Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@14:15:48 GMT

نمایشگاه بهاره در زنجان برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۲۰۹۴۰

نمایشگاه بهاره در زنجان برگزار می‌شود

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان - فغفوری عصر دیروز یکشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان زنجان، گفت: ۲ گروه از کالا‌ها در مرحله اول به صورت آزمایشی وارد این چرخه شدند، که مرحله دوم این طرح نیز از دی ماه امسال اجرایی شده که کالا‌هایی نظیر لنت ترمز، فیلتر روغن، روغن موتور، مواد شوینده، محصولات سلولزی، سس، رب، کنسروها، ترشیجات و ماکارانی را شامل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او می گوید: واحد‌های تولیدی نیز مکلف هستند که قیمت تولیدکننده با احتساب ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده را بر روی کالا‌ها درج کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان با بیان اینکه نمایشگاه بهاره ۲ سال است به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزار نمی‌شود، گفت: برپایی این رخداد به استان‌ها واگذار شده است.

فغفوری می گوید: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته نمایشگاه بهاره با مدیریت اتاق اصناف در محل نمایشگاه کاسپین برگزار می‌شود.

به گفته رئیس سازمان صمت از ۴ دی ماه نیز کالا‌هایی مانند آب‌میوه، آب‌معدنی، ماءالشعیر، نوشابه گازدار، غذاساز، نوشیدنی‌ساز، چرخ‌گوشت و ماکروویو وارد این چرخه شده و حداکثر ضرایب سود برای فروشندگان نیز مشخص می‌شود و زنجان، اولین استانی است که این طرح را اجرا کرده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان گفت: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته نمایشگاه بهاره با مدیریت اتاق اصناف در محل نمایشگاه کاسپین برگزار می‌شود و غرفه‌داران موظفند قبل از آغاز به کار نمایشگاه نسبت به أخذ و درج قیمت کالا‌ها اقدام کنند، چون قیمت نمایشگاهی بایستی پائین‌تر از بازار باشد.

فغفوری می گوید: علاوه بر نمایشگاه بهاره، نمایشگاه عرضه مستقیم کیف، کفش و پوشاک از ۲۶ بهمن ماه با حضور تولیدکنندگان داخل و خارج استان برگزار می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان گفت: این نمایشگاه در قالب خرید شفاف برگزار و مدیریت می‌شود تا کاهش قیمت در استان زنجان رخ دهد چراکه قیمت پوشاک در زنجان بالاتر از سایر استان‌ها است.

 

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت و معدن نمایشگاه بهاره بازار زنجان نمایشگاه بهاره برگزار می شود رئیس سازمان کالا ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۰۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ امانی گفت: تاکنون سه تیم خارجی از کشور‌های گرجستان، ارمنستان و عراق برای شرکت در چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام جهان پهلوان تختی اعلام آمادگی کرده اند.

وی با اشاره به برگزاری این دوره از مسابقات در روز‌های سوم و چهارم خردادماه امسال، افزود: ۴۰ داور بین‌المللی قضاوت این مسابقات را برعهده خواهند داشت.

معاون ورزشی اداره‌ کل ورزش و جوانان استان ادامه داد: این مسابقات از شبکه‌های ورزش، پنج و اشراق در روز‌های پنجشنبه و جمعه (سوم و چهارم خردادماه) به صورت زنده پخش خواهد شد.

امانی گفت: این مسابقات با حضور علاقمندان زنجانی در سالن ۶ هزار نفری مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • چین بهاره برگ سبز چای در باغ‌های شمال
  • آغاز به کار نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان
  • نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان آغاز به کار کرد
  • هفته هشتم رقابت چابکسواران در کورس سراسری بهاره یزد
  • ایجاد ۲۱ چایخانه رضوی در زنجان
  • با «ساخت ایران» مشکل دارند!
  • تولیدکنندگان آلومینیوم مواد اولیه را به قیمت دلار ۶۰ هزار و ۵۰۰ تومان خریداری می‌کنند
  • مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می‌شود
  • آیا سیل امارات عاملی برای گرانی کالا‌های وارداتی می‌شود؟
  • آیا سیل امارات عاملی برای گرانی کالاهای وارداتی می‌شود؟