Web Analytics Made Easy - Statcounter

با توجه به اینکه افراد در محل کار و منزل خود ترجیح می ­دهند، تمام اجزای دکوراسیون‌شان باهم از هماهنگی و هارمونی خاصی برخوردار باشد. بسیاری از شرکت­ها به تولید محصولاتی هم­رنگ و ست پرداخته اند، تا علاوه بر فروش بیشتر، رضایت­مندی مشتریان را ایجاد نمایند.

برای انتخاب پرده و پوستر مناسب و هماهنگ با وسایل دیگر منزل یا محل کار در ابتدا باید اطلاعاتی مفید را بدست آورید، تا بتوان خریدی شایسته را رقم بزنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس اگر شما عزیزان به دنبال خرید این موارد هستید و می­ خواهید با هزینه ای اندک فضای منزل را دگرگون و منحصربه‌فرد کنید؛ بهتر است با ما همراه باشید.

خرید پرده زبرا باکیفیت و شیک

امروزه افراد در محل کار و زندگی خود به دنبال پرده­‌هایی شیک و باکیفیت می­ گردند، تا علاوه بر زیبایی، باعث شود جلوی نور آفتاب گرفته شود تا وسایل دچار رنگ پریدگی نشوند و از بیرون به داخل دید نداشته باشد. به هر صورت پرده برای هر دلیلی که انتخاب شود، بهتر است با دیگر لوازم منزل یا محل کار همخوانی داشته باشد، تا چشم‌نواز و زیبا باشد.

چند سالی است که استفاده از پرده زبرا مرسوم شده و جزو پرده‌های جدید محسوب شده که سهم زیادی از بازار را به خود اختصاص داده است. این پرده با ترکیبی از تور و پارچه به صورت دو لایه موازی ساخته‌شده و با تغییر زاویه بین لایه­‌های آن می­ توان نور عبوری از پرده را متناسب با میل افراد تغییر داد. این پرده از کارایی فوق‌العاده­ای برخوردار بوده و توانسته نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کند. این پرده به دو صورت دستی (با استفاده از زنجیر) و یا ریموت دار (یک موتور الکتریکی ضعیف و کوچک) قابل‌استفاده است.

ویژگی‌های پرده زبرا

از ویژگی­های ممتاز پرده زبرا دکوپیک، می ­توان به دوام و ماندگاری بالا، نصب آسان، تنوع بالا در طرح و رنگ متناسب با محل کار و منزل، امکان جمع‌کردن آن در بالا، نگهداری و نظافت راحت و قابلیت هماهنگی با دیگر اجزای دکوراسیون و تنظیم نور عبوری از مهم­ترین خصوصیات این پرده بوده، اشاره نمود. پرده ­های زبرا به صورت ساده، ترکیبی، طرح دار و پلیسه عرضه می­ شود و قابل‌استفاده در اتاق‌خواب، پذیرایی، آشپزخانه و محل کار خواهد بود.

انواع پرده زبرا با طرح‌های شیک و جذاب مد سال

پرده‌های زبرا ساده همچنان جزو شیک‌ترین مدل این نوع پرده می‌باشد و در عین سادگی، زیبایی خاص و مدرنی را به فضای خانه شما می‌بخشد. پرده زبرا ساده برای استفاده در اتاق‌خواب و آشپزخانه گزینه بسیار خوبی است.

یکی از شیک‌ترین انواع پرده زبرا طرح دار است که دارای طرح و رنگ‌های متنوعی هستند و فضا را بسیار جذاب جلوه می‌دهد. پرده زبرا طرح گل، پروانه، طبیعت، اسلیمی و... از طرح‌های زیبا و مد سال هستند. که می‌توانید بهترین آن را با توجه فضای خانه خود انتخاب کنید و دکوراسیونی بسیار خاص و زیبا داشته باشید.

انتخاب پرده شید با طرح و رنگ مختلف

برای خرید پرده باید به این نکته توجه داشت تا پنجره شما از چه نوعی بوده، مثلاً برای پنجره معمولی از پرده رومن، برای پنجره کم‌عرض از پرده پیله دار، برای پنجره کلاسیک پرده اتریشی و پنجره داخل بازشو از پرده غلتکی استفاده می­شود. از دیگر نکاتی که در زمان خرید پرده باید بدان توجه کرد، اینکه به دنبال پرده سنگین و یا معمولی هستید، از سبک اتصال به میل پرده، طول موردنیاز پرده، و نصب پرده در بالای چارچوب و عریض‌تر انتخاب کردن پرده نسبت به چارچوب پنجره اطلاعاتی کامل در دست داشته باشید.

و اما کلمه شید از لغت انگلیسی به معنای سایه گرفته‌شده، که یکی از زیباترین پرده‌هایی است که شما عزیزان می توانید برای منزل و یا محل کار خود انتخاب کنید. این پرده شیک از یک تکه پارچه تشکیل‌شده که در یک محور می­چرخد. پرده شید دکوپیک در طرح و رنگ­های بسیار زیبایی تهیه و عرضه می­شود که می­تواند زینت‌بخش محیط شما باشد و بر زیبایی آن بیفزاید. پرده شید و زبرا در ساختار و جنس و کنترل مقدار نور باهم تفاوت دارند.

انواع پرده شید

پرده شید در انواع مختلفی تولید می­ شوند. مثل پرده شید رول برای فضاهایی با پنجره بزرگ انتخاب بسیار مناسبی بوده و پرده شید تکی برای منزل و ادارات مناسب بوده و نسبت به شیدرول قیمت کمتری دارد. پرده شید دبل (روز و شب) که این نوع پرده بسیار خلاقانه بوده و از آستر و تور تشکیل‌شده است. این نوع پرده برای مکان­هایی که آب‌وهوای خشک دارند، مناسب تر است. پرده شید رومی که از جذاب‌ترین نوع پرده شید بوده که عایق نور و صدا بوده و دید از بیرون را کم می­کند.

پرده شید بالونی که برای فضاهای رسمی و غیررسمی قابلیت استفاده داشته، اما بهتر است ازنظر هماهنگی با دیگر اجزای منزل و یا محل کار همگون باشد. و دیگری شید بامبو بوده و مناسب برای دکوراسیون­های چوبی است. همه نوع پرده از جنس مرغوب بوده و به‌راحتی قابلیت نصب و شستشو دارند و از زیبایی منحصربه‌فردی برخوردارند. این‌گونه پرده به دو صورت دستی و ریموت دار قابلیت استفاده داشته، که می­توانید طرح دلخواه خود را سفارش دهید و آن را در منزل و یا محل کار به‌سرعت و آسانی نصب کنید و از دیدنش لذت ببرید.

مزایای پرده شید

پرده‌های شید با متریال مختلف مانند: کتان، پنبه، پلی‌استر، بامبو، سولیت تولید می‌شود. که این جنس‌ها با توجه به ضخامت شان می‌توانند از اتلاف انرژی ممانعت کنند. از مزایای خاص این نوع پرده، قابلیت چاپ تصاویر دلخواه بر روی آن می‌باشد که می‌توان در کنار استفاده به‌عنوان پرده، قاب عکسی نیز در فضای خانه وجود داشته باشد. بهتر است اضافه کنیم که تصاویر چاپی می‌تواند در دو طرف پرده چاپ شود و برای اُپن آشپزخانه یا ویترین مغازه قابل کاربرد است.

خرید پوستر سه‌بعدی

محصولاتی زیادی برای پوشاندن سطح دیوار و زیباسازی آن وجود دارد، که دراین‌بین پوستر حیرت‌انگیزی قابل‌توجهی را به همراه دارد. پوستر یکی از محصولاتی است که امروزه جایگاه ویژه‌ای در میان افراد پیداکرده و بسیاری برای زیباتر کردن محل کار و منزل خود از این کالا بهره می‌برند. چراکه در طرح و رنگ­های مختلفی عرضه‌شده و جذابیت خاصی را به فضا القا خواهد کرد.

پوستر دیواری پشت تلویزیون نیز از انواع محصولات پرطرفدار است، که در زیبایی دکوراسیون پذیرایی منزل شما بسیار تأثیرگذار خواهد بود. در زمان خرید پوستر دیواری تلویزیون بهتر است طرحی متفاوت از دیگر بخش‌های خانه را انتخاب کنید.

انواع پوستر سه‌بعدی

پوستر سه‌بعدی دکوپیک انواعی نظیر پوستر سه بعدی پشت تلویزیون، پوستر سه بعدی مدرن، طرح طبیعت، لاکچری و... دارد که هرکدام طرفداران خاص خود را خواهد داشت. پوستر سه‌بعدی، در شکل و رنگ مختلف عرضه‌شده و به دو صورت پوستر دیواری آماده و چاپی به فروش می‌رسند. که شما می­توانید طرح متناسب با میل و سلیقه خود و نیز متناسب با دکوراسیون فضای منزل و محل کار خود دست به خرید بزنید.

پوستر دیواری سه‌بعدی طرح گل از تصاویر گل‌های گرافیکی و فانتزی تشکیل‌شده است، گل رز و گل ارکیده ازجمله طرح‌های این نوع پوستر می‌باشد که در قسمت‌های مختلف خانه قابل‌نصب می‌باشند.

پوستر مدل طبیعت نیز شامل طرح‌های جنگل، درخت، کوه و مناظر طبیعی است که جذابیت خاصی دارند و جلوه خاصی به فضا می‌بخشند.

پوستر دیواری طرح چهره نیز برای افرادی که به سلبریتی‌ها علاقه‌مندند، جذاب است. این نوع پوسترها برای مکان‌هایی مانند اتاق‌خواب، آرایشگاه و... انتخابی ایده آل می‌باشد.

تفاوت پوستر دیواری و کاغذدیواری در چیست؟

پوستر و کاغذدیواری در مواردی باهم تفاوت دارند، مثل این مورد که در پوستر از یک طرح واحد استفاده می‌شود. برای نصب پوستر باید ابتدا اندازه دیوار را مشخص کرد و پوستر سایز آن را سفارش داد، چرا که باید نظر هرکسی را به خود جلب کند. نصب پوستر نسبت به کاغذ دیواری مشکل‌تر بوده و به نصاب حرفه ای نیاز است. و ازنظر قیمت نیز، پوستر نسبت به کاغذ دیواری قیمت بالاتری دارد.

پوستر دارای ویژگی­های مطلوبی مثل طرح­های متنوع، رنگ­بندی بسیار زیاد و دوام و ماندگاری بالا دارد، که راحت می­توان آن را با توجه به سلیقه و رنگ و طرح اجزای دکوراسیون تهیه نمود. برای خرید پوستر باید به قیمت آن، نوع، طرح، جنس و اندازه دقت لازم را مبذول داشت و دیگر اینکه بهتر است از فروشگاه‌های معتبر خریداری شود، تا مشکلی رخ ندهد.

نتیجه­‌گیری

دکوپیک ارائه‌دهنده محصولات باکیفیت و نوین در حوزه دکوراسیون نظیر انواع پرده با رنگ و طرح مختلف، پوستر و کاغذدیواری، کفپوش آپوکسی، آسمان مجازی و رادیاتور شیشه­‌ای می­باشد. که توانسته به دلیل محصولات خوب، نامی نیک را در این حوزه به دست آورد و طرفداران زیادی پیدا کند. این مجموعه با استفاده از کارشناسان خبره و مجرب می­توانند شما را در این امر یاری رسانند، تا شما بتوانید فضای منزل و حتی کار خود را زیباتر جلوه دهید. آدرس و تلفن دکوپیک در زیر ارائه‌شده تا راحت‌تر به مقصود خود برسید و خرید عالی را تجربه کنید.

آدرس: شرق به غرب اتوبان رسالت، ابتدای خیابان بنی هاشم، نبش بزرگراه، کوچه هشت متری اول، پلاک ۱۵، واحد ۵

تلفن: 22320485-021 | 222320486-021

کد خبر 1595798

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: پوستر سه بعدی پوستر دیواری نوع پرده انواع پرده محل کار پرده زبرا طرح و رنگ محل کار پرده شید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۸۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق در پشت بام یک منزل مسکونی در مشهد اطفا شد

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، سر آتشیار علیرضا رحیمی اظهار کرد: حریق پشت بام منزل واقع در تقاطع فرهنگ و جلال آل احمد در ساعت ۱۵:۳۵ دقیقه ظهر امروز به سامانه تلفنی ۱۲۵ اعلام شد و بلافاصله همکاران از ایستگاه های ۲۲ و ۳۳ به محل اعزام شدند.

رئیس ایستگاه ۵ آتش نشانی مشهد افزود: آتش نشانان در کوتاه ترین زمان ممکن این حریق را کنترل و اطفا کردند اما کاوش به علت حجم لوازم موجود در محل طولانی شد.

طبق گفته وی علت این حادثه در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • عکس| یک استقلالی روی پوستر تراکتوری‌ها
  • «تاریخ تحلیلی پوستر انقلاب» بر اساس کتاب شهید آوینی بررسی شد
  • حریق در پشت بام یک منزل مسکونی در مشهد اطفا شد
  • پوستر/ آزادی؛ نام بُتی در غرب!
  • (تصاویر) حضور شخصیت‌های حوزوی در منزل سید حسین خمینی
  • نگارخانۀ صفوی میزبان پوسترهای روسی
  • سینما اسیر سندرم فتوشاپ
  • ببینید | پوستر متحرک سروده‌ رهبر انقلاب در آستانه حمله سپاه به اسرائیل
  • انفجار منزل مسکونی در قم
  • انفجار منزل مسکونی در قم یک مصدوم داشت