Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی بنیاد ملی نخبگان، ضمن تکذیب آمار منتشر شده از مهاجرت برگزیدگان المپیادهای علمی به خارج از کشور در شبکه‎های مجازی، گفت: بر اساس مطالعات آماری انجام شده بر روی بیش از ٢٨٠٠ نفر از برگزیدگان المپیادی‌های جهانی و کشوری (مدال‌های طلا، نقره و برنز) ۶۲درصد برگزیدگان المپیادهای جهانی در کشور هستند که از این میان ۵۷ درصد قطعی در داخل بوده و ۴/۴ درصد نیز توسط برنامه بازگشت پس از ادامه تحصیل به کشور بازگشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، پرویز کرمی پیرو درج اطلاعات و آمار کذب و بدون منبع در شبکه‎های مجازی، مبنی بر خروج ۸۲ نفر از ٨۶ نفر دارنده مدال‌آورندگان المپیادهای علمی از کشور، ضمن تکذیب اخبار منتشر شده با اشاره به مطالعات صورت گرفته در بنیاد ملی نخبگان و آمار مندرج در کتاب سالنامه مهاجرتی ایران، گفت: بر اساس مطالعات آماری بر روی بیش از ٢٨٠٠ نفر ۶۲درصد برگزیدگان المپیادهای جهانی در کشور بوده که از این میان ۵۷ درصد قطعی در داخل کشور بوده و ۴/۴ درصد نیز توسط برنامه بازگشت پس از ادامه تحصیل به کشور بازگشته‌اند.

وی افزود: همچنین در برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در سال‌های اخیر، تمهیدات لازم برای بازگشت آن تعداد از المپیادی‌های دانش آموزی جهانی و کشوری (معادل ۳۸ درصد) که مشغول تحصیل و یا کار در خارج از کشور هستند، برنامه‌هایی اندیشیده و بستر امکان انجام فعالیت‌های مشترک با این افراد نیز مهیا شده و در جریان است.

کرمی در پایان گفت: اطلاعات دقیق درباره آمار مهاجرت و موارد مذکور در کتاب سالنامه آمار مهاجرت ایران که به همت رصد خانه مهاجرت ایران وابسته به دانشگاه صنعتی شریف تهیه شده، موجود است و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در این‌باره می‌توانند با مراجعه به این کتاب و بویژه (فصل ۹ صفحه ۲۶۰) اطلاعات مستند را کسب کرده و مورد استفاده قرار دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نخبگان بنياد ملي نخبگان مهاجرت برگزیدگان المپیادهای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۰۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم

خبرگزاری مهر نوشت: سردار احمدرضا رادان، فرمانده انتظامی کل کشور در اجتماع مردم قم در مواجهه با شعارهایی در حمایت از نیروی انتظامی برای اجرای طرح حجاب و عفاف اشک ریخت. این ویدئو پربازدید شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
  • فضای مجازی باید باعث افزایش انسجام جامعه شود
  • علی ربیعی: تعطیلی روز شنبه توطئه نیست /بستن فضای مجازی چه خاصیتی دارد؟ وقتی خودتان هم در شبکه های مجازی هستید و تیک آبی و خاکستری می گیرید
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • ربیعی: تعطیلی شنبه توطئه نیست
  • ربیعی : فلسفه بقا بر فلسفه توسعه کشور چربیده است / تغییر سبک زندگی که در خیابان می بینید، توطئه نیست / جریان پرقدرتی سالهاست مقابل حاکمیت تفکر توسعه و پیشرفت ایستاده
  • بزرگترین مزیت ما کامران نجف‌ زاده است
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود
  • در هوای مهاجرت ۷۰ میلیون ایرانی!/کلاه‌ها را به احترام ایران از سر بردارید/خطر دوقطبی شدن در موضوع تعطیلات