Web Analytics Made Easy - Statcounter

«مجتبی کابلی» روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۱ سری جهیزیه در بین نوعروسان توزیع شده که ۶ سری این جهیزیه‌ها همزمان با ایام میلاد حضرت زهرا (س) و روز زن و با حضور مسوولان در بین نوعروسان توزیع شد.

او افزود: شش سری جهیزیه امروز مشتمل بر پنج قلم کالای اساسی (یخچال، گاز، بخاری، لباسشویی و جارو برقی) به ارزش حدود یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات دولتی تحویل نوعروسان کنگاوری تحت پوشش این نهاد گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کابلی اضافه کرد: همچنین تعداد هفت مورد کمک نقدی به ارزش ۹۱۰ میلیلون ریال و پنج مورد هدیه ازدواج نیز به ارزش ۱۸۰ میلیون ریال به زوج‌های جوان تحت پوشش پرداخت شده است.

شهرستان کنگاور در ۹۰ کیلومتری شرق کرمانشاه قرار دارد که از حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت برخوردار است.

برچسب‌ها جهیزیه عروسی کمیته امداد امام خمینی محرومیت کنگاور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جهیزیه عروسی کمیته امداد امام خمینی محرومیت جهیزیه عروسی کمیته امداد امام خمینی محرومیت کنگاور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۸۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقف یک قطعه زمین به ارزش ده میلیارد ریال در شهر دیر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ مسئول اوقاف شهرستان دیر گفت: این زمین به مساحت ۳۴۱ مترمربع با کاربری مذهبی برای ساخت حسینیه در شهر دیر توسط واقف خیر اندیش ابوذر خالدی وقف شد.

آقای کشاورزی افزود: یکی از بهترین نوع تخصیص دادن مال، وقف است که واقف قسمتی از مالش را در جهت رفع نیاز‌های عمومی جامعه قرار می‌دهد.

وی گفت: وقف از دیر باز به شکل‌های گوناگونی در تاریخ بشر وجود داشته است و اسلام آن را در مسیری روشن، منطقی، هدفدار، مترقی و دقیق نهاده است.

دیگر خبرها

  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • ۱۳ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی تحت پوشش کمیته امداد هستند
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • اهدای ۴۴۰۹ سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی
  • وقف یک قطعه زمین به ارزش ده میلیارد ریال در شهر دیر
  • کمک ۶۵۰ میلیون ریالی بانوی جویباری به مردم غزه
  • سرانه ماهانه دریافتی ایتام و فرزندان محسنین به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • دریافتی ماهانه ایتام زنجانی به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • اهداء بیش از ۴ هزار سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی
  • اهدای ۸ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در هریس