Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان شهرکرد - جعفر مردانی در جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در خصوص مطالبات کادر بهداشت و درمان در استان گفت: این مطالبات باید به صورت کشوری پرداخت شود، بنابراین این گلایه طی نامه‌ای با امضای استاندار به وزیر بهداشت و درمان و وزیر کشور ارجاع داده خواهد شد.

میزان رعایت دستورالعمل‌ها کاهش پیدا کرده است، باتوجه به شیوع سویه اُمیکرون باید بحث رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی جدی گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

آماده باش مراکز درمانی چهارمحال و بختیاری برای مقابله با موج‌های احتمالی جدید کرونا

گلایه‌های بسیاری از عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در سیستم حمل نقل عمومی درون شهری و برون‌شهری وجود دارد، باید بر بحث استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی در سیستم حمل و نقل عمومی توجه ویژه‌ای صورت بگیرد.

باید تجمعات بیش از ۳۰ نفر در فضا‌های بسته با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شود و تا حد امکان از شکل‌گیری تجمعات غیرضروری در فضای بسته خودداری شود.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیماری کرونا وزیر بهداشت و درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۷۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور برای جلوگیری کسر امتیاز از نفت!

به گزارش "ورزش سه"، شکایت بازیکنان سابق نفت مسجدسلیمان از این باشگاه به دلیل عدم پرداخت مطالبات‌شان خبرساز شده و با وجود اینکه برخی از نفرات پیشین این تیم حکم قطعی مبنی بر کسر امتیاز از نفتی‌ها را گرفته‌اند، این اتفاق نیفتاده و در جدیدترین مصاحبه نیز عماد میرجوان به این موضوع پرداخته است.

میرجوان درباره شکایت از نفتی‌ها عنوان کرد: بنده در سال 1401 از باشگاه نفت مسجدسلیمان شکایت کردم ولی هنوز مطالبات خود را نگرفتم. با مدیران این باشگاه تماس گرفتم که گفتند پیگیری می‌کنیم، اما جواب من را نمی‌دهند.

او ادامه داد: فدراسیون فوتبال حکم قطعی خود را در این پرونده به نفع من صادر کرده و دو بار برای باشگاه نفت مسجدسلیمان نامه کسر امتیاز فرستاده، اما این اتفاق نیفتاده است.

مهاجم سابق نفت مسجدسلیمان اضافه کرد: برخی تیم‌ها در لیگ یک به دلیل بدهکاری با کسر امتیاز مواجه شدند و مطالبات خود را پرداخت کردند تا امتیازهای‌شان برگردد، اما برای تیم نفت مسجدسلیمان چنین اتفاقی نیفتاده است.

میرجوان یادآور شد: به ما می‌گویند به دلیل اینکه باشگاه نفت مسجدسلیمان با ارتباطاتی که در سازمان لیگ دارد، کسر امتیاز نخواهد شد و دستور آمده تا از آنها کسر امتیاز نکنند که برای ما عجیب است.

دیگر خبرها

  • دستور برای جلوگیری کسر امتیاز از نفت!
  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • ضرورت تدوین دستورالعمل واحد فعالیت محیط زیستی در سطح محلات
  • دستورالعمل فواصل بین کسب و کار‌های کشاورزی اصلاح می‌شود
  • کاهش سرانه تخت بیمارستانی خراسان شمالی نسبت به میانگین کشوری
  • یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان پلمب شد
  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان