Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت بحران کرونا دانشگاه علوم‌پزشکی کردستان آخرین آمار مبتلایان، بهبودیافتگان و فوتی‌های مبتلا به کرونای این استان را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی در خصوص آخرین آمار کلی کرونا در استان کردستان در ۲۴ ساعت منتهی به ظهر امروز _ دوشنبه چهارم بهمن‌ماه_ اظهار کرد: در این بازه زمانی ۵۵ بیمار مبتلای قطعی کرونا در کردستان شناسایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این تعداد ۵۶ نفر در شهرستان سنندج، پنج نفر در شهرستان سقز، هفت نفر در شهرستان قروه، سه نفر در شهرستان بیجار، دو نفر در شهرستان کامیاران، پنج نفر در شهرستان بانه، یک نفر در شهرستان سروآباد، شش نفر در شهرستان مریوان هستند.

درحال‌حاضر ۸۵ نفر مبتلای قطعی به بیماری کرونا در بیمارستان‌های استان کردستان بستری شده‌اند و ۱۶ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های سطح استان کردستان بستری هستند.

در ۲۴ ساعت گذشته یک فوتی مبتلا به کرونا در کردستان گزارش شده است و مجموع جان‌باختگان بیماران مبتلا به کرونا در این استان در شمار یک هزار و ۹۴۶ نفر رسید.

از تعداد کل موارد فوتی در استان کردستان، ۸۴۴ نفر در شهرستان سنندج، ۱۸۴ نفر در شهرستان مریوان، ۳۱۱ نفر در شهرستان سقز، ۱۵۰ نفر در شهرستان قروه، ۷۴ نفر در شهرستان بیجار، ۱۰۴ نفر در شهرستان کامیاران، ۹۲ نفر در شهرستان دیواندره، ۱۵۸ نفر در شهرستان بانه، ۲۴ نفر در شهرستان دهگلان و پنج نفر در شهرستان سروآباد بوده است.

کد خبر 550952

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آخرین آمار کرونا کردستان آمار کرونا کردستان کرونا در کردستان فوت شدگان کرونا در کردستان آمار فوتی های کرونا کردستان ابتلا به کرونا در استان کردستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان علوم پزشکی کردستان شیوع کرونا در کردستان ویروس کرونا کرونا ویروس آخرین اخبار ویروس کرونا کرونا در ایران ابتلا به کرونا آمار ابتلا به کرونا آمار کرونا آخرین اخبار کرونا آخرین آمار ابتلا به کرونا در ایران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق نفر در شهرستان استان کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۹۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون استخدامی آموزش و پرورش توسط جهاددانشگاهی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل ثبت نام آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش از روز ۱۷ بهمن‌ تا روز ۲۹ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ انجام گرفت که در مجموع ۷۹ درصد داوطلبان با مدرک کارشناسی، ۱۶ درصد با مدرک کارشناسی ارشد و ۵ درصد نیز با مدارک دیگر (دکتری، حوزوی و حافظین قرآن) در این آزمون ثبت نام کردند.
نتایج کتبی آزمون نیمه دوم خردادماه ۱۴۰۳ از طریق مرکز آزمون جهاددانشگاهی اعلام می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ببینید | فیلم پربازدید از پیدا شدن مینی‌بوس دفن‌شده زیر بهمن پس از 4 ماه!
  • آزمون استخدامی آموزش و پرورش توسط جهاددانشگاهی در اردبیل
  • طغیان وحشتناک رودخانه بهمن آباد چوار ایلام
  • ۷ میلیون مبتلا به دیابت در کشور/ آمار زخم‌های مزمن در دیابتی‌ها
  • آمار باورنکردنی بیماران مبتلا به دیابت در کشور
  • ۷ میلیون مبتلا به دیابت در ایران / آمار زخم‌های مزمن در دیابتی‌ها
  • شرط تأمین زمین ۹۲ هزار متقاضی مسکن ملی در کردستان+فیلم
  • برگزاری رقابت های هفته چهارم مسابقات اسبدوانی فصل بهاره شهرستان گنبدکاووس
  • احتمال ریزش بهمن در گردنه تته/ مردم از تردد پرهیز کنند
  • روستای حسین آباد شهرستان جم به اینترنت نسل چهارم متصل شد