Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-26@18:48:28 GMT

ابزار آلات تعمیرات موبایل هم گران شد

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۱۷۲۱۰

ابزار آلات تعمیرات موبایل هم گران شد

وب سایت موبوتعمیر با ارائه محصولات با کیفیت تلاش کرده تا این دغدغه مشتریان را حل کرده و این امکان را به وجود بیاورد تا فعالین حوزه تعمیرات موبایل بتوانند تمامی ابزار الات مورد نظر خود را به راحتی از این فروشگاه اینترنتی سفارش دهند. ---------------- رپرتاژ آگهی -----------------

با توجه به نوسانات شدید قیمت ارز و مشکلات اقتصادی که در سال های اخیر کشور ما با آن مواجه شده است، شاهد آن هستیم که ابزار الات تعمیرات موبایل نیز افزایش قیمت چشمگیری پیدا کرده و همین مسئله باعث شده تا افرادی که قصد دارند تا برای خرید این دسته از محصولات اقدام کنند، برای خرید ابزار تعمیر موبایل با مشکلات و چالش های بسیار زیادی مواجه شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این بین یکی از سوالات مهمی که همواره پرسیده می شود این است که چه پارامترهایی باعث بروز مشکل شده و عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت خرید ابزار تعمیرات موبایل چیست. در همین راستا با ما همراه باشید تا در این مطلب به بررسی این مسئله بسیار مهم پرداخته و در رابطه با آن اطلاعات جامع و کاملی را به شما ارائه دهیم.

افزایش قیمت ارز و نابسامانی های اقتصادی
بی شک اگر سری به بازار خرید ابزار تعمیرات موبایل زده و قیمت های این دسته از محصولات را رصد کنید، متوجه افزایش ناگهانی قیمت این دسته از تجهیزات می شوید. در این بین باید به این نکته اشاره کنیم که مهم ترین عامل بروز این مشکل رشد ناگهانی قیمت ارز در داخل کشور و کاهش ارزش پول ملی است.
در واقع به نسبت چند سال گذشته که نرخ برابری ریال و دلار در شرایط متعادلی قرار داشت و قیمت ها در بازار شرایط مناسبی داشتند، ناگهان پس از ده برابر شدن ارزش دلار و کاهش شدید ارزش پول ملی، محصولاتی که به صورت وارداتی از کشورهای دیگر به ایران وارد می شدند با افزایش شدید قیمت مواجه شده و همین مسئله باعث شده تا به نسبت چند سال گذشته قیمت خرید ابزار تعمیر موبایل تا ۱۰ برابر نیز افزایش پیدا کند.
همین مسئله باعث بالا رفتن ناگهانی قیمت این دسته از محصولات شده است و به همین دلیل افرادی که قصد دارند تا برای خرید ابزار تعمیرات موبایل اقدام کنند با چالش های اساسی مواجه شده اند.

مشکلات مربوط به واردات
یکی دیگر از موضوعاتی که در راستای بررسی عوامل افزایش ناگهانی قیمت تجهیزات تعمیر موبایل باید به آن توجه داشته باشید بحث مشکلات مربوط به واردات این دسته از کالاها است.
یکی از مهم ترین مسائلی که باید به آن توجه داشته باشید این است که اکثر تجهیزاتی که برای تعمیرات موبایل مورد استفاده قرار می گیرند محصولاتی هستند که در کشورهای دیگر تولید شده و به بازار ایران صادر می شوند.
دولت به دلیل رشد ناگهانی قیمت دلار سیاست های مبنی بر ایجاد ارز ۴۲۰۰ را برای واردات کالا در نظر گرفت اما اشتباه در توزیع ارزهای ۴۲۰۰ باعث شده تا مشکلات بسیار زیادی برای محصولات وارداتی به وجود بیاید و بسیاری از کالاها با مشکل واردات مواجه شده و در سیکل ورود کالا به کشور درگیر چالش های بسیار زیادی شوند.

ابزارهای تعمیرات موبایل نیز از این قاعده مستثنی نبوده و به دلیل سیاست های اشتباه بسیاری از این ابزار آلات نتوانستند به درستی وارد بازار شده و نیاز کشور را تامین کنند. این مسئله باعث شده تا در بازار شاهد کاهش تعداد محصولات موجود در این طبقه بندی باشیم و به همین خاطر است که افرادی که قصد دارند تا برای خرید ابزار تعمیر موبایل اقدام کنند، در بازار با کمبود مواجه شده و مجبور شوند تا محصولات را با قیمت های بیشتری خریداری کنند.
یکی از موضوعات اقتصادی که باید به آن توجه داشته باشید بحث عرضه و تقاضا است و در زمانی که عرضه به طرز چشمگیری کاهش پیدا می کند، قیمت محصولات افزایش پیدا کرده و ارزش آن بالاتر می رود. این مسئله یکی دیگر از عواملی است که تاثیر مستقیمی بر روی افزایش قیمت خرید ابزار تعمیرات موبایل گذاشته است.

افزایش تقاضا برای خرید محصولات
در کنار وجود مشکلات بسیار زیادی که در حوزه واردات ابزار تعمیرات موبایل وجود دارد اما به دلیل شرایط دیگری که در بازار موبایل کشور وجود دارد، بسیاری از افراد علاقه مند شده تا حرفه خود را تغییر داده و به شغل تعمیرات موبایل روی بیاورند.
در واقع به دلیل افزایش تقاضا برای تعمیر موبایل، این شغل محبوبیت بسیار زیادی در کشور پیدا کرده و درآمد آن نیز به طرز چشمگیری بالا رفته است. به همین دلیل بسیاری از افراد که به دنبال پیدا کردن شغل هستند از بین مشاغل مختلف به سراغ تعمیرات موبایل رفته و در این حرفه فعالیت می کنند.
همچنین آمارهای منتشر شده نشان می دهد که میزان تمایل افراد جویای کار برای شرکت در این حرفه در چند سال اخیر رشد بسیار زیادی پیدا کرده است و بسیاری از افراد با شرکت در دوره های آموزشی در مدت زمان کوتاهی تسلط بسیار خوبی بر روی تعمیرات موبایل پیدا کرده و وارد بازار کار در این حوزه شده اند.
همین موضوع باعث شده تا این افراد برای آغاز فعالیت های خود مجبور به خرید ابزار تعمیر موبایل شوند و برای خرید این دسته از محصولات اقدام کنند. افزایش تقاضا برای این دسته از کالاها باعث شده تا قیمت محصولات موجود در طبقه بندی ابزارهای تعمیر موبایل افزایش پیدا کرده و شاهد رشد ناگهانی قیمت چنین تجهیزاتی باشیم.
همان طوری که مشاهده می کنید پارامترهای مختلفی دست به دست هم داده تا در نهایت قیمت ابزار تعمیرات موبایل رشد ناگهانی پیدا کنند.

بهترین روش خرید ابزار تعمیرات موبایل
اگر قصد دارید تا ابزار تعمیرات موبایل اصل، با کیفیت و اورجینال را با قیمت مناسب خریداری کنید می توانید به سراغ سایت موبوتعمیر رفته و از این وب سایت محصولات مورد نظر خود را سفارش دهید.

سایت موبوتعمیر امکانی را فراهم کرد تا شما بتوانید این دسته از محصولات را با ضمانت اصالت کالا سفارش داده و از آن ها استفاده کنید. افرادی که قصد دارند تا در حوزه تعمیرات موبایل فعالیت داشته باشند، یکی از مهم ترین مواردی که باید به آن توجه کنند بحث استفاده از ابزارها و وسایل اصل و اورجینال است. وب سایت موبوتعمیر با ارائه محصولات با کیفیت تلاش کرده تا این دغدغه مشتریان را حل کرده و این امکان را به وجود بیاورد تا فعالین حوزه تعمیرات موبایل بتوانند تمامی ابزار الات مورد نظر خود را به راحتی از این فروشگاه اینترنتی سفارش دهند.



 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: رپرتاژ خرید ابزار تعمیرات موبایل افرادی که قصد دارند دسته از محصولات باید به آن توجه ناگهانی قیمت بسیار زیادی رشد ناگهانی پیدا کرده باعث شده مسئله باعث اقدام کنند برای خرید مواجه شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۷۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عجیب‌ترین جاسازی ابزار تقلب در بدن داوطلبان

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: در آن سال که اینترنت قطع شد، امکانات فعلی مقابله با تقلب‌ها در اختیار ما نبود؛ اما اکنون با دستگاه‌های تقلب یاب و آشکارساز حفاظت برقرار است.

به گزارش ایسنا، وی در ادامه تصریح کرد: تعدادی کلاهبردار به صورت ناجوانمردانه سعی می‌کنند از مردم پول بگیرند. از داوطلبان خواهش می‌کنم که به این افراد پول ندهند. پرونده‌هایی داشتیم که این باند‌های کلاهبردار از داوطلب و خانواده اش اعتراف گرفته‌اند و با این اعترافات آن‌ها را تهدید کرده‌اند. ۱۹ هزار نفر را رصد کردیم که کانال‌های مدعی تقلب را ترک کردند.

معاون وزیر علوم یادآور شد: به تمام داوطلبان توصیه می‌شود این کانال‌ها را تا زمان برگزاری کنکور ترک کنند؛ زیرا اگر با آشکارساز‌ها متوجه شویم که تجهیزات گرفته‌اند حتی اگر از تجهیزات استفاده نکنند هم متخلف محسوب شوند.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به اینکه تجهیزات هندزفری و موبایل واره در قالب تبانی خریداری شده و جاسازی شده است، افزود: روز گذشته دو کانال بزرگ با ۵۰ هزار فالور را دستگیر کردند. دلیل اینکه خریداری تجهیزات تخلف محسوب می‌شود، این است که تعداد زیادی از داوطلبان رفتند تجهیزات هندزفری و موبایل واره خریده‌اند. این دستگاه‌ها در قالب تبانی خریداری شده و جاسازی شده است. فرد در ابتدایی که وارد حوزه می‌شود، به محض روشن شدن آن توسط دستگاه‌های ما سیگنال‌ها دریافت می‌شود و صورت جلسه می‌شود.

پورعباس تاکید کرد: برخی از افراد به دکتر مراجعه کرده‌اند و ابزار‌های جاسوسی برای کنکور را در بدن کار گذاشته‌اند. حتی قبل از فرآیند آزمون هم اگر داوطلب این ابزار‌ها را داشته باشد متخلف محسوب می‌شود و از آزمون محروم می‌شود. این موبایل واره‌ها ابزار جاسوسی هستند و اگر خریداری شود؛ یعنی شبکه‌ای پشت این موضوع است. موبایل ساده‌ای نیست که بتوان آن را یک تخلف محسوب کرد. بسیاری از این افراد به دکتر مراجعه کرده‌اند و این ابزار‌ها را در بدن کار گذاشته‌اند.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه عده‌ای اجیر می‌شوند که به محض توزیع سوال در جلسه آزمون، با ابزار‌های جاسوسی از سوال عکس بگیرند، اظهار کرد: با توجه به تمام تمهیداتی که در نظر گرفته شده است امکان ندارد که تا قبل از بازشدن در مخزن هیچ انسانی با سوالات تماس داشته باشد. تا ساعت ۸ صبح که سوالات در قرنطینه است هیچ امکانی برای دسترسی به سوال وجود ندارد. اما ما می‌دانیم که عده‌ای اجیر می‌شوند که به محض توزیع سوال در جلسه آزمون، با این ابزار‌های جاسوسی از سوال عکس بگیرند و به بیرون ارسال کنند و در بیرون عده‌ای این سوالات را حل کنند.

به گفته وی، پارسال سه نفر سه صفحه را عکس گرفتند و در عرض چند دقیقه دستگیر شدند. ممکن است عکسی بیرون بیاید؛ اما مطلقاً پاسخی به حوزه نمی‌رود. همه دستگاه‌های مخابراتی را پارسال کشف کردیم و امسال هم با دستگاه‌های آشکارساز تمام حوزه‌ها را پوشش می‌دهیم.

پورعباس یادآور شد: نظام آموزش عالی بر اساس عدالت آموزشی و کارآیی سنجش ورودی دانشگاه‌ها تعریف می‌شود. یک مصوبه‌ای علاوه بر مصوبه سال گذشته در شورای امنیت کشور تصویب شد تا آزمون سراسری به سلامت برگزار شود. داوطلبی که در جلسه آزمون گرفتار شود متخلف محسوب می‌شود. مجرمان با متخلفان متفاوت هستند و پلیس فتا وقتی افراد شبکه‌های متقلب را دستگیر می‌کند آن‌ها با یک تا ۵ سال زندان مواجه خواهند بود.

دیگر خبرها

  • پیاز این‌گونه ۱۵۹۸ درصد گران شد/ تغییر ۱۵۴۰ درصدی قیمت گوشت در ۷ سال گذشته
  • احداث آشیانه اداره ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان
  • موبایل‌واره چیست و چگونه از آن برای تقلب در کنکور استفاده می‌کنند؟
  • جاسازی عجیب ابزار تقلب در بدن داوطلبان
  • مدل تازه تقلب در کنکور؛ پای ابزار جاسوسی در بدن وسط آمد!
  • عجیب‌ترین جاسازی ابزار تقلب در بدن داوطلبان
  • وداع با نگرانی از مشکلات گوشی، اِلبان تضمین کیفیت عالی در تعمیرات موبایل
  • قیمت نقره و فلزات گران‌بها امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • لوازم خانگی گران خواهد شد؟
  • برای حج تمتع هیچ نماینده‌ای از مجلس اعزام نمی‌شود/ افزایش قیمت ارز نرخ حج را گران کرده است