Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفیر چین در ایران گفت: میزبان رویدادهای مهمی در سال ۲۰۲۲ هستیم و تاکنون خبری در خصوص لغو بازی‌های آسیایی هانگژو نشنیده‌ام.

به گزارش قدس آنلاین؛ «چنگ هوا» در مراسم بدرقه ورزشکاران ایرانی برای حضور در المپیک زمستانی پکن، گفت: سال جدید سنتی چین هفته آینده فرا می‌رسد و المپیک زمستانی ۲۰۲۲ هم افتتاح خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پکن آماده میزبانی این رویداد است و از حالا به ایرانی‌ها و ورزشکاران سراسر جهان خوش‌آمد می‌گویم.

وی از حمایت ایران از برگزاری المپیک زمستانی در چین تشکر کرد و ادامه داد: در هفته‌های گذشته مشاهده کردیم مقامات ایرانی و برخی کارشناسان متخصص ایران با اقدام برخی کشورها مبنی بر سیاسی جلوه دادن میزبانی ما مخالفت کردند که این حمایت برای ما ارزشمند است.

چانگ هوا تصریح کرد: کووید۱۹ در کشورها به اتمام نرسیده و در المپیک زمستانی اقداماتی برای جلوگیری از شیوع این ویروس در نظر گرفته‌ایم. می‌توانیم فضایی ایمن برای ورزشکاران و پرسنل حاضر در المپیک فراهم کنیم.

سفیر چین در خصوص لغو احتمالی بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو توضیح داد: علاوه بر المپیک زمستانی پکن، بازی‌های آسیایی را در هانگژو و مسابقات دانشجویان جهان را در چنگدو برگزار می‌کنیم. تلاش ما بر این است که المپیک زمستانی را با همه توان خود برگزار کنیم. برای برگزاری بازی‌های آسیایی می‌توانیم از تجربه المپیک زمستانی استفاده کنیم. تاکنون خبری درباره تعویق یا لغو بازی‌های آسیایی نشنیده‌ام.

منبع: ایرنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: چین بازی های آسیایی بازی های آسیایی المپیک زمستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۲۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از بازی با استقلال خیالمان راحت است | انگیزه آسیایی شدن داریم

به گزارش همشهری آنلاین، دیدار این هفته تراکتور مقابل استقلال تاثیر زیادی در صدر جدول خواهد داشت و به نوعی مسیر قهرمانی را تعیین می‌کند. خصوصا اینکه در پایتخت نیز پرسپولیس به مصاف سپاهان خواهد رفت.

با این حال نکته مهم این است که باتوجه به پیروزی تراکتور در جام حذفی و نزدیکی این تیم به مراحل نهایی، شاید دو تیم پرسپولیس و سپاهان به عنوان مدعیان قهرمانی نگران بازی این تیم برابر استقلال باشند چرا که تراکتور دیگر امید چندانی برای قهرمانی لیگ ندارد و مسیر سهمیه خود را از جام حذفی دنبال می‌کند.

اما محمد نصرتی مربی تراکتور در این مورد نظر متفاوتی دارد: من به شما می‌توانم این را بگویم که قطعا بازی با استقلال ما بسیار راحت‌تر بازی خواهیم کرد. چون آن فشار شکسته شد.

وی افزود: درست است که بازی با استقلال خیلی مهم است و می‌تواند در تعیین رتبه‌ی ما برای حضور در آسیا موثر باشد. آن بازی هم مهم است و ما برای شاد کردن هواداران‌مان قطعا با انرژی و انگیزه کافی تمرینات را پیگیری خواهیم کرد و با حمایت هواداران، پر قدرت به میدان خواهیم آمد تا یک نتیجه قابل قبول کسب کنیم.

کد خبر 847340 منبع: ورزش سه برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • آبشک به‌دنبال اتفاقی شیرین در قلب اهواز
  • برهم خوردن سخنرانی سفیر آلمان در پاکستان +فیلم
  • برهم خوردن سخنرانی سفیر آلمان در پاکستان+ فیلم
  • نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا
  • در اوج تجربه بودم/کاش زودتر می‌گفتند!
  • ویدیو/ ملی‌پوش واترپلو که پس از طلسم‌شکنی حذف شد!
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک/ کادر سرپرستی کوچک شد!
  • از بازی با استقلال خیالمان راحت است | انگیزه آسیایی شدن داریم
  • مدیرعامل ملوان: صحبت‌های تارتار زنگ خطر بود