Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا به دنبال مصوبه کمیته ساماندهی میوه فروشان و دستفروشان سیار مبنی بر جلوگیری از فعالیت این افراد در حاشیه معابر عمومی گناباد ۳۰ نفر از افرادی به این صورت در این بخش فعالیت می کردند با حضور در مقابل فرمانداری تجدید نظر در آن را خواستار شدند.

معاون فرماندار گناباد در همین ارتباط به خبرنگار ایرنا گفت: توقف میوه فروشان و دستفروشان که به وسیله وانت بار در حاشیه معابر عمومی این شهر اقدام به فروش کالا و میوه می کنند منجر به بروز ترافیک و پارک دوبل وسایل نقلیه خریداران و در برخی موارد با عنایت به کم عرض بودن معابر، حوادث ترافیکی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمد سفری افزود: علاوه بر این مشکلات، امکان نظارت بر فعالیت آنها نیز وجود نداشت و آنها به قیمتهای مختلف اقدام به فروش میوه و کالاهای دیگر می کردند لذا ساماندهی آنان در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: با توجه به مشکلات موجود کمیته ساماندهی میوه فروشان و دستفروشان سیار با حضور نماینده فرمانداری، دادستان عمومی و انقلاب، شهردار، اتاق اصناف و صنعت و معدن و تجارت برگزار و بر اساس مصوبه آن مقرر شد که از ابتدای بهمن ماه کنونی از ادامه فعالیت این افراد در حاشیه معابر عمومی جلوگیری شود.

او ادامه داد: بر این اساس مقرر شد که میوه فروشان و دستفروشان سیار که به وسیله وانت بار اقدام به فروش سیار میوه و تره بار و سایر اقلام می کنند در محل جمعه بازار هر روز هفته به صورت ثابت اقدام به فروش این اقلام کنند تا علاوه بر کاهش تنگناهای مذکور امکان نظارت بر فعالیت آنها بیشتر شود.

مرکز شهرستان ۹۳ هزار نفری گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

برچسب‌ها مشهد میوه سردسیری گناباد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد میوه سردسیری گناباد مشهد میوه سردسیری گناباد میوه فروشان و دستفروشان اقدام به فروش فروشان سیار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۸۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امواج بارشی آذربایجان‌غربی را فرا می‌گیرد

اردلان محمدپور رئیس اداره هواشناسی مهاباد گفت: بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی و با فعالیت متناوب امواج بارشی، رگبار باران و رعد و برق همراه با وزش‌باد گاهی شدید و احتمال گرد و خاک و در نقاط مستعد بارش تگرگ همراه با تندباد لحظه‌ای تا اوایل هفته آینده پیش ‌ینی می‌شود.

وی افزود: علاوه بر آن احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه‌ها، احتمال برخورد صاعقه و خسارت به سازه‌های موقت در اثر تندباد لحظه‌ای وجود دارد و توصیه می‌شود دستگاه‌های اجرایی آمادگی آبگرفتگی معابر شهری و سیلابی شدن مسیل‌ها را داشته باشند.

محمد پور از شهروندان خواست در این مدت از تردد در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کرده و احتیاط در فعالیت‌های کوهنوردی، تردد‌های شهری و جاده‌ای، محکم‌سازی سازه‌های سبک، گلخانه‌ها و بنر‌های تبلیغاتی و توجه به توصیه‌های کارشناسان جهادکشاورزی را مد نظر قرار دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • تاکید بر حمایت از کارگران سمنان تا سهم ۴۰ درصدی دانش‌آموختگان از اشتغالزایی
  • رونمایی ازکتاب شعر پشت پنجره سکوت درگناباد
  • قیمت مصوب انواع میوه اعلام شد/ جدول قیمت
  • ورود موتورسیکلت‌های دوربین‌دار راهور در معابر
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • فعالیت ۶۲ شعبه سیار در دومین مرحله انتخابات گنبد
  • موتورسیکلت های دوربین دار راهور وارد معابر می شود!
  • امواج بارشی آذربایجان‌غربی را فرا می‌گیرد
  • برخورد پلیس با تخلفات ساکن در معابر تهران/ موتورسیکلت‌های دوربین‌دار راهور وارد معابر می‌شود
  • اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج