Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- «حمید درخشان» کارشناس فوتبال کشورمان گفت: نیم فصل نخست لیگ برتر فوتبال ایران چنگی به دل نزد؛ تیم‌ها در وضعیت ایده‌آل خود نبودند و یک فوتبال بی‌کیفیت و به دور از مسایل فنی را شاهد بودیم.

حمید درخشان  افزود: نیم فصل نخست لیگ برتر فوتبال به نظرم اصلا خوب نبود، شرایطی رقم خورد که تیم‌ها در وضعیت ایده‌آل خود نبودند و یک فوتبال بی‌کیفیت و به دور از مسایل فنی را دیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: برخی تیم‌ها شاید در بُعد نتیجه‌گیری خوب عمل کردند اما در مسایل فنی، کارهای تکنیکی، تاکتیکی و مسایلی از این دست چیز خاصی را ندیدیم که امروز بخواهیم از آن دفاع کنیم. به طور کلی تمرکز لازم در نیم فصل اول بین بازیکنان و تیم‌های لیگ برتری دیده نشد و امیدوارم در نیم فصل دوم این موضوع حل شد.

کارشناس فوتبال کشورمان یادآور شد: حذف تیم‌های مطرحی مانند پرسپولیس و استقلال از لیگ قهرمانان آسیا، جریمه‌هایی اعمال شده، صادر نشدن مجوز حرفه‌ای و اتفاقاتی از این دست نشان می‌دهد که فوتبال کشورمان روزهای خوبی را سپری نمی‌کند و این مسایل کافی بود تا تیم‌های دیگر لیگ نیز تحت تاثیر اتفاقات رخ داده، قرار بگیرند.

درخشان: نیم فصل اول چیزی برای گفتن نداشت/ جام جهانی کنکور بهترین هاست

درخشان گفت: به آمار گلزنی تیم‌ها نگاه کنید، استقلال با ۲۴ و پرسپولیس و مس با ۲۱ گل زده بهترین آمار را به خود اختصاص دادند. همین تعداد گل نشانگر شرایط لیگ است. بحث فنی در لیگ امسال مورد توجه نبود و به نظرم تیم‌ها به دنبال نتیجه گرفتن هستند. امیدوارم شرایط در نیم فصل دوم رو به بهبودی برود و علاقه‌مندان به فوتبال بتوانند بازی‌های به مراتب بهتری را تماشا کنند.

وی تصریح کرد: بهترین فوتبال فصل مربوط به شهرآورد تهران می‌شود که میلیون‌ها بیننده دارد، کیفیت آن بازی هم دیدیم. هیچ تیمی خوب نبود و در بین تیم‌ها تغییر خاصی دیده نمی‌شود. البته در این میان تیم‌هایی مانند سپاهان، فولاد، پرسپولیس و استقلال را تا حدودی متفاوت دیدم اما آن‌ها هم در شرایط ایده‌آل نبودند.

درخشان: نیم فصل اول چیزی برای گفتن نداشت/ جام جهانی کنکور بهترین هاست

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران همچنین در خصوص شرایط تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هم گفت: برخی اعتقاد دارند باید در دیدار با عراق کار را تمام کنیم و به جام جهانی برویم اما من می گویم که در دیدارهای بعدی هم باید با اقتدار کامل و برای پیروزی برابر حریفان صف‌آرایی کنیم تا شرایط تیم ملی از همه لحاظ بهتر شود.

درخشان تاکید کرد: باید از همین الان برنامه‌ریزی کنیم که در جام جهانی چه می‌خواهیم و بر اساس خواسته‌ها حرکت کنیم. بعد از آن باید منابع مالی و هزینه‌هایی که قرار است انجام شود را مشخص کنیم. دیدارهای تدارکاتی مناسب با تیم‌های مطرح و قدرتمند گام بعدی در این راه است و امیدوارم بتوانیم در این راه موفق باشیم.

درخشان: نیم فصل اول چیزی برای گفتن نداشت/ جام جهانی کنکور بهترین هاست

کارشناس فوتبال کشورمان یادآور شد: جام جهانی مانند کنکور است و هر تیمی که بهتر عمل کرد و با آمادگی بیشتر در آن حاضر شود، می‌تواند انتظار موفقیت هم داشته باشد. کادر فنی هم در این برهه باید مسایل فنی را مد نظر قرارداده و سیستم‌های مختلفی را برای تیم ملی در نظر بگیرد. هر چه بیشتر کار کنیم، آماده‌تر می‌شویم و می‌توانیم بازی‌های بهتری را به نمایش بگذاریم.

بازیکن اسبق پرسپولیس همچنین در خصوص شرایط این تیم و مشکلاتی که برای یحیی گل‌محمدی پیش آمده، گفت: باید این مسایل حل شود، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره تیم باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری کنند که ذهن یحیی باز باشد و همه ما از این تیم انتظار قهرمانی دوباره داریم.

وی تصریح کرد: پرسپولیس در دیداری بسیار مهم موفق شد فولاد خوزستان را شکست دهد و امیدوارم روند این پیروزی‌ها ادامه‌دار باشد.

 ایرنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: فوتبال کشورمان نیم فصل اول مسایل فنی جام جهانی تیم ملی تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۸۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آقای گل جام جهانی در سودای بازگشت به فوتبال

به گزارش ورزش سه، میروسلاو کلوزه مهاجم سال نه چندان دور لاتزیو و بایرن مونیخ و بهترین گلزن تاریخ جام جهانی فوتبال که مدتی قبل به عنوان مربی جوانان بایرن مونیخ مشغول به کار بود، قصد دارد به فوتبال برگردد. 

کلوزه در گفتگو با پادکست مدیا ۳۶۵ درباره دوران مربیگری مورد نظرش گفت: چیزی که تجربه کردم با چیزی که فکر می‌کردم تفاوت زیادی داشت اما انسان قرار نیست در رویاهایش زندگی کند. بلکه ماها باید از پیشنهاداتی که مقابلمان به وجود می‌آید استفاده کنیم. من در دوران بازیگری‌ام مربی خاصی نداشتم که از لحاظ تاکتیکی و شخصیتی من را آموزش دهد. البته با فن‌خال در بایرن مونیخ از لحاظ فنی ارتباط خوبی می‌گرفتم اما هرگز از لحاظ شخصیتی با یکدیگر ارتباط نداشتیم.

این مرد ۴۵ ساله در ادامه توضیح داد: من در سال‌های پایانی فوتبالم هرگز مهاجم خوبی نبودم اما توانایی بازی کردن در این پست را داشتم و به تیمم کمک می‌کردم. با این حال مربیگری هم همین است. 

اکنون این احتمال وجود دارد که میروسلاو کلوزه مجدداً به عنوان مربی آکادمی بایرن مونیخ در زابنر اشتغاسه محل کمپ باواریایی‌ها‌ مشغول کار شود و با رالف راگنینگ سرمربی احتمالی بایرن مونیخ در فصل بعد ارتباطش را گسترش دهد.

دیگر خبرها

  • آقای گل جام جهانی در سودای بازگشت به فوتبال
  • کارشناس داوری فوتبال: قضاوت ضعیف حیدری، بازی پرسپولیس و سپاهان را بی‌کیفیت کرد!
  • تساوی تراکتور و استقلال درنیمه اول/نمایشی که اثری از فوتبال نداشت
  • شجاعیان: در خواستگاری‌ام سر فوتبال دعوا شد!
  • فردا بازی سختی برای بازیکنان است/ علی عدنان انضباط نداشت
  • رباح ماجر: مسی نه، کرویف قله خلاقیت فوتبال است!‏
  • فوتبال از دریچه فان؛ هواداران بارسلونا در هر مرحله از لیگ قهرمانان
  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد
  • اصولی: درخواست حواله خودرو برای فوتسالی‌ها را پیگیری می‌کنیم
  • پیام تبریک اینفانتینو و شیخ سلمان برای قهرمانی فوتسال ایران در آسیا + عکس