Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@02:12:37 GMT

رونمایی از سامانه پیامکی فوریت‌های پلیسی ۱۱۰

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۲۰۴۵۱

رونمایی از سامانه پیامکی فوریت‌های پلیسی ۱۱۰

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری در آئین رونمایی سامانه پیامکی ۱۱۰ و ارتباط از طریق پیام کوتاه با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ (ویدئو کنفرانسی و با حضور فرماندهان انتظامی استان‌های سراسر کشور)، ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت فاطمه الزهرا (س)؛ روز مادر و بزرگداشت مقام زن اظهار داشت: بر روح بلند و ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) درود و رحمت می‌فرستیم و یاد و خاطره شهدای والامقام انقلاب اسلامی، هشت سال دوران دفاع مقدس، مدافعان حرم و حریم نظم و امنیت را گرامی می‌داریم و برای فرماندهی معزز کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی آرزوی طول عمر توأم با صحت و سلامتی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تنوع، گستردگی و پیچیدگی مأموریت‌های پلیس تاکید کرد: امروز پلیس جمهوری اسلامی ایران جز سازمان‌های برتر خدمات رسان در کشور است؛ این توفیق داریم که به پهنای جغرافیای کشور از نقطه صفر مرزی تا مرکز به مردم عزیز کشورمان خدمت کنیم.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: ما سالانه بیش از یک صد میلیون خدمت به مردم ارائه می‌دهیم و یکی از مجموعه‌هایی که به صورت شبانه روز با مردم در تعامل و ارتباط است؛ مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ می‌باشد.

سردار اشتری با اشاره به سطح تماس و ارتباطات مردم با سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ خاطر نشان کرد: رشد و ارتقا شیوه خدمات دهی انتظامی همواره در دستور کار پلیس بوده و امروز در مسیر ارتقا این خدمات شاهد افتتاح رسمی سامانه پیامکی فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ هستیم.

وی اضافه کرد: به استناد گزارش انجمن حمایت از افراد با افت شنوایی، قریب به ۲ درصد جامعه را افراد ناشنوا و یا با افت شنوایی و افراد سخت گویش تشکیل می‌دهند که به دلیل ناتوانی و مشکلات کلامی، قادر به برقراری تماس تلفنی با فوریت‌های پلیسی نبودند و در واقع راه اندازی سامانه پیامکی فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و ارتباط این افراد از طریق پیام کوتاه با پلیس گامی در راستای رسیدگی به نیازهای پلیسی این قشر است.

سردار اشتری ادامه داد: ضمن اینکه برخی از شهروندان به دلایل و شرایط مختلف قادر به برقراری تماس با سامانه تلفنی فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ نیستند که بحمداله با راه اندازی سامانه پیامکی فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، بستر لازم برای ارتباط اقشار مختلف جامعه با پلیس فراهم شده و این بسترسازی در سراسر کشور صورت گرفته؛ خوشبختانه این اقدام؛ فنی، علمی و گامی در راستای هوشمندسازی پلیس است.

فرمانده کل انتظامی یادآور شد: امروز در مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ همکارانی برای پاسخگویی فعالیت می‌کنند که به زبان‌های مختلف جهان آشنا و مسلط هستند تا در صورت نیاز افراد به کمک پلیس بتوانیم به همه طیف‌ها و اتباع حاضر در ایران نیز خدمات ارائه کنیم.

وی با تاکید بر لزوم سرعت عمل در پاسخ به نیازهای پلیسی مردم خاطر نشان کرد: مطابق مطالبه و انتظار مقام معظم رهبری مدظله العالی خدمت بی منت به مردم را در رأس کار می‌دهیم.

سردار اشتری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کارکرد سامانه ۱۹۷ مطرح کرد: مردم می‌توانند از طریق سامانه ۱۹۷ نیز با پلیس در ارتباط بوده و پیشنهادات، انتقادات و … خود را با ما در میان بگذارند.

کد خبر 5407926 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری سردار حسین اشتری فرمانده کل انتظامی کشور پلیس 110 سامانه پیامکی شهرداری تهران شورای شهر تهران پلیس راهور روز مادر خط ویژه آلودگی هوا آتش نشانی کمیته امداد امام خمینی زنان هوای پاک روز زن آتش سوزی گردشگری خلیج فارس سامانه پیامکی فوریت های پلیسی ۱۱۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۰۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از خودروهای ثبت تخلف ویژه ناوگان بار درون شهری در اصفهان

مدیر عامل سازمان حمل و نقل بار شهرداری اصفهان گفت: برای نخستین‌بار در کشور فردا (چهارشنبه) خودروهای ثبت تخلف ویژه ناوگان بار درون شهری با حضور سردار تیمور حسینی رییس پلیس راهور فراجا و شهردار اصفهان رونمایی می شود تا برگ زرینی بر افتخارات مدیریت شهری اصفهان باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدعلی عبدالهی امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در نشست مشترک پلیس راهور و شهرداری‌های استان اصفهان اظهار کرد: سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان آماده است تا در حوزه مدیریت حمل ونقل بار درون شهری اقدامات ویژه‌ای را با همکاری شهرداری‌های استان اصفهان رقم بزند تا همچنان در سطح کشور الگو باشیم.

وی افزود: اجرای ماده ۹ قانون توسعه حمل‌ونقل بر عهده شهرداری‌ها گذاشته شده است و با ابلاغ قانون درآمد پایدار شهرداری‌ها در سال ۱۴۰۱ نیز فرصت بسیار خوبی به همه شهرداری‌های کشور داده شد تا در حوزه مدیریت حمل‌ونقل بار، با صدور پروانه فعالیت و اشتغال، صدور بارنامه و حفظ زیرساخت‌ها درآمد پایدار داشته باشند.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان ادامه داد: شهرداری اصفهان در حوزه حمل‌ونقل بار پیشرو در کشور است و فردا میزبان تمام مدیران عامل کشور در این حوزه هستیم.

عبدالهی گفت: با مصوبه شورای هماهنگی ترافیک استان مصوبه‌ای ابلاغ شد مبنی بر اینکه خودروهای بالای ۳.۵ تن در سطح مرکز استان باید با مجوز تردد حرکت کنند، در غیر این صورت مشمول جریمه می شوند، از این‌رو درخواست داریم شهرداری‌های استان با هماهنگی پلیس راهور همراهی لازم را داشته باشند تا بتوانیم اقدام هماهنگی را انجام دهیم.

وی خاطرنشان کرد: برای نخستین‌بار در کشور فردا _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ خودروهای ثبت تخلف ویژه ناوگان بار درون شهری با حضور سردار تیمور حسینی رئیس پلیس راهور فراجا و شهردار اصفهان رونمایی می‌شود تا برگ زرینی بر افتخارات مدیریت شهری اصفهان باشد.

کد خبر 749317

دیگر خبرها

  • رونمایی از پویش با انرژی در یزد
  • انتقاد دادستان کل کشور از تیترهای صفحه اول برخی روزنامه‌ها
  • تغییر در محتوای آموزش‌های پلیسی / تحلیل عملیات‌های انتظامی با کمک خبرگان
  • هشدار جدی سازمان ملی مهاجرت به مهاجرین درباره پیامک سامانه «سهما» + جزئیات
  • رونمایی از سامانه سرمایه‌گذاری استان یزد
  • ۱۱ حقیقت سریع در مورد پیامک/ نخستین متن پیامکی تبریک کریسمس بود
  • ۱۱ حقیقت سریع در مورد پیامک/ اولین متن پیامکی تبریک کریسمس بود
  • رونمایی از سامانه ساربانیار در غرفه استان یزد نمایشگاه ایران اکسپو
  • رونمایی از خودروهای ثبت تخلف ویژه ناوگان بار درون شهری در اصفهان
  • سایپا فراخوان داد / این افراد به سایت سایپا مراجعه کنند