Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/فارس مدیر عامل شرکت توسعه گردشگری استان فارس از مبادله تفاهمنامه همکاری بین این شرکت و دانشگاه شیراز خبر داد.

احمدرضا نقیب‌زاده دوشنبه ۴ بهمن به خبرنگاران گفت: تفاهمنامه بین شرکت توسعه گردشگری فارس و دانشگاه شیراز با هدف به کارگیری امکانات مازاد دستگاه‌های مختلف با هدف توسعه زیرساخت‌ها و رفع کمبودهای موجود در حوزه گردشگری مبادله شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نقیب‌زاده خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه شماری از دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌ها دارای امکاناتی هستند که در گذر زمان بلااستفاده مانده است، به کارگیری امکانات مناسب و مازاد دستگاه های اجرایی، می‌تواند بخشی از نیازها در زمینه توسعه زیرساخت‌های گردشگری را مرتفع کند.

او با بیان اینکه، ایجاد بستری برای بهره‌برداری مفید از تاسیسات بلااستفاده دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف با مشارکت بخش خصوصی، امکانپذیر است، گفت: شرکت توسعه گردشگری استان فارس فعال سازی این فرصت‌ها را در قالب تفاهمنامه‌هایی برنامه ریزی کرده و دنبال می‌کند.

نقیب‌زاده خاطرنشان کرد: استفاده بهینه از منابع استان و به کارگیری ظرفیت‌های موجود همسو با توسعه گردشگری اهمیت این اقدام را دوچندان کرده است.

او گفت: بهره‌گیری مناسب از این امکانات و زیرساخت‌های بلااستفاده در بخش‌های مختلف، زمینه را برای اجرای پروژه‌های گردشگری در کمترین زمان ممکن فراهم می‌کند.

نقیب‌زاده افزود: امکانات و ظرفیت‌های موجود دانشگاه شیراز در اقدامی ابتکاری با ایجاد مدیریت سرمایه گذاری شناسایی و در جلسات کارشناسی بررسی و نهایتاً به امضا و مبادله تفاهم‌نامه‌ای منتهی شد.

او ابراز امیدواری کرد که چنین اقدامی با همراهی دیگر دستگاه‌ها، سازمان‌ها و نهادها با هدف کارگیری توان سرمایه‌گذاران برای بهره برداری اقتصادی از امکانات موجود در زمینه توسعه گردشگری، ادامه داشته باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری دانشگاه شیراز شرکت توسعه گردشگری فارس شرکت توسعه گردشگری دانشگاه شیراز نقیب زاده دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۹۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تدوین برنامه عملیاتی پتروشیمی‌ها برای تحقق راهبرد جهش تولید

به گزارش خبرگزاری مهر، به‌نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، مرتضی شاهمیرزایی عصر روز یکشنبه (۱۶ اردیبهشت‌) در جمع مدیران و مجریان طرح‌های پتروپالایش کنگان و پتروشیمی سروش، نگین و آلای مهستان، با اشاره به نام‌گذاری سال ۱۴۰۳ از سوی مقام معظم رهبری به نام «سال جهش تولید با مشارکت مردم» بیان کرد: مهم‌ترین وظیفه ما تهیه «برنامه عملیاتی و پیگیری ویژه» برای تحقق شعار سال در صنعت بزرگ پتروشیمی است.

وی با تأکید بر پیگیری رئیس‌جمهور، معاون اول و وزیر نفت بر حمایت از سرمایه‌گذاران صنعت پتروشیمی تصریح کرد: خوشبختانه با قوانین و مشوق‌های موجود، بسیاری از مشکلاتی که در روند ساخت طرح‌ها موجود بود، کاهش یافته است و شاهد تسهیل و شتاب‌بخشی اجرای طرح‌های پتروشیمی که امسال و سال آینده عملیاتی می‌شوند، هستیم.

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی، بر حمایت قاطع شرکت ملی صنایع پتروشیمی از ساخت و تکمیل طرح‌های مختلف پتروشیمی تأکید کرد و از مجریان طرح‌های پتروشیمی خواست بهره‌گیری از توانمندی‌های شرکت‌ها و سازندگان داخلی را در دستور کار قرار دهند.

شاهمیرزایی افزود: همواره به هلدینگ‌ها و شرکت‌های پتروشیمی اعلام شده است که در کنار آن‌ها هستیم و نهایت همکاری و کمک در روند ساخت طرح‌ها را بر اساس دستورعمل‌ها و قوانین موجود خواهیم داشت.

وی رویکرد اصلی شرکت ملی صنایع پتروشیمی را ادامه روند حداکثر بهره‌مندی از توانمندی‌های داخلی در اجرای پروژه‌ها دانست و بیان کرد: فعالیت‌های انجام‌شده از سوی واحدهای مختلف پتروپالایش کنگان می‌تواند الگوی مطلوبی در مسیر تکمیل زنجیره ارزش باشد.

شایان ذکر است در این نشست مدیران عامل شرکت‌های انتخاب کنگان، پیشگامان سیراف انرژی، ویستا انرژی ارغوان و سپهر کنگان نیز حضور داشتند و گزارشی از روند ساخت طرح‌های خود ارائه کردند.

کد خبر 6098463 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • فاز۲ تملک و آزادسازی خیابان شهید نقیب‌زاده در یزد آغاز شد
  • لزوم تدوین برنامه عملیاتی پتروشیمی‌ها برای تحقق راهبرد جهش تولید
  • سبد گردشگری دانشگاه آزاد شاهرود تدوین شد
  • راه‌اندازی سیستم پرداخت بدون تماس در حمل‌ونقل عمومی آتن
  • فارس قهرمان راگبی جوانان کشور شد
  • پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات کادر درمان فارس
  • انجام ۵۲ هزار زایمان در بیمارستان‌های فارس
  • خرید دستگاه تصفیه آب خانگی با خدمات طلایی شرکت آبگونه
  • جاذبه‌های گردشگری شیراز
  • ۵۸۳ استان فارسی برای کسب مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم آزمون دادند