Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@09:49:25 GMT

دلیل اعتراض تیم ملی عراق به تست‌های کرونا در ایران

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۲۰۸۷۸

دلیل اعتراض تیم ملی عراق به تست‌های کرونا در ایران

به گزارش خبرنگار مهر، علی نوری خبرنگار عراقی توضیحاتی درباره مثبت شدن تست کرونای چند عضو تیم ملی فوتبال عراق در ایران ارائه کرد.

نوری در توییتر خود اعلام کرد که خواهان تجدید تست‌های کرونا برای یاسر قاسم، مناف یونس، غیث مهنا و احمد جاسم شده است که نتیجه تست آنها در ایران مثبت شده است.

نوری دلیل این اعتراض عراق را این‌طور عنوان کرد: « این نفرات چند ساعت قبل از سفر به ایران آزمایش PCR داده بودند و نتیجه تست آنها منفی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

تیم‌های ملی فوتبال ایران و عراق پنجشنبه این هفته در ادامه مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت.

تیم ایران در حالی صدرنشین گروه A این مسابقات است که با کسب یک پیروزی دیگر، صعودی زودهنگام را به جام جهانی تجربه خواهد کرد.

از ایران هم تاکنون تست احمد نورالهی مثبت شده و حضور سردار آزمون هم برای بازی با عراق قطعی نیست.

کد خبر 5407914

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال عراق تیم ملی فوتبال ایران مسابقات انتخابی جام جهانی ویروس کرونا فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران تیم ملی فوتبال ایران لیگ برتر فوتبال ایران تیم ملی فوتبال زنان ایران فوتبال زنان سردار آزمون باشگاه پرسپولیس فوتسال هندبال جام ملتهای آسیا تکواندو یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۰۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان دانشگاه براون در آمریکا نیز به جمع تظاهرات کنندگان علیه رژیم صهیونیستی پیوستند (فیلم)



منبع:رجانیوز

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: اعتراض محیط زیستی در آلمان؛ اشغال یک جنگل (فیلم) مراسم تحلیف نخست وزیر جدید پاکستان (فیلم) اعتراض کودکان غزه به جنایت‌های اسرائیل (فیلم)

دیگر خبرها

  • ارسال ۲۴۰ اثر به جشنواره طوفان القوافی
  • دانشجویان دانشگاه براون در آمریکا نیز به جمع تظاهرات کنندگان علیه رژیم صهیونیستی پیوستند (فیلم)
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • گسترش اعتراضات دانشجویی در آمریکا (فیلم)
  • جزئیات توافق مهم امنیتی ایران و عراق
  • توافق مهم امنیتی ایران و عراق (+جزئیات)
  • توافق الاعرجی با احمدیان درباره توافقنامه امنیتی ایران و عراق
  • توافق مهم امنیتی ایران و عراق + جزئیات
  • خانم ترانه علیدوستی، یک ایران نگران حال شماست!