Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-26@02:31:43 GMT

اسامی بانک های مشمول تسهیلات خرد اعلام شد

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۱۸۰۷۹

اسامی بانک های مشمول تسهیلات خرد اعلام شد

معاون امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی وزارت اقتصاد اسامی کلیه بانک های مشمول طرح تسهیلات خرد به متقاضیان را اعلام کرد.

گروه بورس، بانک و بیمه بازارنیوز؛ سید عباس حسینی معاون امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی وزارت اقتصاد در برنامه «فرامتن» شبکه افق گفت: تسهیلات آسان سازی اعطای وام در جلسه هفته گذشته تیم اقتصادی دولت و مدیران بانکی با حضور رئیس جمهور برگزار شد و در روز چهارشنبه هفته گذشته جلسه ای با مدیران عامل بانک های زیر مجموعه وزارت اقتصاد برگزار و طی آن محورهای مورد نظر آقای رئیسی و نحوه اجرایی شدن آن بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در مرحله اول اجرای منویات رئیس جمهور، جامعه هدف ما شامل کلیه متقاضیان تسهیلات خرد از جمله شاغلین، بازنشستگان و مستمری بگیران دستگاه های اجرایی اعم از وزارتخانه ها، سازمان ها و شرکت های دولتی، شاغلان و بازنشستگان نهادهای عمومی و نیز شرکت های معتبر خصوصی می شود.
حسینی اضافه کرد: در مرحله اول و برای تسریع در دستورات رئیس جمهوری بانک های ملت، تجارت، صادرات، ملی، سپه، مسکن، کشاورزی، صنعت و معدن، توسعه صادرات، پست بانک، رفاه کارگران، توسعه تعاون و بانک قرض الحسنه مهر ایران از جمله بانک هایی هستند که بخشنامه تسهیلات آسان به آنها ابلاغ شده است.
معاون امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی وزارت اقتصاد اضافه کرد: با توجه به برنامه ریزی انجام شده و هماهنگی بانک مرکزی، در مرحله دوم نیز بانکهای خصوصی به این طرح اضافه می شوند که براساس اعتبار سنجی متقاضیان، نسبت به پرداخت وام به آنها اقدام خواهد شد.
وی اظهار کرد: طرح آسان سازی تسهیلات در هیئت مدیره بانک های یاد شده به تصویب رسیده و از امروز بخشنامه های آن از سوی دفاتر مرکزی به تمام شعب در حال ابلاغ است تا هر چه زودتر این مهم عملیاتی شود.
حسینی گفت: متقاضیان این طرح می توانند تا سقف 50 میلیون تومان بدون ضامن و با ارائه گواهی کسر از حقوق خود اقدام و نیز برای دریافت وام تا سقف 100 میلیون تومان، باز هم بدون نیاز به ضامن و با ارائه گواهی کسر از حقوق به همراه یک سفته یا چک، وام دریافت کنند.

برچسب ها: شبکه افق ، تسهیلات ، معاون امور بانکی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000QU8

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: شبکه افق تسهیلات معاون امور بانکی معاون امور بانکی شرکت های دولتی وزارت اقتصاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۸۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی پلتفرم آموزشی مهارت‌افزایی برای مشمولان نظام وظیفه/ایجاد نئو بانک صنعتی

 محمدعلی بخشی‌زاده، مدیر عامل این شرکت‌ دانش‌بنیان حوزه بانکی امروز در اولین گردهمایی مدیران مراکز نوآوری، گفت: بانک‌ها با توجه به ماموریت‌هایی که به آنها واگذار شده است، مدیریت و هدایت عملیات مالی را بر عهده دارند و با ظهور فناوری هوش مصنوعی همه بانک‌ها محکوم هستند که از فناوری‌های تولیدشده در شرکت‌های دانش‌بنیان استفاده کنند.

وی با بیان اینکه این شرکت از سال ۱۴۰۱ فعالیت خود را در حوزه فناوری‌های بانکی آغاز کرده است، افزود: این شرکت اولین کارخانه نوآوری هوشمندسازی در حوزه بانکداری است.

به گزارش ایسنا، بخشی‌زاده با اشاره به وضعیت خدمات بانکی هوشمند با تاکید بر اینکه استفاده از فناوری صرف نیاز مشتریان را برآورده نمی‌کند، اظهار کرد: با توجه به اینکه مشتریان در کنار خدمات بانکی نیازهای دیگری در حوزه‌هایی چون بیمه، لیزینگ، صرافی و غیره دارند، بنابراین لازم است که اکوسیستم مالی ایجاد شود که فرد زمانی که وارد این اکوسیستم می‌شود، همه خدمات را دریافت کند.

مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان با اشاره به نقش شرکت‌های دانش‌بنیان در ایجاد اکوسیستم مالی دانش‌بنیان، گفت: ما به عنوان ویترین کسب و کارهای دیجیتالی در این راستا در تلاش برای ایجاد سوپرمارکت مالی هستیم و سعی داریم زنجیره ارزش مشتریان را کامل کنیم.

وی با اشاره به دستاوردهای این شرکت در حوزه مالی، خدمات اعتباری را یکی از محصولات تولیدی این شرکت دانست و ادامه داد: نئوبانک از دیگر محصولات ما است و بر اساس آن وقتی فرد وارد پلتفرم خود می‌شود، کلیه خدمات بانکی و غیر بانکی را دریافت می‌کند.

وی افزود: ما در حال ایجاد نئوبانک در حوزه‌های صنعتی پتروشیمی و حمل و نقل هستیم.

بخشی‌زاده به همکاری این مجموعه با اداره امور مهاجرین و اتباع خارجی اشاره کرد و گفت: در این همکاری کارت‌هایی برای انجام کلیه خدمات برای اتباع خارجی صادر شده است.

وی همکاری با نظام وظیفه را از دیگر اقدامات این شرکت ذکر کرد و یادآور شد: در این همکاری پلتفرم ایجاد شده است تا مشمولین نظام وظیفه خدمات آموزشی برای اشتغال پس از خدمت نظام وظیفه دریافت کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سیاست‌های صنعتی باید تعیین تکلیف شود/ سهم اندک تولید از اعتبارات بانکی
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها برای تحقق رشد تولید
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها در راستای تحقق رشد تولید
  • پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان
  • بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس
  • ۱۴ هزار زوج اردبیلی وام ازدواج دریافت کردند
  • پرداخت ۳۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • پرداخت ۳۵۰۰۰میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • بانک‌هایی که همچنان نرخ سود ممنوعه روی میز دارند/ با بهره بانکی ۴۰ درصد، دلالی جایگزین تولید می‌شود!
  • راه‌اندازی پلتفرم آموزشی مهارت‌افزایی برای مشمولان نظام وظیفه/ایجاد نئو بانک صنعتی