Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدجلال حسینی در 250 بازی که برای پرسپولیس انجام داده موفق به کسب 10 جام قهرمانی شده است

سیدجلال حسینی طی 250 بازی که برای سرخ ها انجام داده موفق به کسب 10 عنوان قهرمانی شده است.

به گزارش طرفداری، سیدجلال حسینی در بازی مقابل فولاد در هفته شانزدهم رقابت های لیگ بیست و یکم به رکورد فوق العاده 250 بازی با پیراهن پرسپولیس رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته قابل توجه در این خصوص جایی است که کاپیتان سرخپوشان در مدت زمان حضور در پرسپولیس 10 جام همراه این تیم کسب کرده است.

5 قهرمانی لیگ برتر، 4 قهرمانی سوپرجام و یک قهرمانی جام حذفی. هرچند که او می تواند در دیدار بعدی پرسپولیس و در 251 مین بازی اش برای پرسپولیس یک قهرمانی دیگر را مقابل فولاد خوزستان تجربه کند.

البته سیدجلال این شانس را دارد که در دویست و پنجاه و یکمین دیداری که با پیراهن پرسپولیس به میدان می رود یک جام دیگر را نیز با این تیم بالای سر ببرد. به هر روی انجام 250 بازی با پیراهن پرسپولیس و کسب 10 عنوان قهرمانی آمار فوق العاده ای است تا سیدجلال حسینی به آمار هر 25 بازی یک جام قهرمانی دست پیدا کند.

فراموش نکنیم سیدجلال حسینی با کسب ۹ جام قهرمانی در لیگ برتر، پرافتخارترین بازیکن تاریخ این رقابت ها نیز محسوب می شود.

 

بیشتر بخوانید:

برتری همه جانبه سیدجلال حسینی مقابل لوسیانو پریرا

 

 

اخبار داغ 

پوشش ناجور خانم بازیگر + عکس بهاره رهنما در کنار خواهرش رضا اسدی: یک نیم فصل با توهین و سکوت گذشت؛ 4 ماه دیگر بیشتر نمانده است کشف حجاب مرجانه گلچین + عکس  به بهانه ی انتقال آزمون به لورکوزن ؛ نگاهی به عملکرد سردار در زنیت / فیلم پپ گواردیولا: دوست دارم با لیورپول 40 امتیاز اختلاف داشته باشیم اما در ژانویه ممکن نیست! آغاز جستجوی منچستر یونایتد برای استخدام سرمربی جدید؛ انریکه، لوپتگی، پوچتینو و تن هاخ در لیست شیاطین سرخ

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سیدجلال حسینی 250 بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۰۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌بازی هواداران پرسپولیس در شروع نیمه‌دوم مصاف با سپاهان +فیلم

هواداران تیم فوتبال پرسپولیس نیمه‌دوم تقابل قرمزها با سپاهان در ورزشگاه آزادی را با آتش‌بازی گرم و پرحرارت کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در چارچوب هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می‌روند و الکلاسیکوی فوتبال ایران را در حضور تماشاگران برگزار کرده‌اند.

در شروع نیمه‌دوم این تقابل که بدون‌گل دنبال می‌شود، هواداران تیم فوتبال پرسپولیس تهران روی سکوهای ورزشگاه آزادی با استفاده از مواد دودزا و همچنین پرچم قرمزرنگ مخصوص‌شان آتش‌بازی به‌راه انداختند و جو زیبایی را در ورزشگاه آزادی برپا کردند.

این تقابل در نیمه‌اول بدون‌گل به پایان رسید و در نیمه‌دوم جذاب‌تر و حساس‌تر دنبال خواهد شد؛ پرسپولیس درصورت پیروزی مقابل سپاهان می‌تواند پس از چند هفته صدر جدول را از استقلال پس بگیرد و سپاهان هم به‌دنبال این است تا با دست‌پر به اصفهان برگردد.

کد خبر 749870

دیگر خبرها

  • اورونوف باید شماره ۷۰ را تحویل بدهد
  • جذاب‌ترین بازی فصل والیبال دنیا: جنگ ستارگان
  • یک دروازه‌بان شماره 80 پوشید (عکس)
  • مشتری جدی برای پیراهن خاص پرسپولیس (عکس)
  • اورونوف باید شماره 70 را تحویل بدهد
  • (عکس) استوری تندوتیز سیدجلال حسینی علیه پیرمرد هتاک اصفهانی
  • واکنش سیدجلال حسینی به لیدر سپاهان؛ با سربند «یا زهرا» حرمت زنان را می‌شکنی بی‌غیرت؟ + عکس
  • نکونام به دنبال یک رکورد جدید
  • (عکس) دشمن شماره یک فردوسی‌پور در ورزشگاه آزادی!
  • آتش‌بازی هواداران پرسپولیس در شروع نیمه‌دوم مصاف با سپاهان +فیلم