Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-26@20:27:08 GMT

آشنایی با باغ‌وحش کورکساری در هلسینکی

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۲۱۶۱۷

آشنایی با باغ‌وحش کورکساری در هلسینکی

به گزارش همشهری آنلاین، این باغ‌وحش با دیگر باغ وحش‌های مدرن اروپا برای حفظ یک باغ وحش سالم و زنده با برنامه گونه‌های در معرض خطر اروپا همکاری می‌کند. یک کلینیک دامپزشکی پیشرفته برای حیوانات وحشی آسیب دیده و حیوانات نوزاد بدون والدین در این مکان ساخته شده‌است. این باغ وحش عضو انجمن آبزیگاه و باغ‌وحش‌های اروپا و اتحادیه بین‌المللی حفاظت از طبیعت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 شتر دوکوهانه معماری زیباترین باغ وحش اسکاندیناوی

باغ‌وحش کورکساری (Korkeasaari Zoo)  با نام قبلی باغ‌وحش هلسینکی، بزرگترین باغ‌وحش فنلاند است که در جزیره کورکساری در هلسینکی واقع شده‌است. حدود ۱۵۰ گونه جانوری و حدود هزار گونه گیاهی در باغ‌وحش کورکساری وجود دارد. این مجموعه به گونه‌ای انتخاب شده‌است که حیوانات در فضای باز بتوانند در آب و هوای فنلاند به راحتی زندگی کنند. این بدان معنی است که بسیاری از بزرگ‌زیاگان که برای گردشگران جذاب هستند مانند فیل، کرگدن و اسب آبی در محوطه باز کورکساری وجود ندارند. با این همه باغ‌وحش دارای دو ساختمان برای گونه‌های گرمسیری به نام‌های آمازونیا و آفریقا است.

وشق اوراسیایی شناسنامه باغ‌وحش کورکساری تاریخ گشایش: ۱۸۸۹ مکان : کورکساری، هلسینکی، فنلاند مساحت: ۲۲ هکتار شمار گونه‌ها: ۱۵۰ عضویت‌ها: انجمن آبزیگاه و باغ‌وحش‌های اروپا و اتحادیه بین‌المللی حفاظت از طبیعت وبگاه : www.korkeasaari.fi/ گوزن شمالی فنلاندی خدنگ کوتوله  پروانه‌ماهی میمون بربری ببر سوماترایی  خرس قهوه‌ای پلنگ آمور ولورین کد خبر 652412 برچسب‌ها مجله باغ وحش‌های بزرگ جهان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: باغ وحش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۱۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌جمهور: اراده ایران و کشورهای آفریقایی در جهت توسعه روابط اقتصادی است

رئیس جمهور گفت: اقدام وزارت صمت برای برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های جمهوری اسلامی گام موثری در جهت آشنایی با توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش ایسنا، سیدابراهیم رئیسی در در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آقریقا اظهار داشت: این نشست نماد و نمودی است از اراده کشورهای آفریقایی و جمهوری اسلامی ایران برای گسترش روابط اقتصادی. اراده ایران و کشورهای آفریقایی در جهت توسعه روابط اقتصادی است.

رئیسی تصریح کرد: ما برخی از فعالان را می بینیم آشنایی کامل با ظرفیت‌های آفریقا ندارند و یا آشنایی کامل با ظرفیت‌های جمهوری اسلامی ایران ندارند که اقدام وزارت صمت برای برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های جمهوری اسلامی گام خوبی است در جهت آشنایی با توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران.

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • آشنایی با تانک چلنجر ۲
  • ببینید | آشنایی با خواص شیربرنج
  • ببینید | آشنایی با فواید خرما
  • کارگاه آشنایی با عکاسی فیلم در موزه سینما برگزار می‌شود
  • رئیس‌جمهور: اراده ایران و کشورهای آفریقایی در جهت توسعه روابط اقتصادی است
  • برگزاری کارگاه آشنایی با عکاسی فیلم در موزه سینما
  • ببینید | آشنایی با خواص گل سرخ
  • آشنایی دانش آموزان مهابادی با آموزه های زیست محیطی
  • آشنایی معاونان و معلمان پرورشی مدارس یزد با فرهنگ اهدای خون
  • دانش‌آموزان گیلانی همیار و سفیر نجات غریق می‌شوند