Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-26@12:27:35 GMT

زمان ثبت‌نام در کنکور سراسری اعلام شد

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۱۶۹۸۲

زمان ثبت‌نام در کنکور سراسری اعلام شد

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ثبت‌نام در آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ از روز یکشنبه ۱۰ بهمن آغاز می‌شود و تا ۱۷ بهمن ادامه دارد.

آزمون مذکور در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه و شنبه در ۵ گروه علوم ریاضی، علوم تجربی، علوم انسانی، زبان و هنر از تاریخ ۸ تیر تا ۱۱ تیر برگزار خواهد شد.

 زمان توزیع کارت آزمون سراسری و توضیحات تکمیلی در زمینه ثبت‌نام داوطلبان، بعدا توسط سازمان سنجش آموزش کشور اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

آزمون سراسری ۱۴۰۱ پنجاه و دومین کنکور و دومین آزمونی است که در آن، هر دو گروه داوطلبان نظام جدید و قدیم به صورت یکپارچه شرکت می‌کنند.

کد خبر 652298 برچسب‌ها کنکور سازمان سنجش آموزش کشور

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: کنکور سازمان سنجش آموزش کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۶۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقلب در کنکور سراسری صفر است 

به گزارش آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه امروز جمعه ۷ اردیبهشت در حاشیه بازدید از حوزه امتحانی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ در جمع خبرنگاران افزود: شورای عالی انقلاب فرهنگی در راستای ماموریت های خود علاوه بر تصویب اسناد بالادستی باید نظارت ارزیابی دقیق هم از مصوبات داشته باشد.

وی افزود: سازمان سنجش در دو سال اخیر رشد دقیقی پیدا کرده است. بازدیدی که از سازمان سنجش و آزمون داشتیم با قاطعیت می گوییم که تقلب در کنکور صفر است. هیچ کسی نمی تواند سوالات را لو دهد یا سواستفاده کند.

خسروپناه یادآور شد: به جرات می توان ادعا کرد که عدالت آموزشی در آزمون های سراسری رعایت می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پایان آزمون سراسری با رقابت داوطلبان گروه علوم تجربی
  • تقلب در کنکور سراسری صفر است 
  • دستگیری ۴ متخلف آزمون سراسری و برگزاری آزمون مجدد در زیرکوه
  • تقلب در کنکور سراسری صفر است
  • رئیس سازمان سنجش: کنکور در سلامت کامل برگزار شد
  • تلاش سازمان سنجش برای تحقق عدالت آموزشی در کشور
  • رییس سازمان سنجش : برخی ابزارهای جاسوسی کنکور را در بدن کار گذاشتند
  • اینترنت در کنکور سراسری قطع نمی‌شود
  • امروز؛ آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه نوبت اول کنکور سراسری
  • کنکوری ها گول کانال های سوال‌فروش را نخورید