Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@16:39:54 GMT

نکات مهم برای خرید رنگ اپوکسی و پلی اورتان

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۲۰۷۵۱

نکات مهم برای خرید رنگ اپوکسی و پلی اورتان

نکات مهم برای خرید رنگ اپوکسی

رنگ اپوکسی یک پوشش دو جزیی می باشد که انواع مختلفی دارد و برای رنگ امیزی سطح مورد نظر بایستی بدانیم از کدام نوع استفاده بکنیم تا بهترین خروجی و بهره را از بابت هزینه و عملکرد انجام داده باشیم.

برای سطوح سیمانی و بتونی مثل موزاییک و یا سرامیک بایستی حتما از اپوکسی پلی امین یا اپوکسی مخصوص کف استفاده بکنیم البته اجرای یک لایه پرایمر اپوکسی قبل از اعمال الزامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رنگ اپوکسی پلی امین قدرت چسبندگی و ضد سایش بالایی داشته و علاوه بر آن بعلت نوع اپوکسی، می توان با ضخامت های بالاتر از یک میلی متر را هم اجرا کرد، که این ویژگی قدرت مانور بیشتری را به مجری داده تا درزها ی بین کاشی و سرامیک و یا موزاییک و غیره را هم تراز و هم سطح کنیم.

برای سطوح فلزی هم رنگ اپوکسی پلی امید، بهترین گزینه می باشد.

بعلت خاصیت رنگ های اپوکسی پلی امید که نسبت به دیگر رنگ های اپوکسی دیر تر خشک شده و دست مجری را برای پوشش بهتر و آسان‌تر باز می گذارد و چسبندگی بیشتری بر روی فولاد دارد.

نکات مهم برای خرید رنگ پلی اورتان

رنگ پلی اورتان یک پوشش حساس دو جزیی می باشد که نحوه سخت شدن آن بوسیله هاردنر پلی اورتان صورت می گیرد.

نکته مهمی که هنگام خرید رنگ پلی اورتان بایستی توجه کرد، این است که محیط مورد استفاده چه شرایطی دارد.

این رنگ از لحاظ درخشندگی در چهار سطح مختلف: مات، نیمه براق، براق و سوپر براق تقسیم می شود.

برای سطوح داخل ساختمان از هر چهار نوع می توان برای فلز و چوب و یا حتی پلاستیک استفاده کرد، ولی برای سطوح بیرونی ساختمان و یا محیط صنعتی بعلت تابش آفتاب و مواد شیمیایی داخل هوا و باران بهتراست از رنگ پلی اورتان مات و یا نیمه براق استفاده نشود.

نکته مهم دیگر استفاده از یک لایه استر اپوکسی پلی امید بعنوان لایه اولیه الزامی بوده تا رنگ رویه پلی اورتان با چسبندگی بالاتر به سطح کار اعمال شده و کیفیت حداکثری به پوشش پروژه ما بدهد.

نکات مهم برای خرید رنگ نسوز

رنگ نسوز یک پوشش حساس تک جزیی می باشد که در معرض هوا تا ۹۰ درصد خشک شده و خشک شدن نهایی و ۱۰۰درصدی آن با گرمای قطعه و یا محیط سخت می شود.

رنگهای نسوز بعلت محدود بودن پیگمنت های نسوز نسبت به رنگ های دکوراتیو و ساختمانی محدودیت رنگی دارد و بطور کلی رنگ های روشن از قبیل رنگ های زرد، سفید، قرمز، آبی، سبز از محدودیت دمایی تا حداکثر ۴۰۰ درجه سانتیگراد برخوردار می باشند.

برای رنگ آمیزی سطوح مقاومت دمایی بالاتر از ۴۰۰ درجه، رنگ مشکی نسوز و یا رنگ آلومینیومی نسوز پیشنهاد می‌ شود.

این دو رنگ بعلت مقاومت بالای پیگمنت و رزین سیلیکونی بکار رفته تا ۸۰۰ درجه سانتیگراد مقاومت دارد و ‌ بهترین گزینه برای رنگ کردن شومینه، بخاری و هر قطعه و یا سطوح در معرض حرارت مستقیم و غیر مستقیم می باشد.

برای اجرای رنگ نسوز در حجم کمتر و برای پروژهای کوچکتر می توان از اسپری رنگ نسوز، که در مجموعه رنگ ایکالر موجود است استفاده کرد.

برچسب‌ها رنگ نسوز تبلیغات آنلاین بازار محصولات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رنگ نسوز تبلیغات آنلاین بازار محصولات رنگ نسوز تبلیغات آنلاین بازار محصولات اپوکسی پلی رنگ اپوکسی برای سطوح رنگ نسوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۰۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکات تربیتی فرزند از زبان استاد قرائتی + فیلم

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسن قرائتی درباره تربیت فرزندان گفت: آشنایی با احکام و مفاهیم اسلامی همانند ذکر و نام خداوند، نماز و روزه و ... باید از زمانی که کودک سه ساله می‌شود به مرور به کودک گفته شود تا درون کوک نهادینه شده و درک آن آسانتر شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • سرقت از مردم در پوشش کمک برای خرید بلیت مترو
  • آشنایی با کابل نسوز
  • نکات مهم قبل از انتخاب و خرید بهترین باربیکیوها
  • اختصاص ۲ هزار میلیارد برای بهسازی فرودگاه بم
  • شهر اسلامی را با درآمد حلال اداره می‌کنیم/ مسئله اصفهان‌ستیزی باید در سطوح عالی دنبال شود
  • تخصیص٢ هزار میلیارد ریال اعتباربرای بهسازی سطوح پروازی فرودگاه بم
  • نکات تربیتی فرزند از زبان استاد قرائتی + فیلم
  • نکات مهم در خرید و استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • نمای سنگ بهتر است یا آجر نسوز نما؟