Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – در تازه‌ترین لیست منتشر شده از سوی دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی، نام اللهیار صیادمنش در جمع هافبک های دعوت شده به اردوی تیم ملی برای بازی مقابل عراق به چشم می‌خورد. این در شرایطی است که مهاجم ۲۰ ساله باشگاه فنرباغچه این روزها در حال مذاکره جدی با باشگاه هال‌سیتی انگلیس است.

از رسانه‌های ترکیه ای خبر می رسد توافقات نهایی برای انتقال صیادمنش به هال سیتی انجام شده و این بازیکن مدارک خود، از جمله پاسپورتش را برای دریافت ویزای انگلیس به مدیر برنامه هایش داده تا از طریق او و با کمک باشگاه فنرباغچه ویزای سفر به انگلیس را دریافت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است صیادمنش ظرف روزهای آینده راهی انگلیس شود تا به طور رسمی به باشگاه هال‌سیتی در دسته اول فوتبال انگلیس بپیوند. هال سیتی در پایان فصل گذشته لیگ برتر انگلیس به دسته پایین تر سقوط کرد.

در چنین شرایطی و با توجه به اینکه صیادمنش پاسپورتش را در اختیار باشگاه فنرباغچه قرار داده بعید به نظر می رسد بتواند خودش را برای حضور در اردوی تیم ملی به تهران برساند. این بازیکن در حال حاضر در شهر استانبول ترکیه به سر می‌برد و منتظر هماهنگی‌های آخر برای سفر به انگلیس است.

شنیده ها از نزدیکان به این بازیکن حاکی از آن است که صیادمنش در این‌باره صحبت هایی را نیز با کادر فنی تیم ملی انجام داده که شاید نتواند در این اردو همراه تیم ملی باشد.

باید صبر کرد و دید ظرف امروز و فردا صیادمنش به ایران می آید یا نه. گرچه در نبود پاسپورت این بازیکن، به نظر می رسد این اتفاق خیلی بعید باشد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: دراگان اسکوچیچ اللهیار صیادمنش فنرباغچه هال سیتی استقلال اللهیار صیادمنش خبر ویژه دراگان اسکوچیچ فنرباغچه هال سیتی هال سیتی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۲۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۹ بازیکن به اردوی والیبال دختران نوجوان فراخوانده شدند

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات والیبال قهرمانی زیر ۱۸ سال دختر آسیا از ۲۷ خرداد تا سوم تیر با حضور ۱۳ تیم در ناخون پاتوم کشور تایلند برگزار می‌شود و تیم نوجوانان دختر ایران در گروه دوم مرحله مقدماتی با تیم‌های ژاپن و فیلیپین همگروه است.   فاطمه شعبان خمسه در راستای آماده‌سازی هر چه بیشتر تیم والیبال زیر ۱۸ سال دختر ایران، ۱۹ بازیکن را به ششمین اردوی این تیم فراخواند.   مرحله ششم تمرینات از هشتم اردیبهشت در کمپ تیم‌های ملی والیبال زنان (چمران) در مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز می‌شود و به مدت ۱۱ روز (هجدهم اردیبهشت) پیگیری می‌شود.   مریم قاضی راد، هستی واحدی، سوگند بابازاده، معصومه قدمی، یسنا آهنکوب‌رو، آیدا ولی‌نژاد، عسل ولی‌پور، نگار حسینی، زهرا محمدزاده، لعیا افزونی، هلیا پوررضا، زهرا یزدان کیش‌راد، یلدا جعفری، آیناز باقری، مبینا کریمی، ملینا غفرانی، فاطمه کاویانی کتولی، کیمیا سهرابی و ثنا نقی‌پور بازیکنان دعوت شده به ششمین اردوی آماده‌سازی تیم والیبال زیر ۱۸ سال دختر ایران هستند.   بهاره نیازی و ندا مولاهویزه به عنوان مربیان، سارا آقاجانی (کمک مربی)، فهیمه محلوجی به عنوان بدنساز، اکرم حبیب‌لو فیزیوتراپ و افسانه شکوهی‌فر به عنوان مدیر تیم، سرمربی تیم والیبال نوجوانان را در این اردو همراهی می‎‌کنند.

دیگر خبرها

  • صدای پای بازیکن نام آشنا در استقلال گوش می‌رسد/ این شادی گل بی دلیل نبود!
  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • نمایندگان خراسان شمالی در اردوی استعدادیابی بسکتبال حضور دارند
  • روز‌های شیرین ستاره‌ای که با استقلال فسخ کرده بود!
  • درگذشت پیشکسوت فوتبال وسط زمین بازی/ کام استقلالی‌ها تلخ شد
  • این ستاره استقلالی را منچسترسیتی می‌خواست!
  • ۱۹ بازیکن به اردوی والیبال دختران نوجوان فراخوانده شدند
  • چرا یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؟/ در انتظار دیدار با دبیر
  • مهاجم استقلالی در اصفهان، دور از دست حسینی (عکس)
  • تلاش ستاره سیتی برای حضور در بارسا: کاهش دستمزد!