Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم معنوی اعتکاف رجبیه ویژه دانشجویان از ۲۶ تا ۲۸ بهمن در مسجد دانشگاه علم و صنعت برگزار می‌شود.

به گزارش  قدس آنلاین، مراسم معنوی اعتکاف رجبیه ویژه دانشجویان در مسجد دانشگاه علم و صنعت برگزار می‌شود. بر اساس این گزارش، این مراسم معنوی از ۲۶ تا ۲۸ بهمن برگزار می‌شود و ویژه خواهران و برادران است.

علاقمندان و متقاضیان می‌توانند تا تاریخ ۱۰ بهمن ماه با مراجعه به لینک zil.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ink/etekaf_iust اقدام به ثبت نام کنند.

یادآور می‌شود این مراسم در دانشگاه علم و صنعت و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

منبع: مهر

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: اعتکاف ماه رجب برگزار می شود مراسم معنوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۹۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد صدرا بستر افزایش همکاری بین دانشگاه و صنعت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، شرکت صنایع غذایی سحر به‌عنوان مجموعه تولیدی محصولات سلامت‌محور با چند دهه سابقه از توان متخصصان و ظرفیت کشور اعم از نیروی جوان به‌خصوص نیروی انسانی ماهر بهره می‌برد.

این مجموعه با اعتقاد به اتصال بین صنعت و دانشگاه در رویداد سه روزه «صدرا» با شعار «صنعت، دانشگاه، راه اشتغال» که به همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان برگزار شده؛ شرکت کرده تا زمینه انتقال تجارب از صنعت به دانشگاه و بالعکس در جامعه محقق شود.

مدیر فروش شرکت صنایع‌ غذایی با ابراز خرسندی از حضور در این رویداد علمی به خبرنگار آنا گفت: ما در این شرکت به منظور ارتقای کیفیت محصولات و جذب رضایت مشتریان خود سعی می‌کنیم از پرسنل مجرب و متخصص در واحد‌های طراحی و مهندسی، بازاریابی و برندینگ، واحد استراتژیک و بهبود روش‌ها بهره ببریم.

محمدی با بیان اینکه در همین راستا بهره‌گیری از توان علمی دانشگاه برای کمک به رفع مشکلات و ارائه محصولات کیفی‌تر مدنظر است، افزود: حضور دانشجویان در این واحد تولیدی و بازدید از بخش کنترل کیفی و آزمایشگاهی و آشنایی با ماشین‌آلات صنعتی بخشی از دغدغه‌ها و فعالیت‌های ما بوده است.

‌وی با بیان اینکه حضور دانشجویان به عنوان کارورز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان و آشنایی با مراحل تولید صنایع غذایی یکی از علاقه‌مندی‌های شرکت صنایع غذایی است که در این زمینه نیز ورود داشته است، افزود: استقبال دانشجویان برای برقراری ارتباط با مجموعه تولیدی سحر نیز بسیار خوب بود که از این اتفاق خرسندیم.

مدیر فروش شرکت صنایع‌ غذایی متذکر شد: رویداد صدرا با هدف ارتباط دانشگاه و صنعت می‌تواند منجر به افزایش همکاری‌ها و ارائه مهارت‌های لازم برای ورود فارغ‌التحصیلان به صنعت صنایع غذایی و اشتغالزایی شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رویداد ملی مساله محور «شروع» در دانشگاه کردستان آغاز شد
  • رویداد صدرا بستر افزایش همکاری بین دانشگاه و صنعت است
  • ویدئو| حامیان فلسطین در مراسم آغاز به‌کار دانشگاه میشیگان
  • برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان
  • رویداد صدرا به ایستگاه اندیمشک رسید
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز سردار ایافت در مشهد برگزار شد
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز؛ سردار ایاف در مشهد برگزار شد
  • آغاز طرح فروش فوری ریسپکت ۲ ویژه متقاضیان عادی + جدول
  • فیلم/ طرفداران فلسطین در مراسم آغاز به‌کار دانشگاه میشیگان
  • دانشجویان ایرانی حامی فلسطین در دانشگاه کلمبیا چه کسانی بودند؟ + عکس و سند