درباره او سخن گفتند. آیدین آغداشلو در این فیلم درباره کامران کاتوزیان گفت: یکی از برجسته‌ترین شخصیت‌های فرهنگی هنری ۵۰ سال گذشته، کامران کاتوزیان است اما نمی‌دانم چرا آن‌چه که حقش بوده، تحقق نیافته است. او ابتدا نقاشی آوانگارد بود اما سپس بعد دیگری از خودش نشان داد و از دهه ۵۰ به بعد، وجه گرافیست کاتوزیان بر یک نقاش پیشتاز غلبه کرد.

مراسم افتتاحیه هفته گرافیک ایران با بزرگداشت کامران کاتوزیان به مناسبت ۷۰ سالگی این هنرمند ادامه پیدا کرد و پس از آن نیز نمایشگاه آثار کاتوزیان و نمایشگاه «در جست‌وجوی نسل نو» برگزار شد.

کد خبر 6089295

دیگر خبرها

  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • ابقای اعضای فعلی هیات‌مدیره به‌پرداخت ملت
  • خصوصیات الزامی برای اعضای هیات مدیره سرخابی ها پس از واگذاری
  • هفته گرافیک افتتاح شد/ دفاع تمام قد کلهرنیا از سیاست جدید انجمن
  • روی این استقلال نمی شود حساب کرد | دو اتفاق باعث اتحاد تراکتوری ها شده است
  • روشن: بازی با تراکتور برای استقلال حکم مرگ و زندگی دارد
  • بادامکی: با این نفرات باید با تجربه‌تر عمل می‌کردیم/ در مورد تمدید قرارداد اوسمار مدیرعامل و هیات مدیره تصمیم می‌گیرند+فیلم
  • روز خوش استقلال و پرسپولیس
  • تنش در بین اعضای هیئت مدیره بارسلونا در پی تغییر نظر ژاوی
  • از دلنوشته غم‌انگیز آقای پژوهشگر تا قصه یک پل موسیقایی در روسیه!