Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@11:50:41 GMT

پروژه فاضلاب شهر ابهر تکمیل می‌شود

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۱۹۳۷۰

پروژه فاضلاب شهر ابهر تکمیل می‌شود

ایسنا/زنجان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: با مشارکت بخش خصوصی پروژه فاضلاب شهر ابهر تکمیل می‌شود.

علیرضا جزءقاسمی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به مشکلات موجود در حوزه آب و فاضلاب ابهر، اظهار کرد: یکی از مطالبات مردم این شهرستان تکمیل پروژه فاضلاب است.

وی با بیان اینکه برای تکمیل این پروژه از ظرفیت بخش خصوصی کمک گرفته شده است، تصریح کرد: مراحل مربوط به مزایده تکمیل پروژه به صورت کامل طی شده و مذاکرات نهایی انجام و در شرف عقد قرارداد هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول با توضیح این مطلب که یکی از شرکت‌های فولادی منطقه برنده مزایده پروژه فاضلاب شده است، تصریح کرد: قرار است این شرکت این پروژه را تکمیل و از پساب آن برای تامین آب صنعت فولاد استفاده کند.

جزءقاسمی با اشاره به موضوع تامین آب شهرک نورین که برای آن اعتبار خاصی نیز پیش‌بینی نشده است، اضافه کرد: علی‌رغم این موضوع پیگیر حل مشکلات هستیم که در همین راستا برای تامین آب مورد نیاز به چاه جدیدی است که جانمایی آن انجام شده و با تأمین اعتبار حفر چاه آغاز خواهد شد.

این مسئول با اشاره به موضوع بازسازی شبکه آب روستای عمیدآباد که از مطالبات اهالی نیز است، یادآور شد: مشکل اهالی این روستا تامین آب بود که برطرف شده و در حال حاضر ۲۴ ساعته روستائیان به آب دسترسی دارند و بازسازی شبکه توزیع نیز در دستور کار است که امسال بخشی از آن انجام و سال آینده نیز به صورت کامل به اتمام خواهد رسید.

وی با اشاره به مشکلات آبی موجود در شهر صائین‌قلعه نیز ادامه داد: در حال حاضر یک مخزن ۲۵۰۰ لیتری به صورت تعادلی در این شهر فعال است اما با توجه به اینکه جمعیت شهر افزایش یافته نیاز به مخزن ۵۰۰۰ مترمکعبی است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با تاکید بر اینکه برای احداث این مخزن نیز ردیف اعتباری تعریف نشده است، خاطرنشان کرد: زمین مورد نیاز پروژه تملک شده و نیاز به اعتبار دارد که در صورت تامین این پروژه نیز انجام خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: زنجان استانی شهرستانها آب و فاضلاب پساب پروژه فاضلاب تامین آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۹۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل واحد‌های ۲۷ هکتاری تا چند ماه آینده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قم؛ وحید وزیری راد در حاشیه بازدید اعضای طرح ۸۴۰ واحدی زمین‌های ۲۷ هکتاری پردیسان، (مقابل دانشگاه آزاد اسلامی) با بیان اینکه این پروژه از سال ۹۹ با مشکلات زیادی مواجه بوده و در ۸ ماه گذشته با دستور مستقیم استاندار پیشرفت قابل توجهی را داشته است افزود: پیشرفت این پروژه تاکنون ۷۰ درصد برآورد شده است و در صورت تامین مالی از وام بانک و واریزی به موقع اعضا، مهر ماه تحویل مالکان خواهد شد. 
وی گفت: تاسیسات بلوک‌های فاز ۱ این پروژه تمام شده و در مرحله کاشی و سرامیک است.
 طرح نهضت ملی مسکن در استان قم در حال حاضر با ساخت ۴۱ هزار و ۵۰۰ واحد در حال اجراست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اعتبارات مولدسازی باید به صورت بهینه استفاده شود
  • ضرورت تکمیل طرح مدرن فاضلاب شهری هشترود
  • لزوم تکمیل طرح مدرن فاضلاب شهری هشترود
  • افزایش ظرفیت منابع تامین آب شرب در شهرستان علی آباد کتول
  • مزارع کشاورزی که با فاضلاب خام و پساب آبیاری شوند، معدوم خواهند شد/چرخه تصفیه خانه‌ها باید تکمیل شود
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی تجهیز و تکمیل چاه و خط انتقال آب تم‌تم در شهرستان جوانرود
  • تکمیل واحد‌های ۲۷ هکتاری تا چند ماه آینده
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شود
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شوند
  • خسارت حدود ۴۰۰ میلیارد ریالی به ایستگاه انتقال آب گچساران