Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، این نیکوکار گنبدی که ریاست شعبه ۱۱ صلح و سازش دادگستری گنبدکاووس را نیز برعهده دارد، روز دوشنبه به خبرنگاران اظهار داشت: از این تعداد زندانی آزاد شده ۱۵ نفر شامل ۶ زن و ۹ مرد از استان خراسان رضوی و ۲۲ نفر مرد از استان گلستان بودند.

وی افزود: علاوه بر آزادی زندانیان، ۵۰ بسته سبد کالا بین خانواده زندانیان و ۳۵ کارت هدیه نیز بین مددجویان اداره زندان گنبدکاووس توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرکی که حاضر به اعلام مبلغ پرداختی برای فراهم کردن آزادی زندانیان نیست، از سال ۸۲ تاکنون و به مناسبت‌های مختلف از جمله اعیاد ملی و مذهبی، ماه مبارک رمضان، هفته قوه قضاییه، هفته وحدت و ولادت ائمه اطهار (ع)، زمینه آزادی ۶ هزار و ۷۰۰ زندانی جرائم مالی غیرعمد از زندان‌های گلستان و برخی استان‌های کشور و نیز رهایی ۲۸ محکوم به اعدام از چوبه دار را فراهم کرده است.

توزیع ۱۱۰ هزار سبد کالایی از شروع شیوع کرونا تاکنون بین نیازمندان و آسیب دیدگان این ویروس، کمک به خرید تجهیزات پزشکی برای مراکز درمانی، ارسال کمک‌ خیرخواهانه برای حادثه دیدگان سیل و زلزله در نقاط مختلف کشور، احداث خانه بهداشت و مدرسه سازی، راه‌اندازی بانک امانات پزشکی در ۳۱ استان، تهیه سالانه هزاران بسته نوشت افزار و توزیع آن بین دانش آموزان مناطق محروم در آستانه بازگشایی مدارس از دیگر اقدامات خیرخواهانه محمد شهرکی نیکوکار گنبدی و رییس مجمع خیرین استان گلستان است.

شهرستان گنبدکاووس با ۳۷۵ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان بزرگ استان گلستان است.

برچسب‌ها گنبدکاووس مشهد آزادی زندانیان گلستان قوه قضاییه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس مشهد آزادی زندانیان گنبدکاووس مشهد آزادی زندانیان گلستان قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۸۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا، افتتاح کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در مشهد

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی حضرت علی اصغر(ع) روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه، ساعت ۱۶ درصحن جامع رضوی، ایوان شرقی باب الهادی برپا میشود.   این کارگاه با مشارکت معاونت تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی و به همت مجمع جهانی حضرت علی الزمان (عج) با هدف آماده سازی لباس برای شیرخوارگان شرکت کننده در مراسم شیرخوارگان حسینی که در اولین جمعه ماه محرم برگزار می شود، برپا خواهد شد.     در این کارگاه، بانوان نیکوکار و عاشق اهل بیت (ع) با دستان پرمهر خود اقدام به دوخت لباس برای شیرخوارگان حسینی می‌کنند.    زائران و مجاوران آستان ملکوتی حضرت رضا(ع) می‌توانندبرای شرکت در این کارگاه و کمک به تهیه لباس برای شیرخوارگان حسینی  در این مکان حضور یابند.   امید است با همت و تلاش این بانوان نیکوکار، لباس های شیرخوارگان حسینی با عشق و ارادت به اهل بیت (ع) تهیه و در اختیار خانواده های آنها قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • آزادی ۶۵۰ زندانی در فارس با کمک خیران
  • بارندگی منجر به کندی حرکت در برخی مسیرهای اصلی مشهد شده است
  • ‌کمک ۴۴ میلیارد تومانی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد در فارس
  • زندانی جرایم غیرعمد با حمایت دادستان اردبیل آزاد شد
  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند
  • ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی آزاد می‌شوند
  • لباس شیرخوارگان حسینی در حرم رضوی دوخته می‌شود
  • فردا، افتتاح کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در مشهد