Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ «حمید سجادی» امروز دوشنبه در مراسم بدرقه کاروان اعزامی ایران به المپیک زمستانی چین؛ اظهار داشت: این مراسم ارزشمند برای بدرقه سه نفر از ورزشکاران ایران در المپیک زمستانی با حضور سفیر چین و هماهنگی کمیته ملی المپیک برگزار شد. بهترین قسمت مراسم، مرام نامه‌ای بود که توسط ورزشکاران قرائت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطالب ارزشمندی در این مرام نامه ذکر شده بود که خواستم تکثیر شود و به یادگار در صحنه ورزش کشور باقی بماند. سفیر چین نیز در این مراسم توضیحات ارزشمندی را به ما ارائه کرد و گفت افتتاحیه این مراسم مصادف با چهارم فوریه، سال جدید چینی خواهد بود.

وی افزود: برنامه های خاصی برای مراسم افتتاحیه در نظر گرفته شده است. امیدوارم این رقابت‌ها در قاره آسیا به نوعی برگزار شود که باعث فخر این قاره در کره زمین باشد. یکی از بهترین میزبانی‌ها همیشه در سطوح مختلف از جمله المپیک‌ها در آسیا انجام شده و من به همراه رئیس کمیته ملی المپیک در حال برنامه‌ریزی هستیم تا از این مسابقات در مدت زمانی بسیار کوتاه دیدن کنیم. در این سفر کوتاه برنامه‌ریزی شده تا حتما نشستی با رئیس کمیته بین‌المللی المپیک توماس باخ داشته باشیم و چند برنامه دیگر هم در برنامه ما قرار دارد که اگر قطعی شد حتما اطلاع رسانی خواهیم کرد.

سجادی در مورد تحریم المپیک زمستانی توسط برخی کشورها تصریح کرد: این اتفاق پسندیده نیست، همواره منشور المپیک رعایت همین موارد است. جمهوری اسلامی ایران نیز همواره نشان داده که به رعایت مفاد منشور المپیک پایدار بوده و ما نیز در آغاز یک دوره همکاری 25 ساله با کشور چین هستیم.

سجادی در خصوص صعود احتمالی تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی اظهار داشت: تیم ملی روز پنجشنبه بازی دارد و برای آنها آرزوی موفقیت دارم. معاونت فرهنگی و همگانی وزارتخانه به همراه نهاد ریاست جمهوری و فدراسیون فوتبال برنامه‌ریزی‌هایی را انجام دادند که برای جشن صعود آمادگی لازم را داریم.

وی در مورد حضور تماشاگران در بازی تیم ملی فوتبال مقابل عراق گفت: در حال بررسی شرایط هستیم و نتیجه آن اعلام خواهد شد.

وزیر ورزش در مورد تعویق انتخابات کمیته ملی المپیک گفت: هنوز در این مورد به من اطلاع رسانی نشده است. در روزهای آتی جلسه‌ای با صالحی امیری خواهیم داشت و پس از آن اطلاع رسانی می‌کنیم.

سجادی در مورد دعوت برخی از حاضرین در اینستاگرام به وزارت ورزش جهت ترویج ازدواج گفت: وزارت ورزش در این مورد دعوتی انجام نداده بود. موسسه مذکور درخواست داشت که جلسه آنها در ساختمان وزارت ورزش انجام شود و در آن برنامه ریزی ساختمان جوانان انتخاب شد و من هم پس از آن برخی عکس‌ها را دیدم که ربطی به آن جلسه نداشت. در آن موقع در جلسه کمیسیون فرهنگی مجلس بودم. کل جریان نشست را به من گزارش دادند که در مورد امور خیریه و ازدواج و اتفاقات خیر و مبارکی بوده که در آن جلسه اتفاق افتاده است. از وزارت ورزش درخواست شد طبقه‌ای در ساختمان وزارت را برای برگزاری جلسه استفاده کنند. اتفاقا نماینده معاونت جوانان ما خواسته حدود 20 دقیقه در این جلسه حضور داشته باشد تا عرض خیر مقدم و احترام داشته باشد. ماهیت فلسفه جلسه و تصمیماتی که گرفته شده مشکلی نداشته است. حال اینکه عده‌ای پس از پایان جلسه در خیابان یا ماشین خود عکس‌های گرفتند ربطی به وزارت ورزش ندارد.

 وزیر ورزش در مورد استعفای بیژن ذوالفقارنسب از هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: نامه ایشان را به معاونت ورزشی وزارت، دادم و ایشان در حال پیگیری هستند که ببینند چه اتفاقی می‌افتد. اگر قرار بود شخص من موافقت یا مخالفت کنم نامه را به پولادگر نمی‌دادم.

برچسب‌ها حمید سجادی کمیته ملی المپیک سید رضا صالحی امیری وزارت ورزش و جوانان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حمید سجادی کمیته ملی المپیک سید رضا صالحی امیری حمید سجادی کمیته ملی المپیک سید رضا صالحی امیری وزارت ورزش و جوانان کمیته ملی المپیک اطلاع رسانی برنامه ریزی وزارت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۱۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیمان یوسفی و علی دبیر باز هم خبرساز شدند

به گزارش "ورزش سه"، در هفته‌های گذشته علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی، در یک برنامه تلویزیونی با اجرای پیمان یوسفی حاضر شد و در این گفتگو، مجری برنامه اشاره‌ای به نماز مستحبی علیرضا دبیر در جلسه با وزیر پیشین ورزش داشت اما این کنایه یوسفی باعث ناراحتی رئیس فدراسیون کشتی شد تا برنامه به جنجال کشیده شود.

پس از این صحبت‌ها علیرضا دبیر قصد ترک برنامه را داشت اما در نهایت به گفتگو ادامه داد و برنامه تلویزیونی را به پایان رساند. با این حال شب گذشته و در مراسم اختتامیه برنامه قهرمان ایران که در سالن همایش‌های صداوسیما برگزار شد، بار دیگر صحبت‌هایی در این باره مطرح شد.

در این مراسم نفراتی که برای دریافت جایزه دعوت شدند، از سمت راست بالا می‌رفتند و با مجری برنامه، پیمان یوسفی، خوش و بش هم می‌کردند، اما زمانی که نوبت به علیرضا دبیر رسید، او از سمت دیگری و بدون خوش و بش با پیمان یوسفی وارد سِن شد و تا انتهای حضورش در استیج نیز توجهی به پیمان یوسفی نکرد.

دبیر پس از پایان مراسم در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره دلخوری‌اش از پیمان یوسفی گفت: من کینه‌ای نیستم. ولش کنید، بگذریم.

او در خصوص اینکه از مسیری رفت که با پیمان یوسفی برخورد نداشته باشد، گفت: مسیر نزدیک بود. من مسیر را اشتباه رفتم؟ حواسم نبود.

رئیس فدراسیون کشتی در واکنش به اینکه اتفاقات آن برنامه بار روانی روی کشتی‌گیران را بالا برد، گفت: اطرافیان من می‌دانند. من سعی می‌‌کنم صداقت در کلامم جاری باشد. من واقعا به آن برنامه نمی‌رفتم، چون خوشم نمی‌آید. زخم زبان چیز قشنگی نیست. یک زمانی ما شوخی می‌کنیم و خیلی هم خوب است. توقع هم نداشتم.

او تاکید کرد: یک زمانی هست شما کشتی می‌گیری و می‌بینی حریفت خوب است و گارد می‌گیری تا پایت را نگیرند. یک زمانی هم شما می‌روی مناظره می‌کنی و آماده‌ای چیزی بگویند اما وقتی قول می‌دهند که شئون اخلاق و رفتار را رعایت کنند و یک‌دفعه یک چیز دیگر درمی‌آید، به آدم برمی‌خورد. در هر صورت من ناراحت نیستم، چون کینه‌ای نیستم. برای ایشان هم آرزوی موفقیت دارم، چون ایشان هم زحمت می‌کشد. اما اعتقاد دارم آدم باید با کار و تلاشش بزرگ شود و خدا هم بخواهد.

این موضوع از پیمان یوسفی هم سوال شد و او در واکنش به اینکه آیا دلخوری بین او و دبیر برطرف شده است، گفت: من دلخوری‌ای با آقای دبیر ندارم. ایشان را هم نمی‌دانم و فکر نمی‌کنم دلخور باشند.

یوسفی در واکنش به اینکه دبیر هم گفته کینه‌ای نیست، عنوان کرد: بسیار هم عالی. همه چیز خوب است. مهم این است که ورزش ما موفق باشد.

دیگر خبرها

  • پیمان یوسفی و علی دبیر باز هم خبرساز شدند
  • بازگشت حسن یزدانی به تشک به تعویق افتاد
  • با اعلام رییس صدور کمیته مجوز حرفه‌ای : AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • جای خالی صالحی امیری در کمیته ملی المپیک
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • افزایش ابهاماتِ ۸۶ کیلو؛ بازگشت یزدانی یک اردو به تعویق افتاد، قاسم‌پور دوباره در ۹۷ کیلو دعوت شد!
  • ‌اجرای طرح تأمین امنیت بوستان‌ها در محلات کم برخوردار شیراز
  • اسبقیان: وزارت ورزش در انتخاب هیات مدیره سرخابی‌ها دخالت نمی‌کند
  • به روز رسانی| آغاز مراسم واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس/ حضور وزرای ورزش و اقتصاد و مدیران دو باشگاه