Web Analytics Made Easy - Statcounter

رونالد دی بوئر، بازیکن هلندی سابق بارسلونا در مصاحبه با EL pais از ناراحتی اش بابت وضعیت فرنکی دی یونگ و عوامل تاثیر گذار روی عملکرد این بازیکن صحبت کرد. فرنکی دی یونگ در بارسلونا هرگز عملکردی مانند دوران حضورش در آژاکس نداشته و در چند ماه اخیر نیز نسبت به قبل افت کرده است. با این حال رونالد دی بوئر از هم وطن خود دفاع می کند و او را یکی از بهترین ها می داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری و به نقل از مارکا، رونالد دی بوئر در این مصاحبه در مورد دی یونگ گفت:

او هنوز هم بازیکنی فوق العاده برای بارساست اما در حال حاضر، وقتی حرکت کردن او در زمین را می بینیم، این حس به من دست می دهد که او این کار را با خجالت زیادی انجام می دهد. او انرژی ای که در حالت عادی دارد را از خود نشان نمی دهد. او کمی گم شده به نظر می رسد و خوشحال به نظر نمی رسد. تغییر مداوم سرمربی ممکن است روی او تاثیر گذاشته باشد. علاوه بر این حقیقت که بوسکتس هنوز در ترکیب بارسلونا فیکس است. بوسکتس در بهترین پست بازی دی یونگ بازی می کند. این پست نقشی است که دی یونگ خیلی خوب می تواند بازی کند زیرا توانایی های دفاعی بسیار خوبی دارد. او سریع است، قد بلندی دارد و می تواند در نبردهای هوایی پیروز شود، فضای زیادی را پوشش می دهد و…

بوسکتس بازیکن خارق العاده ای است اما به محافظت زیادی نیاز دارد. اگر مجبور باشد بخش زیادی از زمین را پوشش دهد، دچار مشکل می شود. این شرایط روی کل تیم و دی یونگ تاثیر می گذارد. من به او نمره شش می دهم. دی یونگ آینده است، بوسکتس در حال به پایان رساندن دوران حرفه ای خود است. من عاشق بوسکتس هستم اما او سال های خود را سپری کرده و گاهی باشگاه ها و سرمربی ها برای مدتی طولانی به بازیکنی می چسبند که باید کنار بکشد. آینده خط هافبک بارسلونا، دی یونگ، گاوی، پدری، نیکو و… است. با آن ها بارسلونا خط هافبکی باورنکردنی دارد. در کنار انگولو کانته، دی یونگ یکی از بهترین هاست. اما تطبیق پذیری دی یونگ و قابلیت بازی اش در چند پست منحصر به فرد است؛ هیچ هافبکی نمی تواند به صورت طبیعی هم به عنوان بازیکن ۶ و هم بازیکن ۸ بازی کند.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رونالد دی بوئر دی یونگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۱۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست دور از انتظار چهار بر دو در مسابقه رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، حالا الهلال در استادیوم خانگی خود پذیرای العین است و این تیم امید دارد تا بتواند با جبران این شکست عجیب، راهی فینال مسابقات شود.

ترکیب یازده نفره آبی های ریاض برای این مسابقه اعلام شد و همانطور که پیش بینی می شد، ژرژ ژسوس تیمش را با حضور بونو در دروازه، بدون کولیبالی در خط دفاع و با حضور چهار مهره تهاجمی روانه میدان کرده است.

یاسین بونو سنگربان مراکشی که فصل بسیار خوبی را سپری کرده، به دلیل محدودیت الهلال در استفاده از پنج بازیکن خارجی، نامش در فهرست تیم قرار نگرفت ولی او امروز از ابتدا برای آبی های ریاض به میدان می رود و وظیفه حراست از دروازه تیمش را برعهده گرفته است.

دو مدافع ملی پوش عربستانی، زوج خط دفاعی الهلال را تشکیل می دهند. پس از خروج نام کالیدو کولیبالی از لیست بازیکنان خارجی تیم، حسان تمبکتی جوان در کنار علی البلیهی در قلب خط دفاعی بازی می کنند. سعود عبدالحمید در سمت چپ و یاسر الشهرانی به عنوان مدافع راست بازی می کنند.

در مرکز زمین نیز شاهد حضور دو بازیکن خارجی الهلال هستیم. روبن نوس و سرگئی میلینکوویچ ساویچ که به آمادگی و هماهنگی بالایی رسیده اند، بازیکنان مرکزی تیم هستند. جلوتر از آنها نیز مالکوم برزیلی حضور دارد که باید به عنوان بازیکن پشت مهاجم به بازی بپردازد.

عناصر تهاجمی الهلال برای فتح دروازه العین را نیز مایکل دلگادو در پست وینگر راست و سالم الدوسری در پست وینگر چپ تشکیل می دهند ضمن اینکه در غیاب الکساندر میتروویچ مصدوم، صالح الشهری از ابتدا به میدان می رود.

دیگر خبرها

  • بسکتبال NBA | استفن کری، بهترین بازیکن کلاچ سال
  • کسب جام در اولین سال حضور بازیکن ایرانی در قطر
  • نگرانی رونالد آرائوخو از آینده‌اش؛ مدافع اروگوئه‌ای در لیست فروش بارسلونا؟
  • نامزدهای بهترین بازیکن ماه آوریل 2024 لالیگا
  • چرا فروش فرنکی دی یونگ کمک چندانی به اقتصاد بارسلونا نخواهد کرد؟
  • تصمیم عجیب بارسا: ستاره هلندی در لیست فروش
  • حمیداوی: شاید خسرو خیلی چیزها را نگفت!
  • تلاش ستاره سیتی برای حضور در بارسا: کاهش دستمزد!
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی