Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، حسین شریفی درمورد برگزاری جشن صعود تیم ملی فوتبال کشورمان به رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در صورت قطعی شدن این موضوع در بازی با عراق یا امارات اظهار داشت: با توجه به اینکه در آستانه ارزان ترین و سریع‌ترین صعود به جام جهانی هستیم ان‌شاءالله این جشن را در کشورمان برگزار خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با محوریت وزارت ورزش و جوانان مشغول هماهنگی هستیم. باید از حمید سجادی و همه مسئولان وزارت ورزش تشکر کنم. به شکل سراسری قرار است جشن ملی صعود را برگزار کنیم که می‌تواند به تقویت اتحاد ملی ایرانی‌ها کمک خواهد کرد.

وی ادامه داد: برای اولین بار قرار است به دلیل این اتفاق میمون و مبارک این جشن به شکل سراسری برگزار خواهد شد. ان‌شاءالله تیم ملی بتواند مقابل عراق نتیجه مطلوب را کسب کند تا  ارزان ترین و سریع‌ترین صعود تاریخ تیم ملی به جام جهانی را جشن بگیریم. 

سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره برنامه‌های درنظر گرفته شده برای این جشن و اینکه آیا رایزنی‌های لازم برای برگزاری جشن در ورزشگاه آزادی انجام شده است، گفت: فدراسیون به شکلی این جشن را طراحی می‌کند که پس از قطعی شدن صعود به جام جهانی در پایان هر یک از بازی‌ها جشنی در سراسر کشور، مراکز استانی و شهرستان‌ها برگزار شود تا همه مردم ایران در این پیروزی و حس خوب حاضر باشند. 

شریفی در مورد نحوه بلیت‌فروشی دیدار ایران و عراق با توجه به مباحثی که درخصوص صدور مجوز حضور ۱۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی مطرح شده است، گفت: این موضوع روال خودش را طی می‌کند. بلافاصله پس از قطعی شدن جمع‌بندی‌ها و اعلام آنها از طریق مراجع ذی‌صلاح اطلاع رسانی کافی و لازم خواهد شد. 

وی درمورد اینکه آیا حضور تماشاگران قطعی است، توضیح داد: منتظر ابلاغ رسمی هستیم و امیدوارم این اتفاق بیفتد. فدراسیون فوتبال قبل از این هم آمادگی خودش را اعلام کرده و می‌خواهد جشن صعود را با حضور تماشاگران برگزار کند. 

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۰۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال متفاوت و جذاب تیم شمس آذر از بازی با پیکان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال شمس آذر قزوین در هفته بیست و پنجم لیگ برتر بعد از ظهر امروز سه شنبه میزبان تیم جوان پیکان تهران خواهد بود.

هرچند این بازی به دلیل حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بدون حضور تماشاگران قزوینی برگزار خواهد شد اما تیم شمس آذر با انتشار تصویری جذاب و متفاوت به دیدار پیکان خواهد رفت.

پوستر این بازی با تصویری نوستالژیک از سوی تیم شمس آذر گویای یک کری جذاب از سوی شمس آذر برای حریف تهرانی خود است.

در این تصویر که در آن از نماد سر درب دولتخانه صفوی و خیابان شهدای قزوین استفاده شده صادق آلبوصبیح و نسایی دو بازیکن شمس آذر نیز حضور دارند.

این بازی ساعت ۱۸:۲۰ دقیقه در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برگزار خواهد شد.

کد خبر 6092846

دیگر خبرها

  • حضور مالک جدید باشگاه استقلال در فدراسیون کشتی
  • سربازان وظیفه، تنها تماشاگران امشب فوتبال ایران
  • تصمیم قطعی؛ قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام ۲ بازیکن نامدار
  • راهکار سخنگوی قوه قضاییه برای خروج دیدارهای مردمی از حالت تشریفاتی
  • استقبال متفاوت و جذاب تیم شمس آذر از بازی با پیکان
  • سخنگوی فدراسیون فوتبال: درخواست حواله خودرو برای قهرمانان فوتسال را پیگیری می کنیم
  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • اصولی: درخواست حواله خودرو برای فوتسالی‌ها را پیگیری می‌کنیم
  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان