Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر کشور با اشاره به حضور تماشاگران برای بازی‌های تیم ملی، گفت: با نهایت ملاحظات بهداشتی قرار شد تعدادی از تماشاگران بتوانند با حضور در استادیوم تیم ملی را تشویق کنند و خواست عزیزانمان عملی شود. خبرگزاری میزان - احمد وحیدی در حاشیه همایش جمع خبرنگاران با اشاره به نقش وزارت کشور در تعمیق این روابط می‌تواند داشته باشد، گفت: همسایگان برای ما از یک جایگاه بسیار مهمی در سیاست‌های بالادستی و هم سیاست کلی ابلاغی به‌عنوان محور اصلی سیاست‌های خارجی شناخته‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وزیر کشور تأکید کرد: سیاست‌های همسایگی، جزء اولویت سیاست خارجی دولت سیزدهم است، امروز هم توسعه روابط با کشورهای همسایه تلاش خوبی صورت می‌گیرد. بعضی از کدورت‌هایی هم که با بعضی از همسایگان مطرح بود رفع شده است، روابط خوبی با همسایگان داریم که باید آن را توسعه دهیم.

وی با بیان اینکه یک تلاش جدی برای توسعه روابط استان‌های مرزی با استان‌های همسایگان در حال انجام است، اضافه کرد: علاوه بر اینکه در وزارتخانه‌های ذیربط و اقتصادی و ... تلاش زیادی برای توسعه روابط صورت می‌گیرد.

وحیدی با اشاره به اینکه یک مفهوم جدیدی در حوزه سیاست خارجی است، اضافه کرد: وزارت کشور هم از حیث اینکه به ویژه در حوزه کشور‌های همسایه و استان‌های مرزی و مسائل تبادلات مرزی نقش مهمی دارد این سیاست را به جد دنبال می‌کند.

وزیر کشور در پاسخ به سؤالی پیرامون حضور تماشاگران برای بازی‌های تیم ملی، تصریح کرد: راجع به علاقه مردم برای حضور و تشویق تیم ملی با نهایت ملاحظات بهداشتی قرار شد که تعدادی از عزیزان تماشاگر بتوانند حضور پیدا کنند که بتواند تیم ملی را تشویق کنند و خواست عزیزانمان عملی شده باشد.   بیشتر بخوانید: تاکید وزیر کشور بر بازگشایی مدارس و دانشگاه‌های کشور

انتهای پیام/ برچسب ها: وزیر کشور احمد وحیدی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وزیر کشور احمد وحیدی وزیر کشور تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۷۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش روسیه به اقدام خصمانه کشورهای بالتیک برای قطع روابط

به گزارش خبرآنلاین «ماریا زاخارووا»، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه تاکید کرد کشورهای حوزه بالتیک شامل لیتوانی، لتونی و استونی که از اعضای ناتو هستند با در پیش گرفتن مواضع خصمانه باعث قطع بیشتر روابط خود با مسکو شدند.

زاخارووا در مصاحبه با خبرگزاری «نووستی» خاطرنشان کرد: «دولت‌های ویلنیوس،‌ ریگا و تالین (پایتخت سه کشور لیتوانی، لتونی و استونی) به دلیل اتخاذ خط مشی خصمانه علنی باعث قطع شدن روابطشان با روسیه در سطوح بین‌دولتی، بین سازمانی، منطقه‌ای و ناحیه‌ای شدند.»

به نقل از ایسنا زاخارووا به آنها هشدار داد که مسکو با اتخاذ تدابیر نامتقارنی به خصومت آنها پاسخ خواهد داد اما توضیح بیشتری در این مورد نداد.

او بیان کرد: «ما با تدابیر نامتقارن به اقدامات خصمانه کشورهای بالتیک، در درجه اول در حوزه‌های اقتصادی و حمل و نقل پاسخ خواهیم داد.»

«دیمیتری مدودف»، معاون رئیس شورای امنیت روسیه و نخست وزیر اسبق این کشور سال گذشته میلادی اعلام کرد کشورهای حوزه بالتیک به روسیه تعلق دارند و از مشاهده عملیات نظامی ویژه مسکو در اوکراین به وحشت افتاده‌اند.

تالین و ویلنیوس هفته گذشته روسیه را به مداخله در ترافیک هوایی در منطقه متهم کردند.

ناتو نیز روز پنجشنبه مدعی شد روسیه دست به جنگ «ترکیبی» در منطقه و کلیت اروپا زده است.

روسیه در ماه فوریه «کایا کالاس»، نخست وزیر استونی و همین طور وزیر فرهنگ لیتوانی و نمایندگان پارلمان سابق لتونی را به اتهام تخریب بناهای متعلق به دوران شوروی سابق در فهرست افراد تحت تعقیب قرار داد.

حامیان این اقدام در این سه کشور مدعی شدند که این بناها یادآور دردناک دوران اشغال شدن از سوی شوروی سابق بوده و باید به منظور همبستگی نشان دادن با کی‌یف حذف شوند.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903375

دیگر خبرها

  • ایران و عراق در مبادلات اقتصادی از ارز ملی استفاده کنند
  • واکنش روسیه به اقدام خصمانه کشورهای بالتیک برای قطع روابط
  • بازی نساجی و پرسپولیس بدون حضور زنان
  • تعداد هواداران پرسپولیس در بازی با نساجی مشخص شد/ عدم حضور بانوان در دو دیدار حساس در قائمشهر
  • حمایت پرسپولیس از تماشاگران جایگاه خاص
  • بیانیه وزارت خارجه مصر درباره دیدار شکری و امیرعبداللهیان
  • تاکید وزیر خارجه مصر بر تقویت روابط مردمی و گردشگری با ایران
  • بلینکن: اسرائیل هنوز جان غیرنظامیان رفح را تضمین نکرده است
  • سیاست‌گذاری صحیح برای گسترش روابط با همسایگان در حوزه تقویت جایگاه گازی چگونه باید باشد؟
  • سیاست ارزی غلط بانک مرکزی باعث کم اثر شدن رشد اقتصادی/قیمت کالاهای اساسی با قیمت ارز آزاد مچ شده است