Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم ملی فوتبال ایران به منظور دیدار با عراق و امارات متحده عربی از ساعت 16 روز یکشنبه 3 بهمن ماه در محل هتل المپیک آغاز کرد.

در اولین روز از اردو بازیکنان شاغل در لیگ داخلی به همراه احمد نوراللهی و مهدی قایدی حضور پیدا کردند و به همراه کادر فنی تیم ملی تست PCR دادند و قرنطینه شدند تا جواب تست ها بیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از آمدن جواب تست ها کار گروهی شروع خواهد شد و باقی بازیکنان و لژیونرها نیز بنا به بلیت های رزرو شده، از بامداد امروز خود را به کادر فنی معرفی خواهند کرد و به قرنطینه خواهند رفت تا جواب آزمایش ها معلوم شود.

تمرین تیم ملی امروز از ساعت 15 الی 17 در دو گروه برگزار خواهد شد. پس از منفی شدن تست لژیونرها اولین تمرین تیم ملی با حضور تمامی نفرات فردا برگزار خواهد شد.

با توجه به قوانین و الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا در رعایت پروتکل های بهداشتی تمرین تیم ملی پشت درهای بسته خواهد بود.

کد خبر 5407632

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران تمرین تیم ملی فوتبال عراق امارات متحده عربی فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم ملی فوتبال زنان ایران تیم ملی فوتبال ایران فوتبال زنان سردار آزمون باشگاه پرسپولیس فوتسال هندبال جام ملتهای آسیا تکواندو کمیته ملی المپیک تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۷۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال، در روزهای گذشته ویدیویی از هوادار استقلال در فضای مجازی منتشر شد که بازخورد زیادی داشت. در این ویدیو محمدجواد نصیرمقدم با دست فوتبال بازی می‌کرد.

او بعد از انتشار این ویدیو در گفت‌وگویی اعلام کرد به استقلال علاقه زیادی دارد و امیدوار است روزی در تمرین تیم محبوبش حاضر شود که امروز این اتفاق با دعوت جواد نکونام سرمربی استقلال رخ داد.

محمدجواد علاوه بر دیدار با مربیان و بازیکنان استقلال، به تماشای تمرین نشست و در پایان هم کنار بازیکنان فوتبال بازی کرد. همچنین جواد نکونام لباس استقلال را به این هوادار عزیز هدیه داد و تصویری هم به یادگار، با یکدیگر ثبت کردند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898851

دیگر خبرها

  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی اراک شدند
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • ابهام درباره حضور ۲ پرسپولیسی مصدوم
  • دمتان گرم و ممنون نکونام و استقلال!
  • پائز در اولین تمرین تیم ملی والیبال چه گفت؟
  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص
  • مرور کارهای تاکتیکی در هوای بارانی اراک (عکس)
  • زنگ خطر برای والیبال ملی؛ لطیفه‌ای با کلیدواژه «همه برای یکی»!
  • سخت‌ترین رقابت ورزشی در ایران
  • آغاز اردوی تیم ملی دانشجویان ایران با حضور 53 بازیکن