Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان رئیس مجمع خیران سلامت ملایر از احداث همراه‌سرای بیماران در بیمارستان امام حسین(ع) این شهرستان خبر داد و گفت: از محل فروش یک واحد آپارتمان، این همراه‌سرا را برای رفاه حال همراهان بیمار احداث می کنیم.

به گزارش ایسنا عباس آذرهمایون روز دوشنبه ۴ بهمن ماه در آئین تجلیل از خیران سلامت شهرستان ملایر به درخشش خیران سلامت این شهرستان اشاره کرد و گفت: با توجه به رشد فزاینده تجهیزات پزشکی و همچنین نیازهای درمانی و از طرفی کمبود منابع مالی دولتی، این خلاء باید توسط نهادهای مردمی و خیران پر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آذرهمایون به ضرورت توسعه بخش‌های  بیمارستانی و تجهیزات پزشکی طبق استانداردهای روز تاکید کرد و افزود: خیران ملایری با اعلام نیاز مجمع خیران سلامت در این حوزه به خوبی ورود پیدا کردند و دانشگاه علوم پزشکی همدان مسیر را برای پیگیری، جذب و خرید این کمک‌ها هموار کرد.

وی کمک‌های ماندگار خیران در ایام مقابله با کرونا و توسعه بخش‌های بستری بیماران کرونایی را ستودنی خواند و خاطرنشان کرد: در این مدت ۱۲۰ کپسول اکسیژن برای بیماران کرونایی تهیه و به صورت رایگان در اختیار آنها قرار داده شد.

وی کمک ۸۶۰ میلیون تومانی خیران برای خرید تجهیزات پزشکی، ۵۳۲ میلیون تومانی برای پروژه‌های درمانی، کمک ۵۴ میلیون تومانی برای ذبح گوسفند و کمک به نیازمندان و کمک ۵۸۶ میلیون تومانی برای تهیه و توزیع سبد کالا و خرید تجهیزات پزشکی مورد نیاز را از جمله اقدامات خیران این شهرستان در سال‌جاری برشمرد.

آذرهمایون با بیان اینکه نیازهای حوزه بهداشت و درمان همواره به خیران اعلام می‌شود، اظهار کرد:  همراه‌سرای بیماران در بیمارستان امام حسین(ع) در حال احداث است و درصدد هستیم از محل فروش یک واحد آپارتمان، این همراه‌سرا را برای رفاه حال همراهان بیمار احداث کنیم.

امام جمعه ملایر نیز در این آئین با اشاره به اینکه آثار موقوفات امیرالمومنین(ع) و حضرت زهرا(س) در مدینه همچنان پابرجاست، اظهار کرد: آن ها تمام عایدی و زندگی خود را صرف کارهای خیر و عام‌المنفعه می‌کردند و خودشان در عین حال ساده زندگی می‌کردند.

حجت الاسلام محمدباقر برقراری بیان کرد: حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) چون خدا را دوست داشتند، دست سخاوت خود را  به عشق خدا، برای کمک و ایثار به یتیمان، مسکینان و نیازمندان باز کردند.

وی با اشاره به ادامه دادن این راه نورانی توسط خیران ملایری به تاسی از حضرت علی(ع) و فاطمه‌زهرا(س)، تصریح کرد: طبق گفته حضرت علی(ع)، خیران باید کاری را که بر زمین مانده، در دست بگیرند و گرهی از کار مردم به ویژه در حوزه بهداشت و درمان باز کنند.

امام جمعه افزود: نیازهای این شهرستان در حوزه بهداشت و درمان باید توسط مجمع خیران سلامت نیازسنجی و به خیران اعلام شود تا در این راستا اقدامات ماندگار و اثرگذاری انجام شود.

در ادامه مجمع خیران سلامت ملایر، احداث مرکز جامع توانبخشی، ساخت مجتمع آموزش عالی سلامت، احداث بیمارستان خصوصی، احداث مرکز آنژیوگرافی، احداث مرکز شیمی درمانی، مرکز پرتودرمانی، ساخت بخش آنژیوگرافی و ساخت، بازسازی، بهسازی و تجهیز بخش‌های مختلف بیمارستان امام حسین(ع) را از مهم ترین نیازهای حوزه بهداشت و درمان شهرستان برشمردند.

به گزارش ایسنا در این آئین از تجهیزات پزشکی خریداری شده توسط خیران ملایری برای بیمارستان امام حسین(ع) رونمایی شد و از هشت تن از خیران که نسبت به خرید این تجهیزات همچون ۲ دستگاه ساکشن برقی، الکترو کوتر برای اتاق عمل و بخش آندوسکوپی، مانیتور پرتابل بخش قلب و پنج دستگاه کپسول اکسیژن ۱۰ لیتری اقدام کرده بودتد، تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها مجمع خیرین سلامت همراه سرای بیماران بیمارستان امام حسین ع حوزه بهداشت و درمان مجمع خیران سلامت میلیون تومانی تجهیزات پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۰۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات

  حبیب غزنوی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در بازدید از مرکز خدمات جامع سلامت روستایی چاه زرد زاهدان گفت: مراکز خدمات جامع سلامت روستایی بعنوان خط مقدم ارائه خدمات سلامت هستند، باید با بهره گیری از ظرفیت و توانمندی همکاران بهداشتی کیفیت ارائه خدمات سلامت به مراجعین را ارتقاء دهیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان استقرار نظام ارجاع الکترونیک مبتنی بر سطح بندی خدمات و پرونده الکترونیک سلامت را از مهمترین برنامه های راهبردی نظام سلامت کشور عنوان کرد و افزود: اجرای دقیق و اصلاح نظام ارجاع الکترونیک به گونه ای که پزشکان سطح یک از اقدامات سطح 2 و 3 مطلع گردند ضروریست.

 

 وی در حاشیه این بازدیدگفت: در حال حاضر تمامی مناطق روستایی  و عشایری که تحت پوشش بیمه سلامت روستایی هستند، درصورت نیاز به دریافت خدمات تخصصی می توانند با مراجعه به پزشک خانواده مستقر در مراکز خدمات جامع سلامت روستایی و شهری روستایی و اخذ کد ارجاع و دریافت نوبت بدون معطلی در بیمارستانهای دانشگاه پذیرش و خدمات تخصصی و فوق تخصصی را با کمترین هزینه دریافت نمایند.

وی ادامه داد: 20 تا 30 درصد نوبت های کلینیک های تخصصی بیمارستانهای دانشگاه به صورت روزانه به مراجعینی که از طریق نظام ارجاع مراجعه می کنند تخصیص می یابد، لذا از تمامی روستائیان عزیز تقاضا داریم که قبل از مراجعه به مراکز تخصصی نسبت به دریافت کد ارجاع و نوبت از پزشک خانواده خود اقدام نمایند.

  رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به همراه معاون فنی معاونت بهداشت دانشگاه و رئیس مرکز بهداشت زاهدان  از مرکز خدمات جامع سلامت چاه زرد زاهدان بازدید کردند.

 مرکز خدمات جامع سلامت چاه زرد در فاصله 60 کیلومتری زاهدان قرار دارد و بیش 8 هزار نفر از هموطنان عزیز در این منطقه از خدمات سلامت شامل ویزیت پزشک، دندانپزشکی، مشاوره روان شناس، واکسیناسیون، داروخانه و خدمات مامایی  بهره مند هستند .

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • نصب یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود
  • اجرای درمان رایگان کودکان در بیمارستان‌های علوم پزشکی تهران
  • بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند به عضو حیاتی دوباره بخشیده شد
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است
  • حضور بیش از ۶۵۰ شرکت دانش‌بنیان داخلی و خارجی در نمایشگاه ایران‌هلث ۱۴۰۳
  • تبدیل ایران به صادرکننده تجهیزات پزشکی
  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات
  • افتتاح پروژه‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌های خراسان شمالی دارد