Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روزنامه همشهری، طبق برنامه اعلام شده در روز میلاد حضرت فاطمه(س) و همزمان با روز زن، ۲مرکز معاینه فنی به بانوان تهرانی اختصاص پیدا کرده است.

حسین مقدم، مدیرعامل شرکت ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای پایتخت، درباره اختصاص ۲مرکز فنی به بانوان تهرانی می‌گوید: «به مناسبت میلاد مسعود حضرت فاطمه زهرا(س) و برای تکریم بانوان شهر تهران، یک خط در مرکز معاینه فنی چمران و یک خط هم در مرکز معاینه فنی شقایق به‌مدت یک هفته از روز یکشنبه به بانوان اختصاص داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دو مرکز روی هم ۸خط معاینه فنی دارند که ۲خط آنها یعنی ۲۵درصد ظرفیتشان را به بانوان محترم اختصاص داده‌ایم. هرکدام از این خطوط می‌توانند روزانه حدود ۲۰۰تا ۲۵۰خودرو را معاینه کنند. همچنین درصورتی که استقبال بانوان از این طرح چشمگیر و بیش از پیش‌بینی‌های ما باشد، تعداد خطوط اختصاص داده شده می‌تواند افزایش پیدا کند.»

مقدم درباره احتمال اختصاص یک مرکز معاینه فنی دائمی و ثابت برای بانوان هم اینگونه توضیح می‌دهد: «از همان ابتدا یکی از برنامه‌های موردنظر ما راه‌اندازی مرکز معاینه فنی ویژه بانوان بود. این طرح یک هفته‌ای فرصت خوبی برای ارزیابی میزان علاقه و استقبال بانوان از چنین طرح‌هایی است تا در آینده بهتر بتوانیم درباره راه‌اندازی دائمی چنین مرکزی در شهر تهران تصمیم‌گیری کنیم. در نخستین روز اجرای طرح، حدود ۳۰درصد مراجعه‌کنندگان به این دو مرکز، بانوان بودند.»

کد خبر 652397 برچسب‌ها معاينه فنى

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: معاينه فنى مرکز معاینه فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۱۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مهاباد، حسن عباسی اظهار کرد: در راستای اجرای مصوبات سفر استاندار آذربایجان غربی به مهاباد و بازدید از محلات محروم احداث مرکز جامع سلامت در منطقه پشت‌تب در دستور کار قرار گرفت و اعتبار اولیه اختصاص یافته است.

وی اضافه کرد: هم‌اکنون احداث این مرکز به شبکه بهداشت و درمان واگذار و تحویل پیمانکار برای شروع عملیات اجرایی شده است.

فرماندار ویژه مهاباد گفت: همچنین امسال احداث چهار خانه بهداشت در روستاهای تابعه شهرستان با هدف ارتقای بهداشت و سلامت مناطق روستایی در دست اقدام است.

عباسی ضمن قدردانی از همت خیران سلامت در این شهرستان گفت: ۳۰ میلیارد از طرف خیران سلامت برای تکمیل پروژه بخش دیالیز بیمارستان کمک شده است.

وی از راه‌اندازی خدمات شیمی درمانی هلال احمر مهاباد خبرداد و گفت: ۸۵ درصد هزینه درمان بیماران سرطانی توسط بیمه، ۱۵ درصد توسط بیمار و پنج درصد هم از طرف هلال احمر تامین خواهد شد.

فرماندار ویژه مهاباد در پایان تکمیل مراحل ساخت ۲ بیمارستان تامین اجتماعی و ۳۵۰ تختخوابی مهاباد را جز اولیت های مدیریت شهرستان دانست و اظهار کرد: با تمکیل این پروژه‌ها، سرانه تخت بیمارستان شهرستان از میانگین کشوری نیز بالاتر خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • جسد یک خانم در رودخانه بشار پیدا شد
  • راه اندازی مرکز معاینه فنی ناوگان سنگین در کهنوج
  • تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران، برترین تیم سال ۱۴۰۲ از نگاه کارشناسان و داوران
  • ۵۰۰ هکتار از اراضی پلدختر به کشت باقلا اختصاص پیدا کرد
  • قدردانی بانوان در مرکز گلستان از مجریان طرح ملی «نور»
  • مراجعه بیش از ۱۸ هزار دستگاه ناوگان سنگین به مرکز معاینه فنی جنوب کرمان
  • اعتبارات جبران خسارت‌های سیلاب ۹۸ در حوزه راه پرداخت نشده است
  • موارد مطرح شده شهروندان در تماس با سامانه پاسخگو ستاد معاینه فنی تهران
  • دشمنان وحدت و تقریب امت اسلامی را هدف گرفته اند