Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، حسین وفایی، ملی پوش اسنوکر ایران که در رقابت‌های شوت‌آوت ۲۰۲۲ شرکت کرده بود موفق شد با شکست حریفان به فینال این رقابت‌ها راه یابد.  

ملی‌پوش اسنوکر ایران در فینال این رقابت‌ها مقابل مارک ویلیامز قرار گرفت و توانست این اسنوکر باز را شکست دهد و به عنوان قهرمانی این رقابت‌ها دست پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمجید خاص اسنوکرباز سرشناس جهان از حسین وفایی | جایزه وسوسه‌انگیز قهرمانی انگلستان اسنوکرباز ایرانی، قاتل شماره‌یک‌های جهان

حسین وفایی که در این رقابت‌ها عملکرد خوبی از خود به جای گذاشت، موفق شد با کسب ۱۲۳ امتیاز در بازی اول خود بالاترین بریک رقابت‌ها را به نام خود ثبت کند.

رقابت‌ها اسنوکر شوت آوت (Shoot Out ۲۰۲۲) یک تورنمنت حرفه‌ای بود که از ۲۰ تا ۲۳ ژانویه در انگلستان کار خود را دنبال کرد. رایان دی، مدافع عنوان قهرمانی این رقابت‌ها به شمار می‌رفت چرا که او توانسته بود در دور قبل مارک سلبی را در فینال ۲۰۲۱ شکست دهد.

مجموع جوایز این رقابت‌ها ۱۷۱ هزار پوند تخمین زده شده بود که نفر اول این رقابت‌ها ۵۰ هزار پوند را به جیب زد.  

وفایی علاوه بر کسب ۵۰ هزار پوند، جایزه بالاترین بریک رقابت‌ها که ۵ هزار پوند بود را به جیب زد تا ملی پوش اسنوکر ایران ۵۵ هزار پوند را برنده شود.  

همچنین نفر دوم این مسابقات ۲۰ هزار و نفر سوم ۸ هزار پوند برنده شد.

کد خبر 652299 برچسب‌ها بیلیارد - اسنوکر خبر مهم

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: بیلیارد اسنوکر خبر مهم رقابت ها هزار پوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۷۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت دو بازی ایرانی برای کسب جایزه فستیوال ۲۰۲۴ بازی سال منا

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، با اعلام اسامی فینالیست‌های بخش‌های مختلف فستیوال MENA Games Industry Awards ۲۰۲۴، دو بازی «امپراتور‌های قلابی» از استودیو «پرشالند» و «پسرخوانده» از استودیو «پاییزان» نامزد دریافت جایزه از این فستیوال شدند.

بازی پسرخوانده از تولیدات استودیو پاییزان در بخش «بومی‌سازی» نامزد دریافت جایزه شده است. نکته جالب و هیجان انگیز اینکه بازی پسرخوانده در این بخش باید با بازی مطرح  Assassin's Creed Mirage از تولیدات یوبیسافت، برای کسب جایزه نخست این بخش رقابت کند.

در این بخش این جایزه به استودیو‌هایی اعطا می‌شود که سال گذشته بازی‌هایی را در زمینه‌های بومی‌سازی پشتیبانی کرده‌اند. همچنین تضمین می‌کنند که هم نسخه‌های جدید و هم به‌روزرسانی‌های جدید با کمترین مشکلات ممکن منتشر شوند و به‌طور مناسب برای بازار‌های هدف MENA بومی‌سازی شوند.

اما دیگر بازی ایرانی کاندید دریافت جایزه از این فستیوال یعنی امپراتور‌های قلابی ساخته مهرداد رضایی در استودیو پرشالند، در بخش مهم «بازی سال منا» نامزد دریافت جایزه شده است. رقابت در این بخش نیز با توجه به دیگر بازی‌های نامزد دریافت جایزه، بسیار سخت و تنگاتنگ خواهد بود.

جایزه این بخش بر اساس خلاقیت، مکانیک بازی، دستاورد‌های فنی، هنری و شنیداری، نوآوری، درگیر شدن با مخاطب و موفقیت‌های انتقادی و تجاری به بازی برگزیده اعطا می‌شود.

اعلام اسم بازی امپراتور‌های قلابی در فهرست نامزد‌های بازی سال فستیوال منا در حالی اتفاق افتاده است که این بازی به تازگی جایزه بهترین بازی موبایل و تبلت از فستیوال «گیم کانکشن» آمریکا را کسب کرده است.

فهرست نهایی متخبان این فستیوال توسط هیئت داوری متشکل از بیش از ۸۰ متخصص صنعت بازی در حال رای‌گیری است و برندگان در روز پنج‌شنبه ۲ می (۱۳ اردیبهشت)، به عنوان بخشی از اجلاس گیم اکسپو دبی ۲۰۲۴ معرفی خواهند شد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا| تاریخ سازی نازنین عیدیان/ طلای ۴٠٠ متر با مانع برای عیدیان
  • تاریخ‌سازی عیدیان با کسب طلای دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا
  • تاریخ فعال‌سازی بند فسخ قرارداد برونو گیمارش مشخص شد
  • سارا پاداش برای قم تاریخ ساز شد
  • رقابت دو بازی ایرانی برای کسب جایزه فستیوال ۲۰۲۴ بازی سال منا
  • آن‌سوی تاریخ نصف‌جهان به روایت میراث ناملموس
  • جریان فیلمسازی مشکوک در خدمت صهیونیست‌ها
  • ضبط و معدوم‌سازی ۷۰۰ کیلوگرم مواد خام دامی در مرکز لرستان
  • ویترین تسنیم شماره ۶۵۲/ رئالیسم نوین ایرانی
  • جیندر ماهال: رندی اورتون بزرگترین ستاره در تاریخ WWE است