Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی –

حسین شریفی در رابطه با برگزاری جشن صعود تیم ملی فوتبال کشورمان به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار داشت: به دنبال برگزاری آبرومندانه جشن صعود ملی هستیم و به یاری خدا پس از قطعی شدن صعود تیم ملی به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در دو بازی پیش رو با هماهنگی های صورت گرفته و محوریت وزارت ورزش و جوانان و همین طور صدا و سیما، جشن صعود به صورت سراسری در تمامی نقاط ایران به شکل یکپارچه و هماهنگ برگزار خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شریفی ادامه داد: تدارکات لازم در این خصوص در حال انجام است و هدف ما برگزاری جشنی در راستای ایجاد اتحاد ملی است. تمام مردم کشور ایران در این جشن و شادی آن سهیم خواهند بود.این صعود سریع ترین و ارزان ترین صعود به جام جهانی خواهد بود. باید از حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان و علی فروغی، رئیس شورای سیاست گذاری سازمان صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران به شکل ویژه تشکر می کنم که تمام تلاششان را در راستای بهتر برگزار شدن این جشن ملی انجام داده اند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی تیم ملی فدراسیون فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۹۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدیده والیبال ایران سوژه پست جدید فدراسیون جهانی

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که کمتر از یک ماه دیگر تا آغاز لیگ ملتهای والیبال مانده است، صفحه لیگ ملتهای والیبال وابسته به فدراسیون جهانی، پوریا حسین‌خانزاده ستاره جوان تیم ملی والیبال را سوژه یکی از پست های خود در اینستاگرام قرار داد.

این صفحه با قرار دادن عکس و ویدیو هایی از عملکرد پوریا حسین خانزاده در برابر تیم ملی والیبال چین در سال گذشته نوشت: "دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران در بازی هفته اول لیگ ملتهای والیبال فصل 2023 برابر چین توانست شانزده امتیاز که شامل چهارده حمله، یک دفاع و یک امتیاز سرویس بود، کسب کند."

پوریا حسین خانزاده در فصل 2023 لیگ ملتهای والیبال تنها در برابر چین عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت و در دیگر بازی ها کم فروغ ظاهر شده بود اما در این فصل عزم خود را برای درخشش در لیگ ملتها جزم کرده است و می خواهد خود را به عنوان مرد اول والیبال ایران به والیبال جهان معرفی کند.

دیگر خبرها

  • پدیده والیبال ایران سوژه پست جدید فدراسیون جهانی
  • گفت‌وگوی ویژه با مردی که افغانستان را راهی جام جهانی کرد
  • پیام تقدیر وحید شمسایی پس از قهرمانی در جام ملت‌ های آسیا
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران
  • تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی
  • سخنگوی فدراسیون فوتبال: درخواست حواله خودرو برای قهرمانان فوتسال را پیگیری می کنیم
  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد
  • اصولی: درخواست حواله خودرو برای فوتسالی‌ها را پیگیری می‌کنیم
  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک
  • به تعویق افتادن زمان برگزاری ویژه برنامه صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز