Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان گفت: باید ضمن افتخار به عنوان «پایتخت وحدت اسلامی» که برگرفته از بیانات مقام معظم رهبری است، زاهدان را بر همین اساس بسازیم.

به گزارش ایسنا- آیت‌الله مصطفی محامی در جشنواره سالروز ولادت حضرت فاطمه(س) و روز زاهدان در محل شهرداری منطقه دو با اشاره به مصوبه شورای فرهنگ عمومی استان در خصوص نامگذاری سوم بهمن ماه تحت عنوان روز زاهدان بر اساس سالروز تشکیل انجمن بلدیه در این شهر گفت: شهر زاهدان پایتخت وحدت اسلامی است که برگرفته از بیانات مقام معظم رهبری است، نشان دهنده شناخت کامل ایشان از استان ماست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت‌الله محامی عنوان کرد: باید ضمن افتخار به این عنوان و شهرمان را بر همین اساس بسازیم زیرا این افتخار، یک روزه حاصل نشده بلکه انس و الفت مردم در طول سالی‌ها، عامل ایجاد چنین وحدت و همگرایی شده است که دشمنان ما با هر ابزاری به دنبال ایجاد خدشه بر آن هستند.

امام جمعه زاهدان افزود: هر کس در هر جایگاهی و به هر طریقی که می‌تواند باید در این عرصه ورود و نقش‌آفرینی کند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره به فاصله معنادار شهر زاهدان با سایر شهرهای کشور، ادامه داد: برای کم کردن این فاصله نیاز به پشتکار، تلاش شبانه‌روزی، مدیریت قوی و استفاده حداکثری از امکانات داریم.

وی افزود: برای ایجاد تحول در شهر زاهدان، شورای شهر و شهرداری باید یک افق بلند را در نظر داشته باشند و تحولی در برنامه‌ها، ساختارها، دیدگاه‌ها و هزینه کرد بودجه‌های خود داشته باشند.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان‌وبلوچستان با اشاره به این که مردم، شایسته ارائه خدمت هستند تصریح کرد: عملکرد شهرداری و شورای شهر زاهدان باید به گونه ای باشد که هیچ شائبه‌ای مبنی بر نبود عدالت و سوء مدیریت ایجاد نشود و مردم، شهرداری را از خودشان بدانند که در این صورت اگر مشکل و محدودیت‌هایی وجود داشته باشد برای مردم قابل تحمل خواهد بود.

آیت‌الله محامی خاطر نشان کرد: اگر مردم نتیجه کارهای شهرداری را ببینند حتما همراهی و سرمایه‌گذاری لازم را به عمل خواهند آورد.

نماینده مقام معظم رهبری در سیستان‌وبلوچستان در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: خداوند متعال از حضرت زهرا(س) به عنوان خیر کثیر یاد کرده و به پیامبر اکرم(ص) دستور داده شده که برای این هدیه بزرگ قربانی کرده و شکر به جای بیاورد.

امام جمعه زاهدان افزود: حضرت فاطمه(س) نمونه یک انسان کامل بود و میزان همراهی ایشان با پیامبر اکرم(ص) به قدری  بود که ام ابیها نام گرفت و پیامبر نیز جایگاه خاصی برای ایشان قائل بود.

وی ادامه داد: حضرت فاطمه(س) همسر و مادری ارزشمند بود که در کنار ایفای نقش در خانه و تربیت فرزندان، از طریق تعلیم و تربیت صحابه و همچنین حضور در صحنه جهاد و دفاع از ولایت و امامت، در جامعه نیز نقش‌آفرینی کرد.

وی گفت: اداره خانه و تربیت فرزند، از مدیریت هر کارخانه و تولید هر محصولی ارزشمندتر است و بانوان جامعه اسلامی باید از حضرت فاطمه(س) الگوگیری کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی حضرت فاطمه س شهر زاهدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۰۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش آنلاین میوه و تره‌بار در میادین پایتخت

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران جزییات فروش آنلاین میوه وسبزیجات را در شهر تهران را تشریح کرد.

قیمت فروش آنلاین با قیمت خرید حضوری از میادین یکسان است

به گزارش مهر، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران با اشاره به اینکه قیمت فروش آنلاین با قیمت میادین و بازار‌های میوه و تره‌بار شهرداری تهران یکسان است، ادامه داد: هزینه ارسال برای هر سبد کالایی بین ۲۰ تا ۳۰ کیلوگرم (۱۰ قلم کالا) ۲۴ هزار و پانصد تومان است.

امکان مرجوعی میوه و سبزیجاتی که از نظر کیفیت مشکل دارند، وجود دارد

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین و میوه و تره بار شهرداری تهران با بیان اینکه در حال حاضر بدون تبلیغات، حدود ۸۰۰ سبد کالا در ماه برای شهروندان ارسال می‌شود، گفت: در صورتی که میوه‌ای برای شهروندان ارسال شد و کیفیت قابل قبولی نداشت و از نظر کیفیت مشکل داشت، امکان مرجوعی وجود دارد.

بختیاری‌زاده ادامه داد: در صورتی فروش آنلاین در منطقه‌ای تحت پوشش نبود، شهروندان می‌توانند از طریق سامانه شهرزاد اطلاع دهند.

فروش آنلاین فرآورده‌های پروتئینی، محصولات بازرگانی و لبنی؛ نیمه اول امسال

وی در ادامه با اشاره به اینکه فروش آنلاین در حال حاضر مختص میوه، سبزی و صیفی جات است، تصریح کرد: فروش آنلاین فرآورده‌های پروتئینی، محصولات بازرگانی و لبنی هم در ۶ ماهه ابتدای سال آغاز خواهد شد.

بختیاری زاده تاکید کرد: میانگین اختلاف محصولات میوه و تره بار شهرداری تهران با سطح بازار ۴۲ درصد و این اختلاف در سبزیجات ۲۹ درصد است.

زمان ارسال در فروش آنلاین بین ۳۰ دقیقه تا ۹۰ دقیقه است

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران با اشاره به اینکه میانگین زمان ارسال در فروش آنلاین بین ۳۰ دقیقه تا ۹۰ دقیقه است، ادامه داد: زمان و ساعت کاری ارسال فروش آنلاین سازمان میادین در روز‌های شنبه تا چهار شنبه از ساعت ۸ صبح تا ۱۷ بعد از ظهر، روز پنجشنبه ۸ صبح تا ۱۲ و در روز‌های تعطیلی رسمی سفارش گیری برای فروش آنلاین وجود ندارد. همچنین سفارش‌هایی که بین ساعت ۱۳ تا ۱۵، ثبت شود بین ساعات ۱۵ تا ۱۷ ارسال خواهند شد. شهروندان تهرانی می‌توانند با نصب سوپر اپلیکیشن شهرزاد و مراجعه به بخش میوه و تره بار، درخواست خود را خرید ثبت کنند.

گفتنی است یکی از مزایای خرید آنلاین از سازمان میادین و میوه و تره بار شهرداری تهران صرفه‌جویی در وقت و همچنین کاهش ترافیک برای شهروندان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • کدام برخورد گشت ارشاد با زنان تذکر رهبری را در پی داشت؟
  • اعزام یک هزار و ۵۰۰ زائر در سه روز اول عملیات حج عمره
  • جزئیات تذکر رهبری درباره گشت ارشاد
  • تذکر رهبری درباره گشت ارشاد چه بود؟
  • کیفیت هوای تهران در شرایط «قابل قبول»
  • سرعت، دقت و اتقان در رسیدگی به پرونده هشت مهر زاهدان را از قوه‌ قضائیه انتظار داریم
  • بازنگری در مکان‌یابی پل‌های عابر پیاده در قم
  • تهران بزرگ‌تر شد
  • اثر جدید حسن روح‌الامین منتشر شد/ تصویرسازی دیجیتال از شعر رهبری
  • فروش آنلاین میوه و تره‌بار در میادین پایتخت