Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان - سیدمحمدحسین ترابی گفت: طرح بهینه سازی شبکه و جابه جایی دو دستگاه پست عمومی در روستا‌های آهوانو، حسن آباد و صح با مبلغ سه میلیارد و ۸۳۶ میلیون ریال، طرح توسعه شبکه فشارمتوسط جهت مانور فیدر طوس و دامنکوه با اعتبار ۲ میلیارد و ۴۶۰ میلیون ریال و طرح احداث پست هوایی عمومی روستای وامرزان جهت بهبود ولتاژ برق دامداری‌های موجود با مبلغ ۸۷۵ میلیون ریال، در قالب طرح‌های افتتاحی دهه فجر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 طرح احداث یک هزار و ۱۲۴ متر شبکه روشنایی معابر در نقاط مختلف شهرستان با اعتبار ۲ میلیارد و ۴۳۳ میلیون ریال، طرح نصب ۴۵ مجموعه تجهیزات در سطح شبکه با هدف افزایش قابلیت اطمینان شبکه با مبلغ ۲ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال، دهه فجر امسال قابل بهره برداری است.

طرح تبدیل شبکه فشارضعیف سیمی روستا‌های کلاته ملا و قادرآباد به کابل خودنگهدار با اعتبار پنج میلیارد و ۱۶۲ میلیون ریال و طرح اصلاح شبکه برخی روستا‌های شهرستان با مبلغ یک میلیارد و ۱۱۰ میلیون ریال، دیگر طرح‌های قابل افتتاح دهه فجر توزیع برق دامغان است.

انتهای پیام  / ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: توزیع برق دهه فجر میلیون ریال دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۸۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکل آب شرب روستا‌های تمتان و قلعه اسماعیل آقا در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سعید پاشازاده در بازدید از پروژه آبرسانی روستا‌های تمتان و قلعه اسماعیل آقا، اظهار کرد: اجرای طرح بزرگ آبرسانی به این روستا‌ها از مصوبات سفر‌های استانی استاندار آذربایجان غربی است.

  وی افزود: با بهره‌برداری از این طرح، بزرگترین مشکل آبرسانی به روستا‌های تمتان و قلعه اسماعیل آقا مرتفع خواهد شد.   پاشازاده در این بازدید بازدید که بخشدار نازلو، مدیر آب و فاضلاب نازلو و اعضای شورای اسلامی و دهیاران این روستا‌ها نیز حضور داشتند، اظهار کرد: رفع مشکل مسیر لوله گذاری اجرای این طرح آبرسانی با حضور کارشناس میراث فرهنگی انجام و این طرح به زودی اجرا و به بهره برداری خواهد رسید.

دیگر خبرها

  • ۷۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای ۲ طرح آبرسانی مرکزی هزینه شده است
  • تخصیص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث مخزن آب آشامیدنی در گوجان
  • آب با صرف بیش از ۴۰ میلیارد ریال اعتبار به روستای توانه در نهاوند رسید
  • بهره برداری از طرح‌های محرومیت زدایی در ۳۱ روستای استان یزد
  • نصب شیر آلات تنظیم فشار در روستای توتک شهرستان مروست
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است
  • رفع مشکل آب شرب روستا‌های تمتان و قلعه اسماعیل آقا در ارومیه
  • سقف خرید و تراکنش کارتی در پست بانک ایران افزایش یافت
  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن