Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره مراقبت مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت، از غالب شدن سویه اومیکرون در کشور خبر داد و گفت: بین ۲۰‌ تا ۸۰ درصد مبتلایان، به عنوان بیماران خاموش اومیکرون شناخته می شوند.

به گزارش  قدس آنلاین، ابراهیم قادری، در ارتباط زنده تصویری با شبکه خبر سیما، افزود: ۱۰ درصد تست‌ها که مثبت می‌شود، اومیکرون است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: علت اینکه هنوز سویه اومیکرون در کشور شدت نگرفته است، به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی پیک پنجم و واکسیناسیون است. اما نباید از شرایط موجود غفلت کنیم و اجازه بدهیم وضعیت بدتر شود.

قادری افزود: اگر رعایت پروتکل‌ها کم رنگ شود، قطعاً با سمت افزایش موارد اومیکرون در کشور خواهیم رفت و در آن صورت، می‌تواند پیک بعدی مثل پیک قبلی شود.

رئیس اداره مراقبت مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت گفت: با توجه به اینکه موارد تست اومیکرون در کشور زیاد نیست، در حدود ۲۰ تا ۸۰ درصد موارد ابتلاء با علائم خفیف و یا بدون علائم هستند.

وی افزود: کسانی که دوز دوم و سوم را نزده اند، سریع‌تر اقدام کنند تا ایمنی جمعی در کشور ایجاد شود.

منبع: مهر

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: امیکرون ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۱۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحیدی: غالب بانوان ما خود را متعهد به حجاب می‌دانند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ احمد وحیدی، وزیر کشور امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در مورد طرح نور اظهار کرد: موضوع عفاف و حجاب از ارزش‌های ملی، مذهبی و سنتی ماست و غالب بانوان ما خود را متعهد می‌دانند و درصد اندکی رعایت نمی‌کنند که با تذکر رعایت می‌کنند.

وی افزود: بین آنها نیز تعداد انگشت‌شماری هستند که ممکن است مقابل قانون مقاومت کنند و فراجا طبق وظایف قانونی‌اش موضوع را به مراجع قضایی دلالت می‌کند. 

وزیر کشور گفت: فراجا نیروهای خود را توجیه کرده که بین کسی که اهمال دارد و کسی که تلاش بر قانون‌گریزی دارد، تفاوت قائل باشد.

وحیدی بیان کرد: این کار از وظایف ذاتی فراجا به عنوان ضابط قوه قضاییه است و اگر مشکلی باشد، باید به مرجع قضایی ارجاع دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آیا کیفیت داروهای ایرانی با خارجی یکسان است؟/ چرایی مشکلات تهیه داروی خارجی برای برخی از بیماران
  • تشکیل کارگروه رصد: برای هفته‌های آخر لیگ
  • بریتانیا در یک قدمی شبکه برق بدون کربن
  • جریمه نقدی یک میلیاردی برای واحد تولیدی متخلف
  • یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی برای واحد تولیدی متخلف
  • جریمه یک واحد صنفی در چهارمحال و بختیاری
  • جریمه واحد تولیدی فرآورده خوراک دام و طیور در چهارمحال و بختیاری
  • وحیدی: غالب بانوان ما خود را متعهد به حجاب می‌دانند
  • خبر‌های کوتاه شهرستان بردسکن
  • افزایش موارد حیوان‌ گزیدگی در تربت حیدریه