Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مجتبی خورشیدی در گفت‌وگویی تلویزیونی درباره ماجرای مثبت شدن تست کرونای سردار آزمون، اظهار داشت: منتظر نظر دراگان اسکوچیچ هستیم تا ببینیم در صورت نیاز چه کسی جایگزین سردار شود. طی آخرین صحبتی که با سردار داشتیم سرپرست تیم زنیت برای او پیغام فرستاده که سه روز قبل تست این بازیکن مثبت شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید ببینیم جواب تست امروز(دوشنبه) او چه می‌شود. اگر منفی باشد می‌تواند طبق قوانین فیفا به تیم ملی اضافه شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: باشگاه زنیت، نگران مصدومیت اوست و می‌گفتند اگر به ایران بیاید مصدومیتش تشدید می‌شود. سردار به آنها گفته بود زیر نظر کادر پزشکی کارهای درمانی را انجام می‌دهد و دوست دارد در اردوی تیم ملی کنار تیم باشم.

سرپرست تیم ملی فوتبال ایران همچنین بیان داشت: به باشگاه زنیت نامه زدیم و چند ایمیل فرستادیم. به فیفا هم نامه زدیم. کوتاه نمی‌آییم که در روز فیفادی بازیکنی در اختیار ما قرار نگیرد.

وی در ادامه گفت: یک بلیت سردار سوخت و چون در دوبی حضور دارد یک بلیت دیگر برایش می‌گیریم تا به اردوی تیم ملی بیاید. قطعا اگر جواب تستش منفی شد او را به اردوی تیم می‌آوریم.

خورشیدی در پایان راجع به اضافه شدن دیگر بازیکنان لژیونر به اردوی تیم ملی تصریح کرد: بازیکنان شاغل در قطر هم به اردو اضافه شدند. تعدادی از بازیکنان هم امشب تا صبح فردا(سه شنبه) به اردو خواهند آمد. بازیکنانی که می‌آیند ابتدا باید تست بدهند و بعد از حضور در قرنطینه و منفی شدن تست‌ها به اردو می‌آیند.

تیم ملی فوتبال ایران هفتمین دیدار خود در دور سوم و نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ را مقابل عراق در روز پنجشنبه به انجام می‌رساند و در صورت کسب برتری جواز حضور در جام جهانی را کسب می‌کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مجتبی خورشیدی تیم ملی ایران سردار آزمون مجتبی خورشیدی اردوی تیم تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۰۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا فعالان بخش خصوصی از تعطیلی پنجشنبه‌ها استقبال نمی‌کنند؟

اخیرا کمیسیون اجتماعی مجلس طرحی پیشنهادی را مصوب کرد که طی آن روزهای تعطیل هفته پنجشنبه و جمعه و روزهای کاری هفته از شنبه تا چهارشنبه تعیین شود اما برخی فعالان اقتصادی نسبت به این موضوع انتقاد داشتند.

به گزارش ایسنا، آن‌ها معتقدند ایران در حال حاضر هم چهار روز کاری مشترک با دنیا دارد و اگر یک روز دیگر هم کم شود، ۲۵ درصد ظرفیت کار با دنیا را از دست می‌دهیم که عدد کمی در محاسبات اقتصادی نیست. البته این موضوع هنوز قطعی نیست و باید منتظر بررسی نهایی این قانون در صحن علنی مجلس باشیم.

در این رابطه شهاب جوانمردی، اظهار کرد: در اصل فقط بحث ارتباط دو سازمان مطرح نیست، بلکه با توجه تفاوت‌های زمانی و برنامه‌های کاری، در موارد زیادی حتی تنظیم زمان جلسات مشترک هم دشوار است؛ به ویژه به این دلیل که معمولا کارمندان در سایر کشورها در روزهای تعطیل خود کار نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه اثرگذاری منفی تعطیل شدن روز پنجشنبه بر بحث تجارت بدیهی است، تصریح کرد: این اثرگذاری حتی در ارتباط با کشورهای همسایه هم وجود دارد.

به گفته این عضو حتی اگر بانک‌ها در روز دوم تعطیلات فعال باشند باز هم بر تجارت خارجی اثر منفی دارد، گفت: در آن صورت یک روز به تعطیلات کشور اضافه شده، اما بانک‌ها و شرکت‌هایی که باید به آنها خدمات دهند باید فعالیت کنند و به کارمندان اضافه کاری پرداخت کنند که این خود یک هزینه اضافه است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • حضور ۲ خوزستانی در اردوی تیم ملی کاراته
  • نگرانی در اردوی بایرن: مصدوم‌ها بیشتر شدند!
  • دعوت ۴ کاراته کای کهنوجی به اردوی تیم ملی
  • تصمیم مهم باشگاه رم دربارهی آینده سردار آزمون
  • شرط رم برای خرید سردار آزمون
  • شرط ادامه حضور سردار آزمون در رم چیست؟
  • باشگاه رم: سردار آزمون فقط به این شرط می‌ماند!
  • چرا فعالان بخش خصوصی از تعطیلی پنجشنبه‌ها استقبال نمی‌کنند؟
  • حضور سردار آزمون در رم مشروط شد
  • حضور سردار آزمون در تیم فوتبال رم مشروط شد