Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-04@03:12:36 GMT

راهکار تراکتور برای جلوگیری از جدایی ستاره‌ها

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۲۰۳۴۵

راهکار تراکتور برای جلوگیری از جدایی ستاره‌ها

باشگاه تراکتور با پرداخت درصدی از قرارداد بابایی، نریمان جهان و ایمانی مانع از فسخ یک طرفه قرارداد از سوی این ۳ بازیکن شد.

به گزارش مشرق و به نقل از باشگاه تراکتور، با توجه به فرا رسیدن نیم فصل مسابقات لیگ برتر و با عنایت به درخواست کتبی سه تن از بازیکنان بومی، آقایان پیمان بابایی، سامان نریمان ‌جهان و اکبر ایمانی برای فسخ قرارداد به‌دلیل عدم دریافت درصد مقرر قرارداد تا نیم‌فصل، با وجود درک شرایط فعلی باشگاه، پیرو پیگیری مدیریت، مبلغ درصد مقرر به حساب این بازیکنان واریز شد، تا امکان فسخ یکطرفه قرارداد از طرف این بازیکنان سلب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس، درصد مقرر قرارداد تمامی بازیکنان طی روزهای آتی پرداخت خواهد شد تا بازیکنان  با روحیه مضاعف نیم فصل دوم را آغاز کنند. همچنین با مدیریت مستقیم شخص استاندار محترم جناب اقای دکتر عابدین خرم  پیگیری‌های عملی جهت انتقال مس سونگون به مس آذربایجان و واگذاری سهام باشگاه به این شرکت و همچنین باز شدن پنجره نقل و انتقالات ادامه داشته تا در اسرع وقت نسبت به تقویت تیم و جذب بازیکنان مدنظر سرمربی اقدام شود.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت تیم فوتبال تراکتور پیمان بابایی سامان نریمان جهان اکبر ایمانی خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۰۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد رسمی تمدید به ستاره رئال رسید

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت تیبو کورتوا در ابتدای فصل باعث شد که فرصت بازی به لونین در دروازه رئال مادرید برسد و این بازیکن بهترین استفاده را از فرصتی که به دست آورده بود برد و توانست نقش مهمی را در صعود رئال مادرید به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا و صدر نشینی این تیم در رقابت‌های لالیگا ایفا کند.

در حالی که رئال مادرید کپا را به صورت قرضی از چلسی به خدمت گرفته بود تا جای خالی کورتوا را در دروازه این تیم پر کند، این لونین بود که توانست با عملکرد خوبش و با استفاده از لغزش دروازه‌بان اسپانیایی جایش را در دروازه این تیم حفظ کند.

در حالی که در ابتدای فصل گفته می‌شد که احتمالاً این دروازه‌بان اوکراینی در پایان فصل رئال مادرید را ترک کند اما در چند هفته اخیر شایعاتی درباره تصمیم مدیران رئال برای تمدید قرارداد او به گوش رسیده بود.

حالا فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، خبر داده است که مدیران رئال مادرید پیشنهاد رسمی برای امضای قرارداد جدید را به این ستاره رئال ارائه کرده‌اند و انتظار می‌رود که مدیر برنامه او هم به زودی پاسخ لونین را به مدیران این باشگاه اعلام کند و او قرارداد جدیدی را با رئال به امضا برساند.

دیگر خبرها

  • رضاییان اتفاقات ورزشگاه آزادی را باور نمی‌کرد!
  • راهکار استرالیایی‌ها برای جلوگیری از دزدی در فروشگاه‌ها + فیلم
  • پایان تلخ ستاره وفادار؛ جدایی پس از ۱۲ سال!
  • قرارداد میلیاردی اتحادیه اروپا با لبنان برای مهار مهاجران
  • پیشنهاد رسمی تمدید به ستاره رئال رسید
  • پیشنهاد ضد بارسای ناپولی: فکر جدایی را هم نکن!
  • دل یک ستاره از تهران با استقلال است!
  • دشمنی به نام سردار آزمون | موضع رسمی در خصوص جلوگیری از بازی کردن ستاره ایرانی
  • اشاره فرناندز به احتمال جدایی‌اش از منچستریونایتد
  • اولین خروجی لیورپول بعد از کلوپ مشخص شد