Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@08:15:58 GMT

۸۸۸ نانوایی در استان قم فعال است

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۱۹۲۹۲

۸۸۸ نانوایی در استان قم فعال است

باشگاه خبرنگاران جوان قم - سعید محمدی گفت: در مجموع ۷۶۰ واحد نانوایی یارانه‌ای یک و دو در سطح شهر قم و ۱۲۸ واحد نانوایی در روستا‌های استان فعال است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی قم گفت: بیشترین تعداد نانوایی استان مربوط به نان سنگک است که در همین رابطه ۲۸۴ واحد نانوایی سنگک یارانه‌ای یک و دو در سطح شهر قم و ۵۴ نانوایی در سطح روستا‌های استان به پخت این نان می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: همچنین ۱۲۱ واحد نانوایی یارانه‌ای یک و دو در زمینه پخت نان بربری در سطح شهر قم و ۱۴ واحد نانوایی بربری در سطح روستا‌های استان فعال است.

محمدی گفت: ۷۱ واحد نانوایی تافتون یارانه یک و دو نیز در سطح شهر قم و ۲۲ واحد نانوایی تافتون در روستا‌های استان نان مورد نیاز مردم را عرضه می‌کنند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی قم گفت: همچنین در زمینه نان لواش ۲۳۱ واحد نانوایی یارانه‌ای یک و دو در سطح شهر قم و ۳۸ واحد نانوایی در روستا‌های استان به پخت این نان می‌پردازند.

محمدی گفت: ۵۰ واحد پخت نان فانتزی و سه مجتمع نان نیز در استان قم فعال است که مجموع این تعداد عدد ۸۸۸ واحد نانوایی ذکر شده را نشان می‌دهد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی قم گفت: میزان آرد مصرفی این تعداد نانوایی در استان قم در هر ماه بیش از ۱۰ هزار تن است که با برنامه‌ریزی صورت گرفته این میزان آرد به خوبی تامین شده و در اختیار نانوایان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نانوایی آرد و نان یارانه ای یک و دو روستا های استان سطح شهر قم واحد نانوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۹۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت افزایش سهمیه آرد در فصل گردشگری سراب

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی علی جهانی در جلسه کارگروه آرد و نان سراب با اشاره به گلایه و نگرانی اهالی در مورد کمبود نان و صف‌های طولانی در فصل گردشگری نقص سامانه نانینو در کاهش خودسرانه سهمیه آرد نانوایی‌های بدون تخلف را مهمترین مشکلات نانوایان عنوان کرد.

وی افزود: واحد‌های نانوایی برای خرید ماشین آلات پیشرفته برای ارتقا و رعایت موارد بهداشتی نیازمند تسهیلات کم بهره بانکی هستند.

در این مراسم بمناسبت روز ملی گندم و نان از گندمکاران و نانوایان نمونه تجلیل شد.

 

دیگر خبرها

  • تا پایان سال آینده تهران ۷۵۰۰ اتوبوس فعال خواهد داشت
  • تقدیر از ۱۲۰ فعال نماز بخش جرقویه علیا
  • پروژه‌های فعال مسکن ملی کشور از مرز ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد گذشت
  • پروژه‌های فعال نهضت ملی مسکن از مرز ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد گذشت
  • نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد رعایت شود
  • برنامه‌ریزی برای گازرسانی به ۵۰ روستای کرمانشاه
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • ضرورت افزایش سهمیه آرد در فصل گردشگری سراب
  • کمیته‌های استانی حل معضلات ثبتی فعال می‌شوند
  • بهره برداری از ۶ واحد نان کامل در ایلام