Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر فرهنگ ضمن دعوت عموم برای بازدید از نمایشگاه الگونما در صفحه مجازی خود نوشت: این نمایشگاه بیانیه اهتمام دولت جدید به تحول مردم پایه در سبک زندگی است. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،  محمدمهدی اسماعیلی در حساب کاربری خود در فضای مجازی نوشت:

«در دنیای امروز هویت‌ها خصوصاً برای نوجوانان در قالب مصرف، صنایع فرهنگی و زندگی روزمره با رویاهای گوناگون ساخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در این بین جای رویای ایرانی، زیست بوم، شخصیت پردازی و آثار فرهنگی ایرانی بسیار خالیست. نمایشگاه الگونما رصدنامه و بیانیه اهتمام دولت جدید به تحول مردم پایه در سبک زندگی است.

تهران، پائین تر از بهارستان، مجموعه فرهنگی سرچشمه  تا 12 بهمن از 8 صبح تا 8 شب بازدید کنید.»

 نمایشگاه الگونما در یک نگاه

هدف از برگزاری نمایشگاه الگونما استانداردسازی واحد کالاهای فرهنگی و کمک به تولید کالاهای خوب و فاخر و مرغوب ایرانی است تا شهروندان با مشاهده استاندارد از اصلی بودن و ایرانی بودن آن محصولات احساس نگرانی برای استفاده فرزندان خود نداشته باشند.

در نمایشگاه الگونماکه بازدید از آن برای عموم شهروندان آزاد است، ترکیبی از هنر، رسانه، خلاقیت، انواع داده‌ها و... در معرض دید مخاطبان و علاقه‌مندان قرار داده شده است.

نخستین جشنواره کالاهای فرهنگی استان خراسان جنوبی برگزار می‌شودوزیر ارشاد در گلستان: سرانه مصرف کالاهای فرهنگی در کشور کمتر از استانداردهای جهانی است

در این نمایشگاه  که تا 12 بهمن ماه در محل مجموعه فرهنگی سرچشمه برپا است، محصولات فرهنگی فاخر و گوشه‌هایی از زنجیره تولید کالاهای فرهنگی فاخر و ارزشمند ایرانی در حوزه سبک زندگی ایرانی اسلامی، صنایع خلاق فرهنگی فاخر  به نمایش در آمده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت ارشاد وزارت ارشاد نمایشگاه الگونما کالاهای فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۲۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد ملی بازی آرا، کمک به صنعت تولید بازی در کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، امیرمحمد رضایی از طراحان بازی رویداد ملی بازی آرا  گفت: رویداد ملی بازی آرا که با هدف تولید و رشد بازی‌های محتوایی برگزار می‌شود، کمک به صنعت تولید بازی فاخر ایرانی اسلامی است.

رضایی افزود: بازی سازان خوبی داریم که به محتوا خوب پرداختند، اما حمایتی از آنها نشده و فکر می‌کنم مثل سینما که سه نوع سینما داریم ما در بازی هم همینطور هستیم بازی تجاری است و نوع دیگر به آنها پرداخته می‌شود و از آنها حمایت می‌شوند و بازی‌های که قرار است فاخر باشند و نشان دهنده فرهنگ و ارزش‌های ایرانی باشند، احتیاج به حمایت‌های بیشتری دارند تا بتوانند شکل بگیرند و امیدوارم شاهد اتفاقات خوبی در زمینه بازی‌های ایرانی باشیم.

رویداد محتوایی بازی آرا از بیست و پنجم تا بیست و هفتم اردیبهشت با معرفی بازی های منتخب در تهران برگزار می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از روند آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران مطرح کرد؛باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی
  • بازدید وزیر فرهنگ از مراحل آماده سازی نمایشگاه کتاب تهران
  • نمایشگاه کتاب تهران متعلق به جریان فرهنگ و ادب کشور است
  • رویداد ملی بازی آرا، کمک به صنعت تولید بازی در کشور
  • افزایش ظرفیت تولید کاغذ تحریر/ ناشران و مخاطبان کودک و نوجوان حمایت می‌شوند
  • اسوههای زندگی را با این کتاب بشناسیم
  • حکیم در دیدار معاون وزیر ارشاد: تبادل تجارب فرهنگی، هنری و آرشیوی میان ایران و عراق ضروری است
  • تور‌های بازدید از نمایشگاه کتاب تهران در دیگر کشور‌ها را فعال کنیم
  • تورهای بازدید نمایشگاه کتاب تهران در دیگر کشورها فعال شوند
  • تورهای بازدید نمایشگاه کتاب تهران در دیگر کشورها شوند