Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-26@04:42:19 GMT

وزیر دفاع جمهوری آذربایجان به ایران می‌آید

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۲۱۶۰۳

وزیر دفاع جمهوری آذربایجان به ایران می‌آید

آفتاب‌‌نیوز :

علی علیزاده سفیر جمهوری آذربایجان در ایران از انجام این خبر در صحفه توئیتری خود خبر داد.

در آستانه سفر وزیر دفاع جمهوری آذربایجان، سفیر این کشور در ایران با امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران دیدار و درباره همکاری‌های نظامی و فنی دو کشور با او گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منابع خبری باکو به نقل از سفارت جمهوری آذربایجان در ایران گزارش دادند، در این دیدار که شنبه گذشته انجام شد، توجه ویژه سران جمهوری آذربایجان و ایران به تعاملات دو کشور مورد اشاره قرار گرفت و از روابط نزدیک تهران و باکو ابراز خرسندی شده است.

در این دیدار بر لزوم تداوم همکاری‌های جمهوری آذربایجان و ایران به‌عنوان همسایگان دوست و نزدیک در همه زمینه‌ها تاکید و موضوعات در دستور کار در حوزه دفاعی، نظامی و فنی بررسی شد.

دو طرف همچنین در خصوص چشم‌انداز تقویت بیشتر همکاری‌های مؤثر، انجام سفر‌های متقابل، افزایش تبادل تجربیات و اجرای پروژه‌های مشترک بحث و تبادل نظر کردند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: ذاکر حسن اف جمهوری آذربایجان جمهوری آذربایجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۱۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران به توافقات انجام شده بین آذربایجان و جمهوری ارمنستان احترام می‌گذارد

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امورخارجه در خصوص توافق اخیر جمهوری آذربایجان و ارمنستان در مورد برخی مسائل مورد اختلاف مرزی اظهار داشت: ما به توافقات انجام شده بین جمهوری آذربایجان و جمهوری ارمنستان در نشست کمیسیون تحدید حدود بین دو کشور احترام می گذاریم.

 کنعانی افزود: استمرار تلاش های دو کشور برای حل و فصل مسائل مرزی با توسل به روش‌های مسالمت آمیز در چارچوب احترام متقابل دو کشور به حاکمیت و تمامیت ارضی یکدیگر لازمه استقرار صلح و ثبات پایدار در قفقاز جنوبی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «کمیته تماس منطقه‌ای» درباره افغانستان؛ قطار پیشرفت روندی که آغاز شده است
  • ابتکار «کمیته تماس منطقه‌ای درباره افغانستان»؛ قطار پیشرفت روندی که آغاز شده است
  • سرکنسولگری ارمنستان در تبریز افتتاح می شود
  • سرکنسولگری ارمنستان در تبریز افتتاح می‌شود
  • توسعه همکاری های بانکی ایران و افغانستان
  • سفیر ایران در کنگو با وزیر خارجه این کشور دیدار کرد
  • دیدار رئیس شورای ریاست جمهوری بوسنی با سفیر ایران در سارایوو
  • اولین سفر وزیر انگلیسی به قرقیزستان با طعم دخالت
  • نخستین سفر وزیر انگلیسی به قرقیزستان با طعم دخالت
  • ایران به توافقات انجام شده بین آذربایجان و جمهوری ارمنستان احترام می‌گذارد