Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حسین شریفی در گفت‌وگویی تلویزیونی درباره زمان بلیت فروشی و نحوه حضور تماشاگران در بازی تیم‌های ایران و عراق در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ اظهار داشت: هر وقت این موضوع قطعی بشود از طریق مراجع ذی‌صلاح اطلاع‌رسانی صورت می‌گیرد.

وی در ادامه به مسجل نشدن حضور تماشاگران اشاره کرد و گفت: ما منتظر ابلاغ رسمی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم این اتفاق رخ بدهد.

سخنگوی فدراسیون فوتبال همچنین اظهارداشت: فدراسیون فوتبال آمادگی خودش را پیش‌تر اعلام کرده است تا بتواند جشن صعود را در حضور تماشاگران برگزار کند. به محض اینکه این اتفاق قطعی شود اطلاع‌رسانی می شود.

ما در آستانه صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ هستیم. هماهنگی‌ها با محوریت وزارت ورزش و جوانان در حال صورت گرفتن است. از حمید سجادی به عنوان مقام عالی وزارت ورزش تشکر می‌کنم. می‌خواهیم به شکل سراسری جشن ملی صعود را برگزار کنیم. این مساله به تقویت اتحاد ایرانی ها کمک می‌کند. این جشن برای اولین بار در تمام کشور برگزار می‌شود.

وی اظهار امیدواری کرد: تیم ملی فوتبال ایران در بازی پنجشنبه نتیجه مطلوب را به دست بیاورد تا ارزان‌ترین و سریع‌ترین صعود را جشن بگیریم. وزارت ورزش و جوانان به گونه‌ای این جشن را طراحی کرده تا در تمامی شهرستان‌ها این اتفاق رخ بدهد تا همه مردم ایران در آن سهیم باشند.

تیم ملی فوتبال ایران در هفته‌های هفتم و هشتم رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر باید به ترتیب طی روزهای هفتم و دوازدهم بهمن‌ماه به مصاف تیم‌های عراق و امارات برود. یک برد مقابل عراق مجوز حضور شاگردان دراگان اسکوچیچ در جام جهانی را امضا می‌کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: حسین شریفی حمید سجادی دراگان اسکوچیچ تیم ملی ایران حسین شریفی حمید سجادی دراگان اسکوچیچ حضور تماشاگران جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۰۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد

با دعوت مسئولان باشگاه شهداب یزد، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال ایران به همراه نایب رئیس و خزنه‌دار فدراسیون والیبال صبح امروز با استقبال رسمی مدیران ورزش استان از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید صدوقی (ره) وارد شهر یزد شدند.

مسئولان فدراسیون والیبال در این سفر یک روزه از شرایط و امکانات این استان برای میزبانی از بیست و چهارمین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا بازدید کردند. سپس سید میلاد تقوی در جلسه‌ای با مهران فاطمی استاندار یزد به بررسی شرایط و موراد مربوط به میزبانی این رقابت‌ها پرداخت.

در نهایت مقرر شد با توجه به توافقات نهایی فدراسیون والیبال، شهر یزد و باشگاه شهداب به عنوان میزبان رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا به کنفدراسیون والیبال آسیا و والیبال ورلد معرفی شود.

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا از پنجم شهریور ماه به میزبانی شهر یزد برگزار خواهد شد که بر اساس توافق‌های صورت گرفته تیم فولاد سیرجان ایرانیان به عنوان قهرمان ایران در این مسابقات شرکت می‌کند و شهداب یزد نیز به عنوان میزبان مسابقات، دیگر نماینده ایران در این رقابت‌ها خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • سربازان وظیفه، تنها تماشاگران امشب فوتبال ایران
  • میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • تصمیم قطعی؛ قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام ۲ بازیکن نامدار
  • سرویس‌دهی اتوبوسرانی تبریز برای تماشاگران بازی تراکتور و استقلال
  • سخنگوی فدراسیون فوتبال: درخواست حواله خودرو برای قهرمانان فوتسال را پیگیری می کنیم
  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • اصولی: درخواست حواله خودرو برای فوتسالی‌ها را پیگیری می‌کنیم
  • مرتضایی: تجربه بازی های تدارکاتی به تیم ملی افغانستان کمک کرد