Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الله عبدالملکی امروز در آئین افتتاح پنجمین المپیاد ورزشی بانوان کارگر کشور که به صورت غیر حضوری و از طریق ارتباط تصویری سخن می‌گفت، اظهار کرد: خوشبختانه امروز بانوان کشور هم در عرصه کار و تولید و هم در حوزه‌های مختلف فرهنگی و معارفی و از جمله ورزش حضوری پررنگ و مؤثر دارند.

وی خاطرنشان کرد: به لطف نظام جمهوری اسلامی ایران فضایی برای بانوان کشور ایجاد شده که ضمن رعایت کرامت و احترام به جایگاه زن، این قشر مهم از جامعه در عرصه‌های مختلف از جمله عرصه‌های کار و تولید، فرهنگی، معارفی و البته ورزشی حضوری فعال و پررنگ داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطر نشان کرد: همگامی کار و تولید با فعالیت‌های ورزشی موجب نشاط جامعه تولیدی می‌شود که مهمترین بخش از بار اقتصاد کشور بر دوش آنهاست و این امر می‌تواند زمینه ساز افزایش بهره‌وری تولید و ارتقا سلامت روح و جسم و موفقیت نیروهای کار می‌شود.

عبدالملکی اظهار داشت: برگزاری المپیادهای ورزشی مانند المپیاد ورزشی بانوان کارگر از مصادیق تعظیم شعائر و حرکتی برای الگوسازی درست در جامعه و ترویج فرهنگ ورزش و ورزشکاری است و در این بین بانوان کارگر سفیران سلامتی و بهره وری در تولید محسوب می‌شوند.

کد خبر 5407796

منبع: مهر

کلیدواژه: حجت الله عبدالملکی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی تبریز بارش برف برف و کولاک بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه برف و یخبندان برف روبی خطبه های نماز جمعه سیل کرمان آمار کرونا اردبیل امداد رسانی عکس استانها بانوان کارگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۹۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی بر خبر‌های ورزشی یازدهم اردیبهشت استان قزوین 

ملیکا محمدی ملی پوش در ترکیب تیم ملی شطرنج بانوان، در پایان رقابت‌های بین المللی شهر‌های آسیایی در روسیه به عنوان ششم دست یافت.

محمدی با کسب ۶ و نیم امتیاز بیشترین امتیاز و نقش در کسب این جایگاه را داشت.

این رقابت‌ها در بخش بانوان با شرکت ۱۵ تیم برگزار شد.

سومی بوکسور‌های استان در رقابت‌های انتخابی تیم ملی

در پایان رقابت‌های بوکس انتخابی تیم ملی نوجوانان، سید محمد میری از پیریوسفیان در ۴۶ کیلوگرم و امیر علی محمدی از قزوین در ۵۲ کیلوگرم در موفق به کسب عنوان سوم شدند.

آیت علیمحمدی هدایت تیم استان در رقابت‌های انتخابی تیم ملی در ملایر را بر عهده داشت.

دعوت دو داور قزوینی به رقابت‌های لیگ گلبال بانوان

مرضیه بابایی و مژگان کّربی از قزوین برای قضاوت در لیگ گلبال بانوان دعوت شدند.

این رقابت‌ها ۱۶ تا ۲۰ اردیبهشت در بابلسر برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • کارگران بازوان توانمند جامعه‌
  • نگاهی بر خبر‌های ورزشی یازدهم اردیبهشت استان قزوین 
  • وابستگی اقتصادی اسارت می‌آورد
  • ارتقاء رونق تولید و بهره روری با حمایت از کارگران
  • حمایت از کارگران رونق تولید و بهره‌روری را ارتقا می‌دهد
  • بیش از ۳ میلیون و۷۰۰ هزار کارگر بیمه‌شده زن هستند
  • تعداد زنان کارگر به روایت وزیر کار
  • بیش از ۳ میلیون از جامعه کارگری را زنان تشکیل می دهند
  • رشد ۳ درصدی نرخ بیکاری در گیلان
  • همایش پیاده‌روی میمند