Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان مدیرعامل بنیاد رویش از برگزاری رویداد «چاشت» با هدف جلب مشارکت‌های مردمی برای حمایت از دانش‌آموزان مستعد کم برخوردار استان با همکاری کارکنان شرکت آب و فاضلاب هرمزگان و جمع‌آوری بیش از ۳۰۰ میلیون ریال کمک نقدی خبر داد.

عبدالرضا نادری‌پور، در حاشیه رویداد چاشت که در راستای کمک به تحصیل دانش‌آموزان مستعد تحت پوشش این بنیاد با همکاری کارکنان شرکت آب و فاضلاب هرمزگان برگزار شد، اظهار کرد: این رویداد در راستای ارتقاء فرهنگ نیکوکاری در جامعه در سازمان‌ها و ادارات بزرگ با کمک کارکنان آن اداره برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: میزهای صبحانه با مشارکت اعضای افتخاری بنیاد رویش تدارک دیده می‌شود و در کنار فراهم شدن صبحی خاطره‌انگیز، مبلغی جهت جلب مشارکت‌های مردمی برای حمایت از دانش‌آموزان مستعد کم برخوردار استان و همچنین ارتقاء فرهنگ نیکوکاری در جامعه جمع‌آوری می‌شود. این رویداد امروز به میزبانی شرکت آب و فاضلاب استان هرمزگان و با همکاری کارکنان این نهاد برگزار شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان هرمزگان نیز بیان کرد: کارکنان آبفا هرساله به بهانه‌های مختلف یاری‌گر نیازمندان در قالب برنامه‌های مختلف بوده‌اند که یکی از این برنامه‌ها برپایی سفره‌های خیریه بوده است.

امین قصمی تصریح کرد: سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا این مراسم طبق سنت همیشگی برگزار نشد اما با کمک همکارانم مبلغی برای کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد استان جمع‌آوری کردیم. امسال با توجه به بهبود شرایط کرونایی برنامه سفره خیریه خود را در قالب رویداد چاشت با همکاری بنیاد رویش برگزار کردیم.

 وی در پایان یادآور شد: در این رویداد مبلغی بالغ‌بر ۳۰ میلیون ریال برای حمایت از دانش‌آموزان مستعد کم برخوردار استان جمع‌آوری و به حساب بنیاد رویش واریز شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: منطقه هرمزگان استانی اجتماعی شرکت آب و فاضلاب بنیاد رویش جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۷۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد

سعید غفاریان رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان یزد، از برگزاری مرحله استانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم دانش‌آموزی خبر داد و گفت: این مسابقات ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت ماه جاری با حضور دانش‌آموزان برگزیده مرحله ناحیه‌ای در مجتمع فرهنگیان یزد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۶۵۰ نفر از دانش‌آموزان توانستند به این مرحله راه یابند، که دانش‌آموزان پسر در ۱۱ رشته و دختر در ۱۰ رشته طی دو روز به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت اظهار کرد: مسابقات امسال متفاوت از گذشته برگزار می‌شود به نحوی که مرحله غیر حضوری حذف و متسابقان در مرحله حضوری به رقابت می‌پردازند.

غفاریان با اشاره به اینکه مسابقات از حالت پایه‌ای خارج و در مقاطع تحصیلی برگزار می‌شود افزود: در مسابقات گذشته پس از برگزاری مسابقات، مراسم اختتامیه در همان روز برگزار و برترین‌ها تجلیل می‌شدند، اما امسال بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، مراسم واحد برای اختتامیه خواهیم داشت که با حضور مسئولان استان از برگزیدگان و راه یافتگان به مرحله کشوری تجلیل خواهد شد.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان یزد با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن فرهنگیان گفت: این مسابقات نیز ۱۳ اردیبهشت‌ماه برگزار و ۴۰ نفر از فرهنگیان که توانستند در مرحله غیر حضوری رتبه برتر را کسب کنند، در پنج رشته در مرحله حضوری به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • کلاهبرداری از دانش آموزان در پوشش فروش سئوالات کنکور 
  • جشنواره فناوری و نوآوری دانش‌آموزی رینوفست ۲۰۲۴ برگزار می‌شود
  • جمع آوری زباله های رها شده درطبعیت از سوی دانش آموزان
  • کلاهبرداری از دانش آموزان در پوشش فروش سوالات کنکور
  • استقبال گسترده دانش‌آموزان یزدی از رویداد ایده شو دانش‌آموزی
  • تقدیر از دانش آموزان بر‌تر مساباقات قرآنی و ورزشی
  • تاکید دانش آموزان آبادان و خرمشهر بر حفظ زمین پاک
  • بازارچه‌ای برای آموزش اشتغال به دانش آموزان متوسطه در رشت