Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-26@11:25:28 GMT

بازیکن مازاد پرسپولیس مشتری پیدا کرد

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۲۱۳۴۹

بازیکن مازاد پرسپولیس مشتری پیدا کرد

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علیرضا ابراهیمی مدافع تیم پرسپولیس که در نقل و انتقالات پیش فصل به این تیم پیوست در نیم فصل اول لیگ بیست و یکم شرایط خوبی در جمع بازیکنان پرسپولیس نداشت و در لیست مازاد یحیی گل‌محمدی قرار گرفت.

مدافع تیم پرسپولیس از سه باشگاه مس، تراکتور و سپاهان پیشنهاد‌هایی داشته است و به نظر می‌رسد با تیم مس به توافقات اولیه هم رسیده است اما به این علت که این بازیکن تحت قرارداد باشگاه پرسپولیس است این باشگاه می‌خواهد این بازیکن را با یکی از بازیکنان دو تیم سپاهان و تراکتور معاوضه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال باید منتظر ماند و دید تا باشگاه پرسپولیس چه تصمیمی برای علیرضا ابراهیمی خواهد گرفت.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس علیرضا ابراهیمی پرسپولیس علیرضا ابراهیمی یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۱۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس با دو مصدوم مهم مقابل آلومینیوم

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی بازی سختی مقابل آلومینیوم در اراک دارد و اوسمار برای این مسابقه دو کاپیتان خود را در اختیار نخواهد داشت.

امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند کماکان مصدومان اردوی پرسپولیس هستند که در آخرین تمرین پرسپولیس برای این بازی زیر نظر کادر پزشکی بودند.

عالیشاه که در هفته‌های اخیر بسیار تاثیرگذار بود مقابل صنعت نفت مصدوم شد و به این بازی نخواهد رسید. علیرضا بیرانوند نیز که در این هفته گچ دستش را باز کرده همچنان زیر نظر کادر پزشکی تمرین کرد و احتمالا باید شاهد حضور دوباره امیر رفیعی در چارچوب دروازه پرسپولیس باشیم.

دیگر خبرها

  • انتقال آلفونسو دیویس به رئال مادرید منتفی خواهد شد؟
  • عصبانیت ستاره یونایتد: دست از آزارم بردارید
  • انتقاد تند کاپیتان سرخ‌ها از چند بازیکن این تیم!
  • پرسپولیس با دو مصدوم مهم مقابل آلومینیوم
  • مدافع ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • ستاره پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • کسب جام در اولین سال حضور بازیکن ایرانی در قطر
  • بایرن مونیخ به دنبال جذب یوناتان تا
  • واکنش باشگاه پرسپولیس درباره لیست مازاد و تغییرات در تیم
  • تردید در مادرید: عربستان مشتری ستاره رئال